Onko kellään kertoa kokemuksia Jyväskylän tai Rauman OKL:sta? Onko mahdollista nopeuttaa luokanopettajaopintoja? Onko mitään mahdollista opiskella kesällä? Hyviä vinkkejä soveltuvuuskokeisiin? Ammattikorkeakoulupohjalta kasvatustieteen perus- ja aineopinnot saatuani kasaan voisin Raumalla hakeutua suorittamaan vain maisteriopinnot, jolloin valmistuminen olisi nopeampaa, mutta Jyväskylän korkea taso houkuttelisi ensisijaisesti pyrkimään sinne...
Jyväskylän ja Rauman OKL
Oupex
1
189
Vastaukset
- muuta en osaa sanoa
Itse valitsisin tapauksessasi helpoimman, nopeimman tien. Ainakaan oman kokemukseni mukaan ketään ei kiinnosta, mistä yliopistosta on valmistunut tai millä arvosanoin. Kunhan vain on muodollinen pätevyys ja mieluusti myös alan työkokemusta kerättynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883