onko muilla kokemuksia häiritsevistä sanoista jotka putkahtaa mieleen kesken ajattelun, ja että ne sanat ei mitenkään liity ajattelemaasi asiaan? etkä itsekään tiedä mihin ne liittyy.. omia ajatuksiani ne on mutta ahdistaa.
help me
4
115
Vastaukset
- Päästään vialla
Outoja assosiaatioita on. Mutta aina löytyy joku yhteys. Vaikka täysin järjetön sitten.
- ei huolestuttavaa
Varmaan melkein kaikilla välillä tulee mieleen sanoja, jotka ei liity sillä hetkellä ajateltuun asiaan. Eihän niistä tarvitse välittää tai huolestua.
Jos kiinnittää liikaa huomiota epäolennaisiin mieleen putkahtaviin sanoihin, se on huolestuttavaa.Normaalit ihmiset antavat sanojen mennä ja tulla ja tuskin on aikaakaan alkaa jokaista sanaa miettimään ja pohtimaan.
Mun skitsokaverilla on aina sana hukassa ja kaikki tarkoitaa jotain kummaa.Kaveri soittelee mulle,että ei muista sanaa,jota ajatteli ja jos sen sanan muistaisi niin kaikki olisi hyvin.Hän kysyy voinko auttaa,mutta jos yritän ehdottaa sanoja ,hän menee ihan hiljaiseksi ja vaikeaksi ja haluaa lopettaa puhelun,joten yleensä vaan sanon,että enpä kuule voi tietää,mitä olet ajatellut.
On aika rasittavaa joutua kuuntelemaan kaikkea skitsoa.Tosiaan assosiaatiot ovat ihan jänniä ja saahan sitä pohtia,mutta jos pohdinnan taso on sitä,että joka kerta luulee,että sana voi pelastaa ...Sana ei pelasta,sana ei ole tärkeä.Sana on vaan sana.No okei ,riippuu tilanteesta,voisihan oikea sana pelastaakin tietyssä tilanteessa.- jeppppis
kiitos vastauksesta, ehkä ei ihan noin paljo vaivaa ne sanat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762