Mikä sinun auto?
Se hyvä ja työ?
Minu auto hyvin hyvä, sinä osta, sinä saa parempi.
Sit minä parempi kans.
Sinu lapsi auto?
Minu kaveri kans monta.
Osta heiltä auto, he monta auto.
Minu setä autokoulu, sinä lapsi sinne?
Ei maksa paljo, laatu maksa.
Mina ei kuu..koulu, ei minä lapsi muös, me hoita auto.
Sinä soomi mies? Sina ymmärtä, sinä koulu?
Yhdistäkää tämä nyt palstan koulu-uteluihin, eikä vakaviin asioihin.
H.
Tympääntynyt
28
156
Vastaukset
- mutuahutua
Pitikö tehdä ihan oma aloitus?
Koulu-uteiluistahan on jo kaksikin aloitusta."mutuahutua"
Pitihän se, noissa aloituksissa oli liian vähän tympääntyneitä.
Varsinkin kun pitäisi olla 60 , elämänsä kokeneita vanhuksia.
En usko että heillä enää on tarvetta itsensä kehuskeluun, muuten kuin itsekseen hymyilyyn.
H.- mutuahutua
hunksz kirjoitti:
"mutuahutua"
Pitihän se, noissa aloituksissa oli liian vähän tympääntyneitä.
Varsinkin kun pitäisi olla 60 , elämänsä kokeneita vanhuksia.
En usko että heillä enää on tarvetta itsensä kehuskeluun, muuten kuin itsekseen hymyilyyn.
H.Hmnn, jotenkin nyt tuli tunne tuosta viimeisestä lauseestasi, että se oli ivaa.
:)))) mutuahutua kirjoitti:
Hmnn, jotenkin nyt tuli tunne tuosta viimeisestä lauseestasi, että se oli ivaa.
:))))"mutuahutua"
Enpä muista, milloin viimeksi olisin sortunut moiseen.
Minun ääneni kun kantaa vain vanhoihin aarnio-metsiin.
Ymmärrän kyllä hyvin, että kaiku ei aina vastaa mihin kysytään.
Jo nuoresta kiinni pitäen, olen ikäisteni kanssa vaeltanut.
H.
- mimmimummi*
Jollakin on tarvetta kysellä...udella.. joillakin vaan tarvetta kevyempään "small talkiin"..pieneen rupatteluun .. Tietenkin mielentilan ja mielenkiinnon mukaan.
Joillakin tarve korostaa itseään ..asemaansa..
Muistan kun eräs hunksz-niminen ..sanoi kerran että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..- aikasti selvää
Kyllä Friidu tietää.
Vähän aikaa kun maltat odottaa niin tulee taas perjantai.
Kyllä se siitä.- Vilo Sohvi
En sanoisi koulutuksesta keskustelua uteluksi. Miksi nimimerkiltä utelisi jotakin.
- meeriamanda
Kun selaa palstan aloitukset lähes kaikissa on joku kysely jonka luen uteluksi.
Ei oikein natsaa selitellä tarkemmin omia asioitaan ja tuntemuksiaan yleensäkään, saati S24 palstoille.
Eli tuo tympiminen on sopiva ilmaisu minulllekin. - miksi arvostella
meeriamanda kirjoitti:
Kun selaa palstan aloitukset lähes kaikissa on joku kysely jonka luen uteluksi.
Ei oikein natsaa selitellä tarkemmin omia asioitaan ja tuntemuksiaan yleensäkään, saati S24 palstoille.
Eli tuo tympiminen on sopiva ilmaisu minulllekin.Voihan sitä tehdä itse täydellisen aloituksen, jos muut tympii.
Mua tympii aloitusten arvostelu. - meeriamanda
miksi arvostella kirjoitti:
Voihan sitä tehdä itse täydellisen aloituksen, jos muut tympii.
Mua tympii aloitusten arvostelu.Voisha ...sitä olla leipääkin :)) Se että sanoo mielipiteensä ko. palstantilasta ei tod. edellytä tekemään itse aloitusta
Itse sorruit siihen... mistä muita kiellät ;D - miksi arvostella
meeriamanda kirjoitti:
Voisha ...sitä olla leipääkin :)) Se että sanoo mielipiteensä ko. palstantilasta ei tod. edellytä tekemään itse aloitusta
Itse sorruit siihen... mistä muita kiellät ;DKielsinkö minä jotain? :-))
Juu, yhdistetty, mitäs sitten leikitään?
Mun auto Toyota, hyva auto.
Lapsella kans Toyota.
Sinäkin osta Toyota, se olla hyvä auto. Sinä aja sillä näkymättömiin.
Koulu käyty, 11 vuotta, huva ammatti, minä ymmärtä.- k/k
Moikka enkeli.
Minuukin tympäsee ,ihan ku alottajaakin mut mitäs siitä sitten.
Kattelin sun historiaas ja mul menee samoilla merkeillä . en tosin ymmärrä sitä mitä pitäis.
Pitää vaan luottaa et vaimo kertoo kaiken tarpeellisen. - tiinaex...
mun auto golffi mutta mun lapsella toyota molemmat on ihan ok autoja molemmilla ajelen mulla ei sen kummempaa ammattia eikä mun lapsellakaan ja mihin sitä edes tarvii kun ei kenelläkään enää töitä kumminkaan vaikka olis minkälainen ammatti ;)))))
k/k kirjoitti:
Moikka enkeli.
Minuukin tympäsee ,ihan ku alottajaakin mut mitäs siitä sitten.
Kattelin sun historiaas ja mul menee samoilla merkeillä . en tosin ymmärrä sitä mitä pitäis.
Pitää vaan luottaa et vaimo kertoo kaiken tarpeellisen.Moi k/k.
Ketä tahansa tympäisee joskus, mutta palstan takia en suostu tympäistymään.
Tälle löytyy useita vaihtoehtoja, myös ulkoa.
Samoilla mennään, aika usein minäkin saan infoa siitä mikä on tarpeellista, ehkä sen myötä on ymmärrys lisääntynyt. Ehkä tai sit ei.tiinaex... kirjoitti:
mun auto golffi mutta mun lapsella toyota molemmat on ihan ok autoja molemmilla ajelen mulla ei sen kummempaa ammattia eikä mun lapsellakaan ja mihin sitä edes tarvii kun ei kenelläkään enää töitä kumminkaan vaikka olis minkälainen ammatti ;)))))
Mihinkäs Rellukka on kadonnut.
Totta, tässä enää mitään tarvii, eletään kuin ellun kanat ;))tiinaex... kirjoitti:
"tiinaex..."
Luulisi että kauppias purkaisi asiakkaiden kanssa lörpöttelyn loppumisen vaikkapa palstalla? :)
Vaan vaito-naiselta hän tuntuu nyt.
Suvun autovalinnat ovat menneet näköjään suvun miehiltä ihan nappiin.
On naisillaan millä ajella turvallisesti.
Nautihan keväästä tiinanen, pidä sivu-ikkunat kiinni ettei pääse nuha yllättämään.
YH.- tiinaex...
Anceli kirjoitti:
Mihinkäs Rellukka on kadonnut.
Totta, tässä enää mitään tarvii, eletään kuin ellun kanat ;))se on vaihtunu siihen toyotaan =)))))
hunksz kirjoitti:
"tiinaex..."
Luulisi että kauppias purkaisi asiakkaiden kanssa lörpöttelyn loppumisen vaikkapa palstalla? :)
Nautihan keväästä tiinanen, pidä sivu-ikkunat kiinni ettei pääse nuha yllättämään.
YH.Autovalinnat miehiltä!!
Just joo! Mä oon valinnu meiän auton, en siks että se on punanen, mutku en osaa ajaa muulla kuin Nissanilla. Kolmas menossa, kaks vee Opelilla välillä riitti.- tiinaex...
hunksz kirjoitti:
"tiinaex..."
YH.tää on nyt ollu niin haipakkaa kun pitää käydä kylissä kun ei oo kerenny viiteentoista vuoteen keskittyyn sellaiseen ja muutenkin tää aika menee vaan istuskellessa pahimmat työväsymykset pois mutta kai sitä pikkuhiljaa palaa henkiin tääkin keväästä nautitaan täysin...
yt minttupuu kirjoitti:
Autovalinnat miehiltä!!
Just joo! Mä oon valinnu meiän auton, en siks että se on punanen, mutku en osaa ajaa muulla kuin Nissanilla. Kolmas menossa, kaks vee Opelilla välillä riitti."minttupuu"
Musta tuntuu, että tiina osaa arvostaa miehiä vähän enämpi, antaen heidän hoitaa tärkeät asiat.
Punahuulet eivät perheen intiimeissä asoissa ole aina paikallaan.
Siis sillee maalattuina.
Aurinko-läpän peili kun on heillä.
H.- henrjii
tiinaex... kirjoitti:
se on vaihtunu siihen toyotaan =)))))
onko se Toyota Colera
- ://
Meistä usein on varmaankin tympääntynyt.
- RosaLiiin
Tympääntynyt ja ihan v------aaa
auto on ja niin mahottoman p----nen
en osta en myy
ajelin tänään savossa ja takaisin
kummatkin tarvittais vaahtokylpyä
lempeää ja hellää
hellää ja lempeää
sitten ei tympääntynyt - iso aukusti
Raskaaksi koen minäkin tämän kirjoitualustan.
Aika pysähtyi ja ympyrä pieneni, niinhän.
Moni odottaa vain kuolemaa, mietin miksi?
Mistä puhallan, elämän hengen.- RosaLiiin
Pienenikö todella.
Sinä itse iso aukusti - sinä ihan itse.
tuostapa sain hyvän aloituksen
Moni odottaa kuolemaa, miksi?
Mistä puhallan elämän hengen?
Pohdin noita juttuja kun tuonne aurinkoiselle järven jäälle lähden lenkille.
Ei vaiskaan paljon mukavampia mielessäni pyörittelen silmät sirrillään.
- -elävä-
Minu olla sopiva auto minu meno
ei tarvi pensakanisteri keula etupuoli
kulkee neljä pyörä
Minu lapsi oma auto
nuoriso auto koulusa
Minä elä oma elama
ei tympiä olla
Ei kitos, ei osta eika muy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin324640Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302267Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141770Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71698- 821482
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401382- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2301045Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101014Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70981