Onko kellään kertoa kokemuksia Jyväskylän tai Rauman OKL:sta? Onko mahdollista nopeuttaa luokanopettajaopintoja? Onko mitään mahdollista opiskella kesällä? Hyviä vinkkejä soveltuvuuskokeisiin? Ammattikorkeakoulupohjalta kasvatustieteen perus- ja aineopinnot saatuani kasaan voisin Raumalla hakeutua suorittamaan vain maisteriopinnot, jolloin valmistuminen olisi nopeampaa, mutta Jyväskylän korkea taso houkuttelisi ensisijaisesti pyrkimään sinne...
Jyväskylän ja Rauman OKL
Oupex
1
196
Vastaukset
- muuta en osaa sanoa
Itse valitsisin tapauksessasi helpoimman, nopeimman tien. Ainakaan oman kokemukseni mukaan ketään ei kiinnosta, mistä yliopistosta on valmistunut tai millä arvosanoin. Kunhan vain on muodollinen pätevyys ja mieluusti myös alan työkokemusta kerättynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822