Lentäjät sokeita ja pyörii kiitoradalla kuin aropuput
Flight controllers tell Ryanair they have 'just screwed everything'
http://travel.aol.co.uk/2013/02/24/flight-controllers-tell-ryanair-they-have-just-screwed-everythi/
Katastrofi taas lähellä
8
358
Vastaukset
- on ne kans taitavia
Joo mutta kun liput on niin halvat, ei kai nyt liikoja pidä vaatia. Mitäänhän ei käynyt...
- Lentääkö Ryanair
Vaasaankin?
Alla merkittävien ihmisten eilisiä kauhukokemuksia lentämisestä:
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/kansanedustajat-lensivat-huteralla-kyydilla-vaasaan-1.1345370 - turpainssi
Kertoo ammattitaidosta kun ei ryhdytä laskuun jos on pienikin riski. ISO plussa Ryanairille:D
- fhsdjfhksdjfhljsdflj
turpainssi kirjoitti:
Kertoo ammattitaidosta kun ei ryhdytä laskuun jos on pienikin riski. ISO plussa Ryanairille:D
"ISO plussa Ryanairille:D"
Niin siis annat ison plussan Ryanairille itsestäänselvyydestä? Onko itsestäänselvyydet jotenkin ihan plussan arvoisia Ryanair-piireissä?
Toisaalta jutusta kopsattuna:
"Ongelmat johtuivat todennäköisesti lumisateen aiheuttamasta heikosta näkyvyydestä. Lennonjohto toteaa, ettei sää ollut mitenkään erityisen huono."
Ostakaa porukalla raukalle kapteenille paremmat silmälasit, niin pääsette nopeammin kotiin sieltä Bremenistä, jonka sivukentälle olette jättäneet jonkun puoli-ilmaisen, saksalaiselta ostetun autonromun paikallisten viranomaisten harmiksi :) - Harmittaako, har-
fhsdjfhksdjfhljsdflj kirjoitti:
"ISO plussa Ryanairille:D"
Niin siis annat ison plussan Ryanairille itsestäänselvyydestä? Onko itsestäänselvyydet jotenkin ihan plussan arvoisia Ryanair-piireissä?
Toisaalta jutusta kopsattuna:
"Ongelmat johtuivat todennäköisesti lumisateen aiheuttamasta heikosta näkyvyydestä. Lennonjohto toteaa, ettei sää ollut mitenkään erityisen huono."
Ostakaa porukalla raukalle kapteenille paremmat silmälasit, niin pääsette nopeammin kotiin sieltä Bremenistä, jonka sivukentälle olette jättäneet jonkun puoli-ilmaisen, saksalaiselta ostetun autonromun paikallisten viranomaisten harmiksi :)mittaako tänne 5.3.2013 17:09 kirjoittanutta, kuuntelen!
Bremenin sivukenttiin en ole Ryanairilla lentäessäni tutustunut, koska tuo kiusankappale lentää Bremenin keskustasta runsaan 3 kilometrin päässä olevalta kentältä. - sdhuvgfksj
Harmittaako, har- kirjoitti:
mittaako tänne 5.3.2013 17:09 kirjoittanutta, kuuntelen!
Bremenin sivukenttiin en ole Ryanairilla lentäessäni tutustunut, koska tuo kiusankappale lentää Bremenin keskustasta runsaan 3 kilometrin päässä olevalta kentältä.Lentäähän tuo Lappeenrannastakin ja kenttä on lähes keskustassa, mutta sivukenttä se kuitenkin on.
Paljon maksoit siitä autosta, jonka jätit sinne Bremenin kentän parkkikselle ruostumaan? - Siis harmittaa!
sdhuvgfksj kirjoitti:
Lentäähän tuo Lappeenrannastakin ja kenttä on lähes keskustassa, mutta sivukenttä se kuitenkin on.
Paljon maksoit siitä autosta, jonka jätit sinne Bremenin kentän parkkikselle ruostumaan?Me, joiden ei tarvitse selittää mustaa valkeaksi, valinta on Ryanair.
PS. mikä on Niedersachsenin pääkenttä, jos City Airport Bremen on sivukenttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755