Lopunalkua hyundaille?

mitähän tapahtuu

Khcf-sivusto on lakannut toimimasta kuulemma. Mitähän on tapahtumassa, kun sisäpiiri sulkee sivunsa? Loppuuko maahantuonti?

10

3054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiasko jatkuu

      Niille varmaan valkeni viimein hynyn todellinen laatu. Päättivät paeta häntä koipien välissä paikalta.

      • Kiat on kitschiä

        Ylläpitäjä haukkui kaikki keskustelijat vuoron perään ja tässä hänen omat aikaansaannoksensa.


    • onko jo

      Liika valeita syydetty..

    • Kaistat

      Maahantuojan sivusto on hyundai.fi. Lisäksi on Hyundai Kaista auton omistajille, ja nämä sivustot toimivat täysillä.

    • Keke...
    • Anonyymi

      Khcf on amatöörien perustama, ei silloisen maahantuojan...
      Juntteja piisaa tällä palstalla

      • Anonyymi

        Hyundai huolto ja maahantuonti on niin surkealla tasolla, ei kannata Hyundaita edes harkita. Tosi surkeaa jo kymmenen vuotta… hyi helkkari


    • Anonyymi

      Firefox selain / Norton esti pääsyn foorumille vaarallisena sivustona, liekö hakkeroitu?

    • Anonyymi

      Hyundai on maailman kolmanneksi suurin autonvalmistaja, ei siinä Suomen yksityisten ylläpitämät sivustot paljon paina.

    • Anonyymi

      Itse olen tykännyt Hyundaista, jo yli 15 vuotta sellaisella ajellut. Mutta nyt olisi autonvaihto edessä ja katselin Hyundain hinnastoja, niin erittäin monen auton kohdalla merkintä *ei uusia tehdastilauksia*.
      Onkohan Hyundai merkkinä lähdössä Suomesta ja jäljelle jätetään saman yhtiön Kia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe