Mikä ratkaisu tulee halvimmaksi hoitaa likavesiasiat mökillä, jos kunnallista viemäröintiä ei ole tarjolla, mutta vesijohto kulkee tontin rajalla. Tarkoitus olisi rakentaa nykyiseen, mukavuuksia vailla olevaan hirsimökkiin mukavuudet, eli sisävessa, suihku, astianpesu- ja pyykinpesukoneet yms. kaupunkikodissa olevat perusjutut. Uusi lainsäädäntöhän velvoittaa mökitkin hoitamaan nämä likavesiasiat aiempaa paremmin, joten ajattelin hoitaa asian kerralla kuntoon. Mutta rahaa ei kuitenkaan ylettömästi ole, joten millainen systeemi olisi mielestänne järkevin 4 hengen porukan normaaliin ympärivuotiseen viikonloppumökkeilyyn.
Mukavuudet mökille
mmm
2
360
Vastaukset
- Jocu
Jos mökki on sellaisessa paikassa, että tyhjennysauto sinne pääsee. UPOlla on kyllä järjestelmiä puhdistusta varten, mutta pitää niitäkin joskus tyhjentää, tosin aika harvoin.
- Mattimainio
On tämä:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701