Rapunainen ja Neitsytmies

ikuinenkissa

seurustelen. Toimiiko?

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunihananeitsyt

      meill ollut ihanaa. Rakastan neitsyttä, vaikka välillä tuntuukin, että nipottaa liikaa siisteydestä. Alkuun ajattelin, että löytyykö sama huumorintaju, mutta kyllä löytyy. Olen itse rapunainen.

    • 24vuotta yhess

      TOIMII todella !!!

    • harrastelia

      Nyt puhutaan taas mikä merkki sopii kenellekin.
      Itse olen uudenkuun rapu siis alfarapu, olen käynyt ammatti astrologilla joka opetti kuka sopii kenellekin. Hän sanoi että laske kartalta kuun ja aurigon väli. Sitten nolla oinaaseen ja lisätään siihen laskettu astemäärä niin löydetään oikea merkki joka sopii sulle. Karkeasti katsottuna jos oinas-ravulla (Kesä) on uuskuu kumppanin pitää olla sama eli oinas-rapi rohkea uusikuu. Jos kesäihmisellä on tyylikäs täysikuu kumppanin pitää olla (syksy) leijona-skorppiooni ja uusikuu. Jos kesäihmisellä on viisas vanhakuu kumppanin pitää olla (talvi) jousimies-kalat ja uusikuu.

      • aloittajavastaa

        mitä nämä uusikuut tarkoittavat?


      • harrastelia
        aloittajavastaa kirjoitti:

        mitä nämä uusikuut tarkoittavat?

        Lyhyesti sanottuna uusikuu tarkoitaa suoraviivaista polkua. Siinä ihmisellä pitäisi olla lähtä ja maaliviiva samassa näkäkentässä niinkuin sadanmetrin juoksu. Jos ihmisellä on täysikuu silloin hänen polkunsa on huomattavasti tyylitietoisempi. Jos uusikuu olisi suora viiva, täysikuu olisa aaltoileva viiva ja viimeinen vanha viisas kuu olisi mikä tahansa sykeräviiva niinkun suunnistus, ei siinä juosta suoraan maaliin voi harhailla. Kaikilla kuunvaiheilla on omat hyvät puolensa. Aurinko tarkoittaa kulkiaa ja kuu minkälaisella polulla hän on.
        No, voin kertoa kuka sopii kenellekin kun alkuun pääsin,se kumminkin kiinnostaa kaikkia. Ensin pitää vaan opetaa koko kuusarja.
        Alfa=kesä ja uusikuu
        Beta=kesä ja täysikuu
        Gamma=kesä ja vanhakuu
        Delta=syksy ja uusikuu
        Epsilon=syksy ja täysikuu
        Zeta=syksk ja vanhakuu
        Eta=talvi ja uusikuu
        Theta=talvi ja täysikuu
        Omega=talvi ja vanhakuu
        No niin, kuvitelkaa vaikka että 1.=kesä 2.=syksy 3.=talvi
        Sitten .1=uusikuu .2=täysikuu .3=vanhakuu
        Esim. Gamma on 1.3 ja kun käännetään luvut toisinpäin eli 3.1=Eta
        Gamma ja Eta sopivat yhteen. Tällä kaavalla jokainen voi katsoa itselleen sopivan kumppanin. Tosin kartassa on lukuisia muita aspekteja jotka vaikutaa asiaan. kellonaika vaikutaa valtavasti kuumerkit pitäisi olla samat jne.


      • 17.07.

        Koska taidan olla todella tyhmä rapu, kertoisiko joku viisaampi ystävällisesti, mitä tuo "nolla oinaaseen" tarkoittaa? Minulla on kuun ja auringon väli 28 astetta (siis kuu kaksosissa), mutta siitä eteenpäin en osaa enää edetä.
        Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa ja viitsii vastata!


    • harrastelija.

      Anteeksi, unohdin mainita että "nolla oinaan alkuun" ja siitä lähdet laskemaan sen 28 astetta jolloin päädytään 28 astetta oinaaseen. Sinun ideaali kumppanisi olisi olnas ja uusikuu.

      • 17.07.

        Kiitos paljon vastauksesta! Hyvää loppukesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe