Voi helveetin

JormaJämi

heelevetti!

Mulla oli pari venäläistä tytsyä mökilläni viikonloppuna ja nyt on lompsa kadoksissa.

AUTTAKAA KYLÄN MIEHET!! MINUT ON RYÖSTETTY!!

200 ERKKIÄ KATEISSA!!

13

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhlija...

      Kyllä kuule JormaJämi kaikki maksaa. Kato jos on hauskaa, se myös maksaa. Eihän tommonen pari saturaista nyt mitään. Sillähän ei saa ravintolassa edes kunnolla syödä.

    • juhlinut1

      Eipä tullu Jormalle kalliiksi, kaks venakkoo 100 /yö. Mitä täälä ensin rehentelet rahoillas ja nyt poraat tollasten alehintojen perään?

      • JormaJämi

        Juu mut eihän horot mitää rahaa tarvi. Oletteko nähneet niitä ?

        Voi heeelevetti! 200 erkkii kankkulan kaivoon!!


    • hah3

      Sun kävi vielä hyvin, siihen naapuripaikkakunnan mieheen verrattuna. Sulta vietiin vain rahat, mutta toiselta mieheltä vietiin myös terveys rahojen lisäksi. Pieni eläintarha oli muuttanut jalkoväliin.

      • SuurimunainenLempust

        Se mitä kylillä puhutaan että mulla satiaisia olis ei pidä paikkaansa, ajelin karvat ihan vain naisten mieliksi ja esteettisistä syistä!


      • SuurimunainenLempust

        Se mitä kylillä puhutaan että mulla satiaisia olis ei pidä paikkaansa, ajelin karvat ihan vain naisten mieliksi ja esteettisistä syistä!


      • JormaJämi
        SuurimunainenLempust kirjoitti:

        Se mitä kylillä puhutaan että mulla satiaisia olis ei pidä paikkaansa, ajelin karvat ihan vain naisten mieliksi ja esteettisistä syistä!

        Arvatkaas kenellä on Jämijärven leveimmät HARTIAT ?


    • SuurimunainenLempust

      Mulla jos asuisin Jämijärvellä, mutta kun asun Lempussa.

      PS. Jos Jorma tarttet rahaa lainaksi niin soita tai tule käymään, hyvälle miehelle aina tonni tai pari järjestyy pitkällä maksuajalla.

      • JormaJämi

        Sinäkö muka RAHAMIES? HAHAHAHA!

        Pysy kaukana minusta KÖYHÄ!!


      • JormaJämi
        JormaJämi kirjoitti:

        Sinäkö muka RAHAMIES? HAHAHAHA!

        Pysy kaukana minusta KÖYHÄ!!

        Lisäksi olen niitä B-rapunmiehiä!


      • JormaJämi
        JormaJämi kirjoitti:

        Lisäksi olen niitä B-rapunmiehiä!

        B rapumiehiä? Eheiiii,vaan a rapuja syön aina kera hyvän konjamiinin.


      • JormaJämi
        JormaJämi kirjoitti:

        B rapumiehiä? Eheiiii,vaan a rapuja syön aina kera hyvän konjamiinin.

        Nuolen persmehuja miehistä


      • JormaJämi
        JormaJämi kirjoitti:

        Nuolen persmehuja miehistä

        Kyllä tämä miesten kanssa paneskelu on sitten mukavaa puuhaa!!! Näin keskellä päivää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe