Autokorjaamoa haen

Japsirapsi

Löytyykö Joensuusta autokorjaamoa joka saa Nissanin vaihdelootan kuntoon?

12

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mallista/viasta mutta yleensä ei kannata korjata, usein tulee halvemmaksi ostaa käytetty laatikko purkaamolta tms..

• Japsirapsi

En tarvitse aihetta sivuavia vastauksia. Ainoastaan vastauksen tuohon esittämääni kysymykseen.

• NoteBabe
        Japsirapsi kirjoitti:

En tarvitse aihetta sivuavia vastauksia. Ainoastaan vastauksen tuohon esittämääni kysymykseen.

Adhuolto. Siellä saa Nissanin kuin Nissanin kuntoon!!

• Mitsubishin ratissa

Autoasi korjaamo Romppanen - löytyy ammattitaitoa. Sinne minä vien omani. Jarin autopalvelu oli hyvä, mut ku loppu :(

• Törkeän kallis

En kyllä suosittele autoasi Romppanen -korjaamoa jos ei halua päästä rahoistaan eroon! Epäilen jopa merkkikorjaamoa kalliimmaksi korjaamoksi!!!
        Ilmankos sinne saa ajan aina lähestulkoon seuraavaksi päiväksi!
        Nimim. Nyt riitti...

• Eiköhän löytyne.
      • Törkeän kallis

Hienoa. Kiitoksia tiedosta. Pitänee viedä pirssi seuraavan kerran Romppasen sijaan tuonne Hyppöselle.

• nissanisti33

Karjalan purkupojat

• Hyppönen ei tosin korjaile kuin saabeja...

• eikö?

...autoilun kaikilla osa-alueilla...

• Vai ei..

Olen ollut näkevinäni siellä asenneltavan monen merkkisiä kulkineita ja itsekin kävin korjauttamassa Toyotan kuin myös laitattamassa toisella kertaa siihen kuluvia osia.

• Hondamiekkonen

Vatasen Sami on varmaankin yksi pätevimpiä korjaamon pitäjiä. Vaihtoi juuri Kuurnankadulle (samassa rakennuksessa kuin luonasravintola Kuurnankulma).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe