Millaisia kokemuksia teillä on yksityisistä asunnon vuokraajista? Millaisia noi Realia, Kiinteistömaailma, Kiinteistötahkola yms on, meneekö vuokra heidän kautta vai vuokraajalle. Onko sattunut kyttäämistaipuisia vuokraajia?
Yksityiset vuokranantajat?
8
2025
Vastaukset
- kumpilöikampia
riippuu vuokraajasta - ja vuokranantajasta
- Pettynyt vuokralaine
Meillä on huonoja kokemuksia yksityisestä vuokranantajasta Kempeleessä. Toimii yksityishenkilönä, mutta kuitenkin firman nimen alaisena. En suosittele häneltä asuntoa vuokraamaan. Hänellä on kuulemma useita asuntoja Kempelessä. Meidän oli keskustan tuntumassa.
- morooo
Sivakasta, VVO:sta, OVV:sta ja Psoaksesta on kokemusta. Kaikki noista on OK, joskin OVV otti kovan välityspalkkion aikoinaan ja VVO:lla on kalliit vuokrat. Tosin VVO:n talot pidetään vastineeksi hienossa kunnossa, eli rahalle saa vastinetta.
Sivakka on hyvä köyhemmälle tai säästäväiselle, ja psoas on paras opiskelijalle. Muitahan ne ei majoitakaan :)
Toivottavasti tästä on jotain apua!- ossi t. oligofren
sivatan asunnosa nurmiko joutuu leikkaa ite
- ddsfsdfsd
avara
- Entinen vuokraisäntä
Minulla oli pahimmillaan kolme kaksiota vuokralle annettuna kun ostin ne hyvissä ajoin omaa / perheen tulevaa tarvetta varten. Aluksi meni kohtuullisesti paitsi että aina vuokralaisen vaihtuessa jäi ainakin yhden kuukauden vuokra saamatta. Sitten vuokralaisten saanti vaikeutui entisestään ja tuli häiriköitä ja sellaisia, jotka piti häätää usean kuukauden vuokrasaatavien takia. Onneksi ei kovin kalliita remontteja tarvinnut heidän jäljiltään tehdä.
Sitten möin osakkeet pois. kun asiat menivät muutenkin toisin kuin suunnittelin. Halvalla meni, tappiota tuli ja reilusti. Vaan tiedänpä nyt ainakin sen, että koskaan en mitään lainaa tai vuokraa kenellekään. Mieluummin annan suoraan tarvitsevalle. Ja olen antanutkin. Viime vuonna 20 tuhatta, sitä ennen muutamia tuhansia ja noin 15 vuotta sitten 10 tuhatta. Toivottavasti ovat menneet oikeisiin kohteisiin eikä huijareitten taskuihin.- naisimmeinen.
Ei me vuokralaiset aina mörköjä olla, sulla on vain käynyt huono tuuri.
Mutta minulla taas teistä vuokraisännistä on huono kuva. Tullaan omalla avaimella tai yllättäen tutkimaan paikkoja vaikkei saisi. Nostellaan yllättäen vuokraa, maksat tai lähdet. Yllättäen saattaakin tulla se siskolikka siihen asumaan, eli ulos 3kk sisään. Siksi en vuokraa yksityiseltä, en uskalla. Tässä asunnossa, ison firman asunto, olen asunut 20v eikä ikinä ole ollut ongelmia puoleen eikä toiseen. Harmittelivat kun olin yhdessä vaiheessa muuttamassa työn perässä pois. - Entinen vuokraisäntä
naisimmeinen. kirjoitti:
Ei me vuokralaiset aina mörköjä olla, sulla on vain käynyt huono tuuri.
Mutta minulla taas teistä vuokraisännistä on huono kuva. Tullaan omalla avaimella tai yllättäen tutkimaan paikkoja vaikkei saisi. Nostellaan yllättäen vuokraa, maksat tai lähdet. Yllättäen saattaakin tulla se siskolikka siihen asumaan, eli ulos 3kk sisään. Siksi en vuokraa yksityiseltä, en uskalla. Tässä asunnossa, ison firman asunto, olen asunut 20v eikä ikinä ole ollut ongelmia puoleen eikä toiseen. Harmittelivat kun olin yhdessä vaiheessa muuttamassa työn perässä pois.Ei ole kaikki, ei todellakaan.
Minulle vain riitti pari peräkkäistä.
Sitä kun ei aina osaa arvata, mitä toisen päässä tapahtuu.
Yksi kunnollinenkin heittäytyi kunnottomaksi 4,5 vuoden jälkeen. Sanoi, että alkoi vain tuntumaan ettei millään ole mitään väliä.
Nuorella miehellä pillun puute, tein diagnoosin...
Enkä usko olleeni väärässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733