Vaimon opetuksessa

Kokeillut

Ihan uusi ja outo kokemus
Meillä homma lähti käyntiin seuraavasti: Olimme vaimoni kanssa viihteessä eräänä lauantaina. Otimme jo kotona vähän pohjia ja olimme tosi iloisella tuulella saapuessamme tanssiravintolaan. Koska olimme siellä jo hyvissä ajoin, saimme myös hyvän pöydän, läheltä tanssilattiaa. Emme ruokailleet, mutta pientä purtavaa tilasimme kuohuviinin kera. Pian ravintola alkoi täyttyä viimeistä paikka myöten ja baarikin oli tupaten täynnä. Tanssimme ahkerasti ja välissä nautittiin hyviä juomia seuratessamme muiden tanssia. Sitten vaimoni pyysi minua vilkaisemaan viereiseen pieneen pöytään. -Hei kato, tuo nainen on takuuvarmasti mies. Käänsin päätäni ja katsoin varoen, ettei näyttäisi liian röyhkeän uteliaalta. Jokainenhan sai minun mielestäni olla aivan kuten haluaa, kunhan ei muita loukkaa. Siirsin katseeni takaisin vaimoni iloisiin silmiin ja nyökkäsin. Muuten ihan suht’ koht’ mukiinmenevän näköisellä 'naisella' näkyi selvästi tumma parransänki puuterin läpi. Yllätyksekseni häntä kävi kuitenkin aika moni mies hakemassa tanssiin. Illan venyessä olimme jo aika maistissa molemmat ja kun tulimme taas takaisin pöytäämme erään tanssin jälkeen, vaimoni otti minua kädestä ja sanoi:
- Kuule kulta, haeppas sinäkin tuota tyttöpoikaa tanssiin!!! Minä katsoin silmät pyöreänä...
- Että mitä? ….
- No hae, hae. Kysele siltä miten se noin esiintyy, jotenkin silleen. Olimmehan jo vaihtaneet muutaman kerran katseita illan aikana ja vaimo oli näyttänyt hymyäänkin hänelle.
- Oootko ihan tosissas? kysyin vielä.
- Olen, olen. Mene nyt vaan. Kurkkuani jotenkin kuivasi, mutta halusin tehdä vaimolle mieliksi ja nousin lopulta ylös. Vaimoni katsoi minua ja naapuria iloisesti hymyillen ja itse otin muutaman, hieman huojuvan askeleen naapurin pöytään ja nyökkäsin. 'Nainen' hymyili kauniisti ja nousi ylös. Sitten hän otti olkapäästäni ja sanoi:
- Tiedätkö, että olen mies?...
- Olemme kyllä arvanneet sen, mutta vaimoni halusi, että tanssin kanssasi, jos se vaan sopii. Hän ei vastannut, otti vaan kädestäni kiinni ja veti minut perässään tanssilattialle.
Normaali tilanne normaalisti, mutta nyt minulle ihan jotain uutta. aloin kyselemään hänestä ja hän kertoi pukeutuneensa naisten asuihin jo pienestä pitäen ja olevansa usein ulkona naisena. Vilkaisin välillä vaimoani, joka teki halausliikkeen tarkoittaen, että tanssisin lähempänä tanssikaveriani. Niinpä otin häntä tiukemmin vyötäröltä ja hän painautui rintaani vasten. Minulla oli outo olo, mutta myös eräs asia, mitä en koskaan olisi kuvitellutkaan... Tunsin että minulla alkoi seisomaan. Peittääkseni sen, vedin tyttöpoikaani entistä tiukempaan itseäni vasten, sillä seurauksella, että seisokkini koveni entisestään.
Hän hymyili ja sanoi:
-Älä välitä. Se tapahtuu lähes jokaiselle. Tanssin kaksi peliä hänen kanssaan ja vein hänet lopulta takaisin pöytäänsä. Sen jälkeen iskimme silmää silloin tällöin ja lopulta hänkin kävi hakemassa minua tassiin. Ilta oli ihan kiva ja erikoinen. Vaimoni nautti siitä tavattomasti. Sitten uusi ystävämme teki lähtöä, mutta kävi sitä ennen antamassa vaimolleni käyntikorttinsa siltä varalta, jos joskus halusimme ottaa häneen yhteyttä.
Kotiin saavuttuamme yöllä, vaimoni alkoi tenttaamaan minua siitä kuinka olin nauttinut illan tapahtumista. Minun oli lopulta myönnettävä, että näin oli totuus. Oli erittäin erikoista tanssia sen miehen kanssa. Vaimo pudotti silloin leninkinsä lattialle paljastaen upeat mustat alusasunsa liiveineen ja sukkanauhoineen. Itse olin jo kalsareissani. Hän painautui minua vasten ja kuiskasi:
-Haluaisitko sinäkin kokeilla, miltä tuntuu olla nainen?...
-Eeeh, en oikein tiedä...sammaltelin, mutta vaimo veti minua jo makuuhuoneeseen, missä hän nopeasti loihti toiset alusasut minulle ja auttoi ne ylleni. Vielä vähän huulipunaa ja meikkiä. Niin olin täydessä latingissa. Kun katsoin itseäni makuhuoneemme suuresta peilistä, on myönnettävä, että kiihotuin valtavasti näystä ja aseeni sojotti lujana, sinisenä ja sykkivänä terska osoitti ylös napaani kohden. Sinä yönä rakastelimme rajummin kuin koskaan ennen. Vaimoni leikki dildonsa kanssa, jota hyvin rasvattuna lopulta sain omaankin suoleen. Kaiken huipuksi saimme samanaikaisen järisyttävän orgasmin, eikä minua kaduttanut lainkaan leikit, mihin vaimoni sai minut houkuteltua mukaansa. Sen illan jälkeen olen vaimoni pyynnöstä ollut hyvin usein vapaa-ajallani tyttönä. Usein hän haluaa, että pukeudun hepeniin heti, kun tulemme töistä ja olen niin sitten koko illan, mikä taas huipentuu ihanaan sänkyhommaan. Hän on hankkinut hiukan sopivampia asuja minulle ja kaiken kaikkiaan olo on mahtavaa. Kerran kutsuimme myös tanssiystävämme kylään, mutta se onkin jo toinen juttu ja siitä voisi taas kirjoittaa

4

7255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmmmmmmmm

      Mitä helkuttia :D

    • aviovuoteen puhtaus

      Varmaankaan ei vaimo ajatellut tuon naiseksi tekeytyneen miehen nähtyään, että olisipa mukava saada tuo mies kolmanneksi ... ja johdatteli asioita siihen suuntaan, että oma mies ensin virittäytyisi asialle. Eikä vaimo varmaankaan ajatellut sitäkään, kuinka miehistä tulee tällaisten prosessien seurauksena usein homoja, jotka eivät sitten enää naista halua, vaan vain miestä. Tällaisilla himojen mukaan toimimisilla on usein käänteinen puolensa, eikä aina lopultakaan niin kiva, vaikka alku olisikin suloisissa karamellihörselöhepenissä...
      Oivallisen tavan päästä avioparien makuuhuoneisiin on tuo naiseksi pukeutunut mies keksinyt ...
      Hyi olkoon!

      • Pthyi

        Täysin mielikuvituksen tuotetta koko tarina . taidat olla taipuvainen aika pahasti transun suuntaan. Hyi helvetti.


    • baby4

      Ihan hyvää kertomus ole vaan oma itsesi siitä se lähtee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe