kiivas ja tulinen, ollaan niin erilaisia. Minä olen raputyttö. Joskus mietin, että kaikilla muilla on hellempi isä, minulla pisteliäs ja itsekäs isä.
Tässä oli huonot puolet. Sitten hyvät puolet, että hän haluaa selvittää asiat ja on taitava kuuntelija, paitsi tietenkin silloin kun hermostuu. Kun olin pienempi lapsi, piti paljon sylissä ja oli hellä, mutta kun olen aikuistunut, hän on jotenkin aika kylmä ja pisteliäs ihminen. Masentuu helposti. Tähän vaikuttaa varmasti raskas elämäntilanne.
Minua rapua pitää alituiseen liian nössönä ja taivaanrannanmaalarina, eikä arvosta saavutuksiani. Veljeäni leijonaa ihailee sokeasti.
Kaikesta huolimatta, en olisi tällainen kuin olen, ellen olisi oinaan tyttö. Olen oppinut tiettyä kovuutta ja eteenpäin menemistä isältäni ja olen siitä kiitollinen.
oinas isänä
oinaksentyttö
4
172
Vastaukset
- aloittajavastaa
anyone?
- jjshhfhbnbnbnb
Oinas on hankala luonne, kiivas, väkivaltinen, hermostunut, määräilevä, ei kovin älykäs ja varsinkaan miehet ei kovin komeita, mutta kunnianhimoisia jotkut.
Spede
Seppo Kääriäinen
Aleksander Stubb
Jan Vapaavuori
Hitler
Saddam Hussein - Pikku korjaus
Saddam Hussein on härkä horoskoopiltaan ja myöskin Hitler.
- oikkuli5678
Miten perustelette, ettei oinas ole kovin älykäs.ainakin charles chaplin kehitteli monenlaisia komiikan rooleja ja vielä sävelsi omia kappaleitaan. onhan oinaisssa myös tiedemiehiä yms älykkäitä persoonia. Taidatte olla vaan kateellisia oinaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095