Alotan kertomalla vähän taustatietoja. Sairastuin tähän influenssaan, alko yskällä lauantai aamuna nousi kuume ja iltapäivään mennessä oli 38 astetta. Yöllä kasvoille nousi punasia laikkuja, koko naamaa kuumotti aivan tajuttomasti (ei ole muuten aivokalvontulehdus kyseessä jos joku aikoo sitä ehdottaa, leuka taipuu rintaan) aamuyöstä kävin oksentamassa. Lihassärkyjä on ollu paljon. Nyt illasta on alkanut huimaamaan ihan mahdottomasti. Jos nousen jostain-> huimaa, jos käännähdän nopeasti, huimaa, jos liikautan päätä nopeasti, huimaa, välillä alkaa ihan vaan makuullaan ollessa huimaamaan. Mulla on normaalistikkin alhainen verenpaine, mutta ei mulla tavallisesti tuu huimausta muutakun jos nousen jostain. Niin ja jos kuulen jonkun äkillisen kovan äänen niin sillonki käy humahdus korvissa ja huimaa parin sekunnin ajan.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609