Olen siis 27 vuotias mies ja en uskalla mennä naisen kanssa sänkyyn, koska minua pelottaa, että hän nauraa penikseni koolle ja pelkään myös että tulee erektiohäiriöitä. Siinä vasta naurun aihetta olisikin...
Minulle on jo kerran käynyt noin silloin teini-iässä aikoinaan. Siitä lähtien en ole harrastanut seksiä, paitsi yhden kerran jolloin se just ja just onnistui. Oli niin suuret paineet, ettei ollut onnistua. Onnistuihan se, mutten usko että tällaista ihmettä tapahtuu enää.
Muistankin kun kerran paras kaverini sanoi, että "olisipa mukava olla nainen, ei tarvitse tehdä seksissä mitään." Ei varmaan totta ole, varmasti naisillakin on tuollaisia paineita seksissä, mutta on kai se jollain tavalla helpompaa naisille. Vai onko?
En uskalla harrastaa seksiä
9
1463
Vastaukset
- Anonyymi
Heips,
Joko olet päässyt asian kanssa eteenpäin... - Anonyymi
On sama naisillekin, mut ei kaikkille varmasti. Oon M33v voin jutella sun kan hyvinä ystävinä. Ehkä voisin auttaa.
- Anonyymi
Ei sitte auta,kun vetää lapaseen😉
Vaihda välillä vasempaan käteen,niin
olisi,kun ois käyny ’vieraissa’...😆😆😆- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Hei, en uskalla, harrastaa suudeksiä, kun pelotellaan että saa kurkkusyövän , tai jonkun taudin, ilman suojaa, en kerro muuta,
- Anonyymi
Ha ha, pelotellaan kaikilla taudeilla. Että. Saa suuseksissä. Kurkkusyövän ilman. Suojaa. Ja pitää tehdä kondomista suuseksisuoja., kun imee. Ja nuolee en Kerro muuta mitä ajattelen. Naisena, en ole enää nuori.,
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Sulla on selkeesti sellanen liian ison kikkelin velttousongelma, eli ei jaksa seistä ja on muutenki koomisen näköinen.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999