En uskalla harrastaa seksiä

miäss

Olen siis 27 vuotias mies ja en uskalla mennä naisen kanssa sänkyyn, koska minua pelottaa, että hän nauraa penikseni koolle ja pelkään myös että tulee erektiohäiriöitä. Siinä vasta naurun aihetta olisikin...

Minulle on jo kerran käynyt noin silloin teini-iässä aikoinaan. Siitä lähtien en ole harrastanut seksiä, paitsi yhden kerran jolloin se just ja just onnistui. Oli niin suuret paineet, ettei ollut onnistua. Onnistuihan se, mutten usko että tällaista ihmettä tapahtuu enää.

Muistankin kun kerran paras kaverini sanoi, että "olisipa mukava olla nainen, ei tarvitse tehdä seksissä mitään." Ei varmaan totta ole, varmasti naisillakin on tuollaisia paineita seksissä, mutta on kai se jollain tavalla helpompaa naisille. Vai onko?

9

1633

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heips,
      Joko olet päässyt asian kanssa eteenpäin...

• Anonyymi

On sama naisillekin, mut ei kaikkille varmasti. Oon M33v voin jutella sun kan hyvinä ystävinä. Ehkä voisin auttaa.

• Anonyymi

Ei sitte auta,kun vetää lapaseen😉
      Vaihda välillä vasempaan käteen,niin
      olisi,kun ois käyny ’vieraissa’...😆😆😆

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi

Hei, en uskalla, harrastaa suudeksiä, kun pelotellaan että saa kurkkusyövän , tai jonkun taudin, ilman suojaa, en kerro muuta,

• Anonyymi

Ha ha, pelotellaan kaikilla taudeilla. Että. Saa suuseksissä. Kurkkusyövän ilman. Suojaa. Ja pitää tehdä kondomista suuseksisuoja., kun imee. Ja nuolee en Kerro muuta mitä ajattelen. Naisena, en ole enää nuori.,

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi

Sulla on selkeesti sellanen liian ison kikkelin velttousongelma, eli ei jaksa seistä ja on muutenki koomisen näköinen.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      111
      1543
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      715
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      601
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      214
      579
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      550
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    Aihe