onko muilla kokemuksia häiritsevistä sanoista jotka putkahtaa mieleen kesken ajattelun, ja että ne sanat ei mitenkään liity ajattelemaasi asiaan? etkä itsekään tiedä mihin ne liittyy.. omia ajatuksiani ne on mutta ahdistaa.
help me
4
131
Vastaukset
- Päästään vialla
Outoja assosiaatioita on. Mutta aina löytyy joku yhteys. Vaikka täysin järjetön sitten.
- ei huolestuttavaa
Varmaan melkein kaikilla välillä tulee mieleen sanoja, jotka ei liity sillä hetkellä ajateltuun asiaan. Eihän niistä tarvitse välittää tai huolestua.
Jos kiinnittää liikaa huomiota epäolennaisiin mieleen putkahtaviin sanoihin, se on huolestuttavaa.Normaalit ihmiset antavat sanojen mennä ja tulla ja tuskin on aikaakaan alkaa jokaista sanaa miettimään ja pohtimaan.
Mun skitsokaverilla on aina sana hukassa ja kaikki tarkoitaa jotain kummaa.Kaveri soittelee mulle,että ei muista sanaa,jota ajatteli ja jos sen sanan muistaisi niin kaikki olisi hyvin.Hän kysyy voinko auttaa,mutta jos yritän ehdottaa sanoja ,hän menee ihan hiljaiseksi ja vaikeaksi ja haluaa lopettaa puhelun,joten yleensä vaan sanon,että enpä kuule voi tietää,mitä olet ajatellut.
On aika rasittavaa joutua kuuntelemaan kaikkea skitsoa.Tosiaan assosiaatiot ovat ihan jänniä ja saahan sitä pohtia,mutta jos pohdinnan taso on sitä,että joka kerta luulee,että sana voi pelastaa ...Sana ei pelasta,sana ei ole tärkeä.Sana on vaan sana.No okei ,riippuu tilanteesta,voisihan oikea sana pelastaakin tietyssä tilanteessa.- jeppppis
kiitos vastauksesta, ehkä ei ihan noin paljo vaivaa ne sanat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1991309Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776