80's yökerho helsinkiin

80's

Mielipiteitä siitä että helsinkiin ollaan avaamassa uutta teemaravintolaa. esim onko tämän tyyliselle paikalle yleisöä helsingissä

11

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1994

ON" KASARI TAKASIN! MINKÄ NIMINEN RAVINTOLA AVAUTUMASSA??????

• jkhkjl

Voi olla sen verran, että väki käy sen kattomassa, eli ehkä 1kk , sen jälkeen vanha juttu.

• ei nostalgiaa!

Voi vittu, kun ei mitään uutta keksitä niin kierrätetään vanhaa... Mitäköhän porukkaa tonnen 80s-paikakan tulisi? Jotain 40 luusereita jotka nostalgisoi menneitä ja elää menetettyä nuoruuttaan? Sitten vielä kasarivaatteet päälle, niin myötähäpeä on rajatonta

• dtruipiuytr

no mikä sit on hyvä, missä sitte ite käyt..

• neiti891

kyllä uskon että paikka menestyisi! kyllä muutkin kuin 40 luuserit haluavat kunnon vanhaa 80's meininkiä

• 1994

minä olen vain 18 ja haluan sinne ! 80s takaisin!

• can't understand!

Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?

• ikuystrgefs
        can't understand! kirjoitti:

Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?

those critetias only for a dumb white trash

• kravattipakko?

Tuleeko baariin kauluspaita ja kravattipakko, kuten 80-luvulla vielä käytäntönä oli?

• kylläkylläkyl

juu, just tuollainen olisi kiva, vähän tyyliä, tanssilava ja värikkäitä kasaridrinkkejä :D En itse ehtinyt kuin hädin tuskin käydä syntymässä 80-luvulla, mutta mitä oon kuullut niin kyllä jotkut kaipaa takaisin.
        Tietysti tuollakaan tuskin saa sillä verukkeella polttaa pöydässä, että on teemaravintola.

Mutta ikävä kyllä siitä tulee varmaan vaan perus yökerho/baari, jossa vaan on tekokasari neonvaloja ja silloin tällöin joku ysärihitti pyörii taustalla, kun ei sitä nyt jaksa niin tarkkaan soittolistoja tehdä.

• 80s

Upeaa, mihin tällainen paikka on kehitteillä? Kunnon 80-luvun hitit soimaan ja paikka on taattu menestys! Itse olen vain parikymppinen, ja voin taata että siellä nuorempikin kun keski-ikäinen porukka viihtyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe