Hei, en ymmärrä tätä nousevaa, jne, mitä se tarkoittaa? Entä miten ihmiset osaa sanoa jos ne on jotain kuujuttuja? Siis häh?
Olen synt. 1.7.1985, klo 13.05. mikä olen sen perusteella? Siis kaikki mahdollinen tietoa, esim.sen tiedän, että olen härkä vuosihoroskoopilta, ja rapu perushoroskoopilta, mutta mikä olen aurinko jne muilta koopeilta?
Kiitos!!
Mikä olen?
tietämätönkyselee
4
571
Vastaukset
- kokeileppa
Hei, ainakin astron sivuilta pystyt nämä näkemään. Etusivulta ylälaidasta valitset astrologinen kartta. Sitten syötät tietosi (tarv. nimi, synt. aika, päivä ja paikkakunta). Oikealle tulee kuvake oma astro, sieltä kun klikkaat pikatulkinnat kartastasi. Ja sieltä pitäisi löytyä ainakin :)
- aloittajavastaa
Ok, kiitos!
- aikatietämättömiäoot
Pitäis kai laittaa nuo nousevat merkit vuosiluonteelle tänne...
- googletakuvista
Laita googleen kuviin nousevat merkit. Sieltä itse löysin kartan msisä ne näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102