Eli otsikossa jo kysymys tulikin...Onko kenelläkään kokemusta Valmennuskeskuksen kursseista? Kokemukset muidenkin järjestäjien kursseista ovat enemmän kuin tervetulleita =) Esim.oikeustieteelliseenhän ei käytännössä pääse ilman valmennuskurssia, mutta ovatko nämä kurssit oleellisia myös luokanopettajakoulutukseen pyrkiville? Onko olennainen ero sillä, lukeeko vain itse kokeeseen vai käykö myös valmennuskurssin? Paljon varmasti riippuu opettajasta...Aikani on enemmän kuin kortilla, joten mihinkään turhaan kurssiin en haluisi ilmoittautua. Eri järjestäjät ilmoittivat, että heidän kurssinsa käymällä on päässyt sisään n.30% -onhan tämä tietenkin huomattavasti enemmän kuin yleinen sisäänpääsyprosentti. Tai ehkä kursseille vain ilmoittautuu motivoituneimmat opiskelijat? Omasta mielestäni minulla on suht hyvä lukutekniikka ja elämänkokemustakin jo runsaasti (en ole 18v ;), joten onko kurssista oleellista hyötyä? Erittäin paljon kiitoksia vinkeistä ja kokemuksista! =)
Onko valmennuskurssista hyötyä ---> VAKAVA/luokanopekoulutus?
grandezza12
1
239
Vastaukset
- esamarjatta
elämäm koulu on paras koulu, vie valmennus kurssit mennen tullen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693