Hei, en ymmärrä tätä nousevaa, jne, mitä se tarkoittaa? Entä miten ihmiset osaa sanoa jos ne on jotain kuujuttuja? Siis häh?
Olen synt. 1.7.1985, klo 13.05. mikä olen sen perusteella? Siis kaikki mahdollinen tietoa, esim.sen tiedän, että olen härkä vuosihoroskoopilta, ja rapu perushoroskoopilta, mutta mikä olen aurinko jne muilta koopeilta?
Kiitos!!
Mikä olen?
tietämätönkyselee
4
521
Vastaukset
- kokeileppa
Hei, ainakin astron sivuilta pystyt nämä näkemään. Etusivulta ylälaidasta valitset astrologinen kartta. Sitten syötät tietosi (tarv. nimi, synt. aika, päivä ja paikkakunta). Oikealle tulee kuvake oma astro, sieltä kun klikkaat pikatulkinnat kartastasi. Ja sieltä pitäisi löytyä ainakin :)
- aloittajavastaa
Ok, kiitos!
- aikatietämättömiäoot
Pitäis kai laittaa nuo nousevat merkit vuosiluonteelle tänne...
- googletakuvista
Laita googleen kuviin nousevat merkit. Sieltä itse löysin kartan msisä ne näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810