Mielipiteitä siitä että helsinkiin ollaan avaamassa uutta teemaravintolaa. esim onko tämän tyyliselle paikalle yleisöä helsingissä
80's yökerho helsinkiin
11
1139
Vastaukset
- 1994
ON" KASARI TAKASIN! MINKÄ NIMINEN RAVINTOLA AVAUTUMASSA??????
- jkhkjl
Voi olla sen verran, että väki käy sen kattomassa, eli ehkä 1kk , sen jälkeen vanha juttu.
- ei nostalgiaa!
Voi vittu, kun ei mitään uutta keksitä niin kierrätetään vanhaa... Mitäköhän porukkaa tonnen 80s-paikakan tulisi? Jotain 40 luusereita jotka nostalgisoi menneitä ja elää menetettyä nuoruuttaan? Sitten vielä kasarivaatteet päälle, niin myötähäpeä on rajatonta
- dtruipiuytr
no mikä sit on hyvä, missä sitte ite käyt..
- neiti891
kyllä uskon että paikka menestyisi! kyllä muutkin kuin 40 luuserit haluavat kunnon vanhaa 80's meininkiä
- 1994
minä olen vain 18 ja haluan sinne ! 80s takaisin!
- can't understand!
Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?
- ikuystrgefs
can't understand! kirjoitti:
Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?
those critetias only for a dumb white trash
- kravattipakko?
Tuleeko baariin kauluspaita ja kravattipakko, kuten 80-luvulla vielä käytäntönä oli?
- kylläkylläkyl
juu, just tuollainen olisi kiva, vähän tyyliä, tanssilava ja värikkäitä kasaridrinkkejä :D En itse ehtinyt kuin hädin tuskin käydä syntymässä 80-luvulla, mutta mitä oon kuullut niin kyllä jotkut kaipaa takaisin.
Tietysti tuollakaan tuskin saa sillä verukkeella polttaa pöydässä, että on teemaravintola.
Mutta ikävä kyllä siitä tulee varmaan vaan perus yökerho/baari, jossa vaan on tekokasari neonvaloja ja silloin tällöin joku ysärihitti pyörii taustalla, kun ei sitä nyt jaksa niin tarkkaan soittolistoja tehdä.
- 80s
Upeaa, mihin tällainen paikka on kehitteillä? Kunnon 80-luvun hitit soimaan ja paikka on taattu menestys! Itse olen vain parikymppinen, ja voin taata että siellä nuorempikin kun keski-ikäinen porukka viihtyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647