Jumalan tulta tänne Suomeen!

ALERTY

14

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exnokiamissiohellari

      PIMEÄÄ tulta suoraan saatanalta nämä kaikenmaailman amerikan sonnit tänne tuovat, kun on Nokia Missio kyseessä!!!

      • BFF13TAMPERE

        ei muuten ole enään Nokia Missio vaan Uuden toivon seurakunnat. Ja mitä Nokia Missioon tulee, niin se ei tarkoita, että jos Pastori eksyy, koko seurakunta eksyy. Heillä on uudet ja AIVAN MAHTAVAT pastorit. Olin Break Forthissa ja Jumala toimi aivan loistavalla tavalla. Läysin myös Blogitekstin kyseisestä tapahtumasta.

        http://mahtavaelama.blogspot.fi/2013/05/break-forth-finland-2013.html

        väitätkö että tämän jälkeen voit sanoa että tämä on saatanalta ?


      • KaaduNM&Äpärälapset
        BFF13TAMPERE kirjoitti:

        ei muuten ole enään Nokia Missio vaan Uuden toivon seurakunnat. Ja mitä Nokia Missioon tulee, niin se ei tarkoita, että jos Pastori eksyy, koko seurakunta eksyy. Heillä on uudet ja AIVAN MAHTAVAT pastorit. Olin Break Forthissa ja Jumala toimi aivan loistavalla tavalla. Läysin myös Blogitekstin kyseisestä tapahtumasta.

        http://mahtavaelama.blogspot.fi/2013/05/break-forth-finland-2013.html

        väitätkö että tämän jälkeen voit sanoa että tämä on saatanalta ?

        Äiti Amma tai Bisonni tai RHB tai Benny Hinn. Lähde on sama ja pääpaholaisen voimalla julistetaan toista evankeliumia, toista Jeesusta toisen hengen vallassa. Meedio/noita Helena Konttisen seuraaja PJ roikkuu beesissä mukana. Perin mahtavat pastorit varmaan tässä ajassa (henkien erottaminen on alkutekijöissään, kun Koivistokin vuosikausia antoi terapiahoitoja miehille mahtavien pastorien siunaavien käsien alla), mutta tempauksessa on suunta alas syvyyteen (Juuda 1:11), pimeyteen niin kuin Koorahin väärän tulen tuojilla Mooseksen aikana.


      • BFF13TAMPERE kirjoitti:

        ei muuten ole enään Nokia Missio vaan Uuden toivon seurakunnat. Ja mitä Nokia Missioon tulee, niin se ei tarkoita, että jos Pastori eksyy, koko seurakunta eksyy. Heillä on uudet ja AIVAN MAHTAVAT pastorit. Olin Break Forthissa ja Jumala toimi aivan loistavalla tavalla. Läysin myös Blogitekstin kyseisestä tapahtumasta.

        http://mahtavaelama.blogspot.fi/2013/05/break-forth-finland-2013.html

        väitätkö että tämän jälkeen voit sanoa että tämä on saatanalta ?

        Aika hurmahenkistä on ollut tuon "mahtavaelämä"n missiomatka. Niin varmaan muidenkin siellä olleiden.

        Tilaisuudet siinä mielessä harvinaisia, kun olivat pääsymaksulliset. Varmaan paikan päällä on kerätty vielä useita kolehteja. Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko tilaisuuksissa oli porukkaa ja riittikö pääsylipputulot esiintyjien palkkioihin.


      • Mahatavaa...
        BFF13TAMPERE kirjoitti:

        ei muuten ole enään Nokia Missio vaan Uuden toivon seurakunnat. Ja mitä Nokia Missioon tulee, niin se ei tarkoita, että jos Pastori eksyy, koko seurakunta eksyy. Heillä on uudet ja AIVAN MAHTAVAT pastorit. Olin Break Forthissa ja Jumala toimi aivan loistavalla tavalla. Läysin myös Blogitekstin kyseisestä tapahtumasta.

        http://mahtavaelama.blogspot.fi/2013/05/break-forth-finland-2013.html

        väitätkö että tämän jälkeen voit sanoa että tämä on saatanalta ?

        "Jumala toimi aivan loistavalla tavalla".

        Eikö Jumala toimi aina loistavasti, heräsi kysymys? Maailmankaikkeuden Luoja ei ole joku laite joka toimii tai ei toimi. Hän on Henki joka hallitsee kaikkea luomaansa.

        Moni on tullut aidosti uskoon, mutta ajautunut vääriin oppeihin. Hedelmä näkyy vasta ajan kanssa.


    • SoitellaaSanoSonnine

      Homosonni, lesbosonni vai bisonni? Se on kuule no thank you....

      • Pääsyliput

        Muistakaa ostaa pääsyliput etukäteen. Ovelta ostetut liput kalliimpia. Liput oli jotain 40€ kahdelta päivältä. Sielä on Jalovaara, Tunturipuro, tämä mainittu Sonni ja taisi olla joku muukin. Saa nähdä, ovatko työmiehet palkkansa ansainneet.


      • Mikä tuli vaikuttaa
        Pääsyliput kirjoitti:

        Muistakaa ostaa pääsyliput etukäteen. Ovelta ostetut liput kalliimpia. Liput oli jotain 40€ kahdelta päivältä. Sielä on Jalovaara, Tunturipuro, tämä mainittu Sonni ja taisi olla joku muukin. Saa nähdä, ovatko työmiehet palkkansa ansainneet.

        Osaisiko joku selittää, miksi kaikkien julistajien kokouksissa ei Jumalan tuli vaikuta ihmisissä tärinää, kiemurtelua ja pyörimistä lattialla? Vai voisiko se tuli tulla jostain muualta...


      • exnoksulainen
        Mikä tuli vaikuttaa kirjoitti:

        Osaisiko joku selittää, miksi kaikkien julistajien kokouksissa ei Jumalan tuli vaikuta ihmisissä tärinää, kiemurtelua ja pyörimistä lattialla? Vai voisiko se tuli tulla jostain muualta...

        Nokia Mission tuli on aina ollut helvetistä lähtöisin - Kundaliinijoogaa.


    • Kyselee hän

      Mikä ihme tuossa joukossa vetää niin, että joku maksaa 40 euroa? Jumalan sana on ennen ollut ilmaista, nyt siitä pitää maksaa jo ennakkoon.

      Siellä profetoidaan kädet täristen tulevasta Suomen herätyksestä, uskallan väittää.
      Sitä samaa on Nokia Missiossa julistettu useita vuosia.

    • PööSonni

      Kesto*usetus...oli sonni Make K. tai A.Bisonni tai whoever...

    • Onkohan esitykset jo loppuunmyytyjä?

    • SonniPöö

      Kyllä Jalovaara-demonikohu vetää kaikki kynnelle kykenevät shamaanit, meediot ja noidat kuuntelemaan satuja ja tarinoita. Ja kaikilla oli niin mukavaa...eksytyksessä olla mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe