Vesa on pitkästä aikaa päivittänyt sivujaan:
http://www.vesaollinmaki.cjb.net
Myrskylintu hajonnut?
8
881
Vastaukset
- varma tieto
varmaan se on homo
- sig
Heittävät huomenna keikan uuden vokalistin kanssa....muistaakseni Korpilahdella...että silleen...
- jösse
Korpilahella...Suur-Jyväskylän lehessä oli ilmoitus...kaippa niillä sit on uus solisti
- osa.v
millaista siellä keikalla oli? oliko nyt sitten parempi ilman veskua? vai kävikö siellä keikalla kukaan täällä mesuajista.
- sig
osa.v kirjoitti:
millaista siellä keikalla oli? oliko nyt sitten parempi ilman veskua? vai kävikö siellä keikalla kukaan täällä mesuajista.
ei se ainakaan huonommin ole voinut mennä..
- piisaa...
sig kirjoitti:
ei se ainakaan huonommin ole voinut mennä..
jos oot kerran ollut paikalla mitkä kaksi purplen biisiä ne soitti ja mitä encorena.
- mällin oki
piisaa... kirjoitti:
jos oot kerran ollut paikalla mitkä kaksi purplen biisiä ne soitti ja mitä encorena.
...tää homma on mennyt ihan sekavaksi?
siis eiks vesan bändi ookkaan muka myrskylintu? täälläkin vaan kiusataan mukavaa miestä.jos se oli muka keikalla ilman veskua, niin kertokaas nyt oliko meno yhtä mahtavaa kuin vesan kanssa? ja oliko muutenki hyvä meininki. - Pakko sanoa...
mällin oki kirjoitti:
...tää homma on mennyt ihan sekavaksi?
siis eiks vesan bändi ookkaan muka myrskylintu? täälläkin vaan kiusataan mukavaa miestä.jos se oli muka keikalla ilman veskua, niin kertokaas nyt oliko meno yhtä mahtavaa kuin vesan kanssa? ja oliko muutenki hyvä meininki.On mahtava meininki...eihän se Ollinmäki osaa mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614