Olen jo puolen vuoden ajan seurannut asuntojen hintoja itä- vantaalla. Myin omani vuoden vaihteessa, joten kiinnostusta uuden asunnon hankkisimeksi on kovasti. Asuntoja on paljon myynnissä ne ovat omasta mielestäni niin vanhoja ja kalliita tai sitten pitää tehdä perusteellinen remontti koko huusholliin...joten ylimääräistä pätäkkää palaa aika paljon. Jos puhutaan vuosituhannen vaihteessa (-00 ->) rakennetuista kämpistä niin ne ovat hienoja hyväkuntoisia, mutta myöskin arvokkaampia( Ei remonttihuolia). Joten tämän takia olen ruvennut katselemaan asuntoa johon ei tarvitsisi tehdä mitään ylimääräistä remppaa, sillä loppujen lopuksi siinäkin säästää aika paljon kun vain ajattelee asiaa. Tämä on vain mielipiteeni asuntojen hinnoista...
Vanhoja asuntoja kaupan
3
367
Vastaukset
- Ostanut
Ostin ite uuden ku pätäkkää kerta on.
Ei vaan, köyhä velallinenhan mä, mut uus tuli ostettuu.- Kannattaa
Suosittelen uudempaa koska rakennuttajalla on vastuu asunnosta ja siitä että kaikki on OK ja kuitenkin 10v vastuu on pitkä aika. Kuitenkin 5 vuoden aikana löytyy jo viat jos niitä nyt sitten on. Yhellä tutulla alko just -90 rakennettussa taloyhtiössä (4 asuntoa) 500´mummon remppa, koska kosteuseristykset oli ihan p..stä. Ne oli falskannu alusta pitäen. että näin. Rakennusmääräykset ja seuranta ovat nykyään paljon kovemmat kuin aikaisemin jne.
- SÄÄSTÄJÄ?
Oikeassa olette!. Tulipa taas viikonloppuna käytyä varsinaisissa näyttelyissä. Jos haluaa muuttaa nopeasti sisään niin saa tehdä kunnon remontin ennen kuin sinne viittii edes viedä lapsia. Aikaa ja RAHAA palaa remontteihin yllättävän paljon. Miettii hän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999