80's yökerho helsinkiin

80's

Mielipiteitä siitä että helsinkiin ollaan avaamassa uutta teemaravintolaa. esim onko tämän tyyliselle paikalle yleisöä helsingissä

11

1095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1994

      ON" KASARI TAKASIN! MINKÄ NIMINEN RAVINTOLA AVAUTUMASSA??????

    • jkhkjl

      Voi olla sen verran, että väki käy sen kattomassa, eli ehkä 1kk , sen jälkeen vanha juttu.

    • ei nostalgiaa!

      Voi vittu, kun ei mitään uutta keksitä niin kierrätetään vanhaa... Mitäköhän porukkaa tonnen 80s-paikakan tulisi? Jotain 40 luusereita jotka nostalgisoi menneitä ja elää menetettyä nuoruuttaan? Sitten vielä kasarivaatteet päälle, niin myötähäpeä on rajatonta

      • dtruipiuytr

        no mikä sit on hyvä, missä sitte ite käyt..


    • neiti891

      kyllä uskon että paikka menestyisi! kyllä muutkin kuin 40 luuserit haluavat kunnon vanhaa 80's meininkiä

    • 1994

      minä olen vain 18 ja haluan sinne ! 80s takaisin!

      • can't understand!

        Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?


      • ikuystrgefs
        can't understand! kirjoitti:

        Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?

        those critetias only for a dumb white trash


    • kravattipakko?

      Tuleeko baariin kauluspaita ja kravattipakko, kuten 80-luvulla vielä käytäntönä oli?

      • kylläkylläkyl

        juu, just tuollainen olisi kiva, vähän tyyliä, tanssilava ja värikkäitä kasaridrinkkejä :D En itse ehtinyt kuin hädin tuskin käydä syntymässä 80-luvulla, mutta mitä oon kuullut niin kyllä jotkut kaipaa takaisin.
        Tietysti tuollakaan tuskin saa sillä verukkeella polttaa pöydässä, että on teemaravintola.

        Mutta ikävä kyllä siitä tulee varmaan vaan perus yökerho/baari, jossa vaan on tekokasari neonvaloja ja silloin tällöin joku ysärihitti pyörii taustalla, kun ei sitä nyt jaksa niin tarkkaan soittolistoja tehdä.


    • 80s

      Upeaa, mihin tällainen paikka on kehitteillä? Kunnon 80-luvun hitit soimaan ja paikka on taattu menestys! Itse olen vain parikymppinen, ja voin taata että siellä nuorempikin kun keski-ikäinen porukka viihtyy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe