Hei, en ymmärrä tätä nousevaa, jne, mitä se tarkoittaa? Entä miten ihmiset osaa sanoa jos ne on jotain kuujuttuja? Siis häh?
Olen synt. 1.7.1985, klo 13.05. mikä olen sen perusteella? Siis kaikki mahdollinen tietoa, esim.sen tiedän, että olen härkä vuosihoroskoopilta, ja rapu perushoroskoopilta, mutta mikä olen aurinko jne muilta koopeilta?
Kiitos!!
Mikä olen?
tietämätönkyselee
4
338
Vastaukset
- kokeileppa
Hei, ainakin astron sivuilta pystyt nämä näkemään. Etusivulta ylälaidasta valitset astrologinen kartta. Sitten syötät tietosi (tarv. nimi, synt. aika, päivä ja paikkakunta). Oikealle tulee kuvake oma astro, sieltä kun klikkaat pikatulkinnat kartastasi. Ja sieltä pitäisi löytyä ainakin :)
- aloittajavastaa
Ok, kiitos!
- aikatietämättömiäoot
Pitäis kai laittaa nuo nousevat merkit vuosiluonteelle tänne...
- googletakuvista
Laita googleen kuviin nousevat merkit. Sieltä itse löysin kartan msisä ne näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959