Hei kohtalotoverit. Olen sairastanut "masista" kauan, kauan. Olen työelämässä mutta nyt oloni tuli niin tukalaksi että "armahdin" itseni ja jäin 2kk.n sair.lomalle. En tiedä jaksanko palata työyhteisööni joka vaatii TERVETTÄ reagointia...ym...mikä ja kuka muuten on "terve?" missä se määritellään? Olen naimisissa mutta erittäin yksinäinen, en kelpaa, olen huono...tyypilliset masentuneen ajatuksen juoksu...ja nyt sair.lomalla ajatukseni pyörivät vain oman napani ympärillä. Sain tutun psykiatrin lääkärikseni, aloitin terapian, lääkityksen. Mutta tämä epävarmuus, paranenko..minulla on voimakkaita sos.tilanteiden pelkoja, olen liian ankara itselleni ym..muuta mukavaa. Haluaisin kirj.vaihtoon "jonkun" kanssa, nuori, varttuneempi, mies, nainen. Läheisriippuvuus mieheeni on myös suuri ongelma vyyhti, joten voimat alkaa taas kerran olla kortilla!!!
terv;"hiljaiset sillat"
herkkä mieli,kova maailma
6
648
Vastaukset
- ystävä hei
Ystävä kallis, yritä kestää. meitä on täälläkin niin paljon. Liikunta auttaa mutta saatko itseesi puhtia, toivottavasti. Tuo yksinäisyys on myös vaikea juttu, eristäytyy, eristää itsensä. Tuttua juttua, voimaa sinulle, ET OLE YKSIN!!
- Angervo
Hei! Tahtoisin alkaa kirjoitella kanssasi, mieluiten juuri noita ihan oikeita, postitettavia kirjeitä. Olen vielä nuori, vasta 17-kesäinen, mutta kuitenkin jo kaikenlaisiin mielen mutkiin (valitettavasti) tutustunut tyttö. Voit lähettää minulle osoitteesi, sähköpostittaa sen tänne:
[email protected] ^^
- pipari
Minä taidan olla tavallaan kohtalotoverisi, ainakin ajatuksesi tuntuivat tutulta. En kuitenkaan ole sairastunut hoitoa vaativaan masennukseen, diagnoosia ei ole. Välillä tunnen itseni aika terveeksikin, liian herkäksi ihmiseksi vain, mutta taas monet, jotka ovat minusta "sairaita", ovat yhteiskunnan normien mukaan kuitenkin täyspäisiä...
Minulla on avomies, mutta tunnen silti suurta yksinäisyyttä. Kaikki on hyvin, mutta ei kuitenkaan ole, en arvosta itseäni.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että omaan napaan tuijotus pitäisi heti lopettaa, en vain tiedä miten.
Olen kiinnostunut monistakin asioista, mutta kuinka saada voimaa ryhtyä toimeen? Ehkä kohtalotoverilta? Voisinko minä jotenkin olla tukemassa ja rohkaisemassa sinua parempaan elämään?
pipari - herkkä mieli kova maailma
Hei pipari, kiva kuulla että joku ajattelee samoin, sielun-sisko?? Minulla on paljon "sydämelläni", pohdittavaa, ajatuksia.huh. Miten saisit minuun yhteyden tai minä sinuun?? Uskallanko panna tähän sähkö posti osoitteeni?? Jospa tutut näkevät..????? Hui!!
Niinpä, MITEN SAADA ITSENSÄ LIIKKEELLE?? Tutullani on hyvä neuvo: MENE HARRASTAMAAN, KYLLÄ SINÄ PYSTYT, OLETHAN AINA ENNENKIN...siis n. 5v. sitten!!!
Herkkyys on toisaalta lahja ja kirous. Mitä teemme, Pipari?? - Cipralex
ed. viestin nimimekit, otsikko "väärin päin", ei muuta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748