Eli otsikossa jo kysymys tulikin...Onko kenelläkään kokemusta Valmennuskeskuksen kursseista? Kokemukset muidenkin järjestäjien kursseista ovat enemmän kuin tervetulleita =) Esim.oikeustieteelliseenhän ei käytännössä pääse ilman valmennuskurssia, mutta ovatko nämä kurssit oleellisia myös luokanopettajakoulutukseen pyrkiville? Onko olennainen ero sillä, lukeeko vain itse kokeeseen vai käykö myös valmennuskurssin? Paljon varmasti riippuu opettajasta...Aikani on enemmän kuin kortilla, joten mihinkään turhaan kurssiin en haluisi ilmoittautua. Eri järjestäjät ilmoittivat, että heidän kurssinsa käymällä on päässyt sisään n.30% -onhan tämä tietenkin huomattavasti enemmän kuin yleinen sisäänpääsyprosentti. Tai ehkä kursseille vain ilmoittautuu motivoituneimmat opiskelijat? Omasta mielestäni minulla on suht hyvä lukutekniikka ja elämänkokemustakin jo runsaasti (en ole 18v ;), joten onko kurssista oleellista hyötyä? Erittäin paljon kiitoksia vinkeistä ja kokemuksista! =)
Onko valmennuskurssista hyötyä ---> VAKAVA/luokanopekoulutus?
grandezza12
1
342
Vastaukset
- esamarjatta
elämäm koulu on paras koulu, vie valmennus kurssit mennen tullen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1801939Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694