Protaras Jacaranda toukokuun lopussa

aurinkoon:)

Hei
Osaako joku kertoa Kyproksen säästä touko-kesäkuun vaihteessa? Pääseekö jo nauttimaan kunnon helteistä?

Suunnitteilla 1vkon matka Jacaranda hotelliin 27.5.-4.6. Mietityttää vain tuo sää, että pääseekö vielä nauttimaan kuumuudesta:) ja tietenkin onko Ptotarasissa jo tuohon aikaan paikat/aktiviteetit auki. Kaikki vinkit Protarasiin toukokuun lopulle ovat hyvin tervetulleita ja kokemukset hotellista:)

3

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyi Kypros

      Oltiin 2012 kesäkuun eka viikko Protaraksessa,sää oli ihan kesäinen,jopa kuuma ja merivesi lämmintä joka päivä uitiin.Illanvietto paikoista en tiedä miten ovat avoinna.Me lähinnä uimme,kävelimme ja ruokailukin oli hotellilla ja aikaisin nukkumaan.Syksyllä olimme Jacarandassa,ihan mukava perushotelli,,sopiva kävelymatka pienelle rannalle ja muutama kauppa lähellä.voisi mennä vaikka uudestaan jos loma osuu oikeaan aikaan.

    • MyösAurinkoon:)

      Moi

      Ollaan kanssa avovaimon kanssa lähdössä samaan aikaan Protarakseen Jacaranda hotelliin! Ja kun sillä iltalennolla mennään, niin osaisko joku kertoa onko siellä mitään pikkukauppoja auki yöllä? Sais jotain pikkupurtavaa ostettua..

      Ilmeisesti turistikausi starttaa joskus siinä huhtikuun lopussa?

      Ihmeessä vaan kaikki vinkkejä tänne! Meitäkin kiinnostaa!

    • reläx

      Mä lähen faijan kaa sinne samaan mestaan toukokuun puolessa välissä. Ollaan myös siellä perillä 1 jälkeen yöllä. Kyllä sieltä nyt aina jostain saa jotain pientä syötävää.

      Kyllä siellä lämmintä on toukokuun alussa n23-25 lopussa 25-33. Sekä vesi on ihan uimakelpoista rannoilla n 22-24.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe