Onko kukaan pitänyt kirjaa montako kertaa Julialle on tilattu ambulanssi
viimeisen vuoden aikana? Ei taida kymmenen kertaa riittää?
Mielestäni tämä on edesvastuutonta, sillä muut diabetesta sairastavat osaavat huolehtia lääkityksestään ja itsestään. On hyvä muistaa, että ambulanssi ei ole
mikään ns. "taksikyyti", vaan sitä tarvitaan OIKEISIIN hätätilanteisiin.
Mielestäni tämmöinen jatkuva ambulanssin tilaaminen on edesvastuutonta ja yhteisten verorahojen tuhlaamista.
Mitä sanotte muut?
MONTAKO KERTAA JULIALLE AMBULANSSI?
217
3161
Vastaukset
- The Walking Dead
Ainakin nämä:
MAALISKUU 2012
- Hämeenlinnan keikalla potku katsojan naamaan ja sitten poliisikyyti putkaan
ELOKUU 2012
- ambulanssikyydillä Varkauden kesämökiltä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla Helsingin Meilahteen
LOKAKUU 2012
- 5.-6.10. Ambulanssimiehistö Mestarin Krouviin (Tre) keikkapaikalle, ensihoitoa
- 10.10. Ambulanssimiehistö yksit.kotiin (Vantaa) ja Kooman kyyditys sairaalaan
- 11.-12.10. Poliisikuljetus yöksi putkaan ja aamun kuulusteluja varten (Vantaa)
- 27.10. Ambulanssimiehistö Jollakseen ja Kooman kuljetus sairaalaan
MARRASKUU 2012
- Ei tiettävästi kyydityksiä, sillä Johanna-paholaissisko oli 3 viikkoa Kanarialla.
JOULUKUU 2012:
- 5.-6.12. Ambulanssilla sairaalaan Härmän Häjy-keikalla Seinäjoella
- 7.-8.12. Ambulanssilla sairaalaan Turun Koivu-keikan pöhnissä. Tajuttomuuden takia kuolema oli puolen tunnin päässä pelastustoimia aloitettaessa.
TAMMIKUU 2013
- 14.1.13 Ambulanssilla Tukholmassa Danderydyn sairaalaan ja siellä 1 viikko.
HELMIKUU 2013
* 17.2. Helsingin Feltbayn keikan päätteeksi ensihoitoa ambulanssissa.
* 23.2. Julian aloitteesta syntynyt tappelu Hertsikan Helmessä; ei tiettävästi kyytiä
* 25.2. Huuruisen viikon ja viikonlopun päätteeksi kyyditys ambulanssilla Meilahden sairaalaan tiputukseen, siellä noin viikko.- Rapujuhla, ensihoito
Lisäys:
ELOKUU 2012
- Ambulanssi Jollakseen Rapujuhlille, jossa Julian elvytys ja ensihoitoa alakerrassa juhlahumun eroottisine sylitansseineen jatkuessa yläkerrassa
- Sweet Devil
Keikkamatkalla leikkimistä hengellään syksyn apean auringon alla vuonna 2011:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki6.jpg
On niin tuskaa, siks otan Ruskaa. - +kortilla hoituu
Taitaa Jullella olla kuukausikortti?
Ps. Bonusta tulee varmaan joka matkasta? - umpiluupäät
Tuksulle kiva juttu, kun Julle hoidetaan sairaalassa viikon täyshoidolla taas missikuntoon. Kelpa sitä marakattia sitten taas esitellä.
- Ykköstyypitär
Oletan, että Julle ei ota lääkkeitään kuten kuuluisi. Tästä tod. näk. seurauksena jossain vaiheessa vakavat sisäelinmuutokset, joiden kanssa se elo ei ainakaan tulevaisuudessa helpommaksi muutu. Pakkohoitoon mokoma sietäisi saada, jos ei halua elää ja pyrkii itsensä vahingoittamiseen tuolla tavoin.
Itse sairastan samaa sairautta jo yli 25. vuotta ja voin kertoa arvostavani elämää senverran, että kertaakaan en ole lääkettä jättänyt ottamatta. Hävettää vain, että Julle pilaa muidenkin diabeetikoiden mainetta antaen kuvan, että sairauden itse hoitaminen niin vaikeaa, että tämän tästä pitää mennä pillit ulvoen lasarettiin.
Ei kai sitä sairautta hyväksyä tarvitse, mutta meille kullekin annettu vain tämä yksi elämä. Maailmassa on pahempiakin sairauksia kuin diabetes.
Tokihan sen hoito hankaloituu, mikäli kantajalla on lisäksi esimerkiksi päihde- tai mielenterveysongemia. Silloin hoitavan tahon osattava ohjata asiakas järeämpään hoitoon? - upea 23 kg missi
Kun dokaa kolme päivää ja sen jälkeen makaa viikon sängyssä kun ruoka ei pysy sisällä eikä mikään muukaan, niin ainakin elimistöstä haihtuu nestettä joka voi jonkun mielestä olla terveellistä laihduttamista kun hetkellisesti vaaka näyttää vähemmän
- Riivattu Sielu
Joko te uskotte, että Julian sisällä asuu RIIVAAJA!!!!
- sairasta
Sokeus uhkaa, hermostolliset oireet lisääntyvät, sekä alaraajojen amputoinnit uhkaavat tulevaisuudessa. Kyseiset oireet voivat tulla myös sellaisille diabetikoille, jotka hoitavat itsensä hyvin ja säännöllisesti.
Holtittomasti sairauteen suhtautuvan Julian tulevaisuus voi olla surkea.- ????
Siitäkö tuo johtuu, että sen kävely näyttää kuin kävelis puujaloilla tai kauheilla känsillä?
- narsisti juoppo
Heikko itsetunto ja alkoholisti yhdistelmänä ei kerro vielä siitä, että hänessä tai kenessäkään muussakaan asuisi riivaaja.
- as.tuntija
Liian monta!!1!
- Tietämätön 666
Varmaan on vuodessa ollut samanverta niitä kyydityksiä, joista ei tiedetä mittään..
- Jollas-elämää
.. leffa, sauna, vodka, leffa, punkku, sauna, totuus ja tehtävä, vodka, vodka, leffa, sauna, vodka, totuus vai tehtävä, punkku, punkku, vodka, ambulanssi, tiputus.
- hävetköön!!
ja sitten joku perheenisä tai äiti tai pahemmassa tapauksessa lapsi jää ilman amulanssikyydistystä tai se myöhästyy pahemman kerran tän yhden juopon takia. Sais mennä taksilla itse koska on itse tuon kerran aiheuttanutkin ja jättäis ambulanssit niille jotka ei tahallaan itseään sairastuta!!
- Jullille lisää viina
Aerton vika !!1!! Aertto on hampaaton shamaani lapista, se on kironnu jullin.
- Noin se menee
Julian kohdalla ei tehdä mitään poikkeusta. Jokaisella suomalaisella on oikeus saada ambulanssipalveluja, jos hänen tilansa sitä edellyttää.
- kannattaismiettiä!
Onko sinun mielestäsi oikein, että joku lapsi vaikka kuolee kun joku ihan itsekkäistä syistä on varannut ambulanssin itselleen tietoisena mitä tekee ja mihinkä se johtaa? Se taannoinen arkkukuva toivottavasti hiukan puhuttais myös tältäkin puolelta eikä aina vaan minä, minä, minä kaiken keskus. Joskus pitäis hiukan miettiä mitä tekee ja mitkä senkin teon seuraukset saattavat olla? Kun ambulanssi on varattuna yhdelle keikalle joku jää ilman.
- Pimeyden Ruhtinas
Kolmen päivän päästä alkaa viimeisen kvartaalin viimeinen kolmannes.
- Riivattu Sielu
Joko te uskotte, että Tukiaisten siskoksissa asuu RIIVAAJA!!
- Kaiken takana
Aertto
- Sisuskalut? POKS!
Kooma on tämän viikon Meilahdessa teholla, sisäelimet ovat sanoneet "poks."
Eilen 26.2. Johanna raportoi Facebookissa, että jopa äiti Marja Tukiainen oli lentänyt Tukholmasta Helsinkiin katsomaan Koomaa. Tässä Tuksun fb-raportti:
"Ihanaa rakkaat ystäväni toivoin tänään kasvotusten seuraa, en nettiseuraa koska on tosi paha mieli kaikesta.
Kiitos S Sairaanhoitaja joka kutsuit minut viettämään iltaa, nautimme yhteisen illallisen jossa mukana olivat myös rakkaat vanhempani Marja ja Markku, sydämellisimmät ihmiset joita tiedän koko tältä maapallolta!!!!!!
Kävimme katsomassa Juliaa Meilahden teholla, kyyneeleet vaan kaikilla virtasivat. Rakas Xxxxx Xxxxxx, tämä oli tarkoitus että taas me kohtasimme? Kiitos sinun rukousavustasi, arvostan muutenkin sydämellisyyttäsi aivan älyttömän paljon!!!!"- Ei heru
Aina, kun Tuksu epäonnistuu tai mokailee pahasti, niin se alkaa hakemaan säälipisteitä. Sitä pitäisi sääliä ja ylistää maasta taivaisiin. Kummalekaan siskolle minulta ei heru sääliä tipan tippaa.
- Pullonpyörittäjät
Pullonpyörittäjä-Julian päivärytmi parin viime viikon ajalta:
Leffa, sauna, vodka, ruska, leffa, punkku, sauna, totuus ja tehtävä, vodka, vodka, isin lisäravinne, ruska, leffa, thaitabu, punkku, hanipöö, sauna, vodka, thaitabu, totuus vai tehtävä, punkku, antabus, punkku, ruska, vodka, leffa, isin lisäravinne, muksinta, vodka, punkku, punkku, vodka, ambulanssi, tiputus.
- "Olemme uskovaisia"
Iltamakasiini raportoi keskiviikkona 27.2.2013 aamulla:
-- Johanna-siskon mukaan tilanne on vakava --
"Julia Tukiainen vietiin ambulanssilla sairaalaan, jossa hän on edelleen.
- Tilanne on vakava. Hän ei pääse vielä kotiin, Johanna Tukiainen kertoo myöhään tiistina illalla.
Julia vietiin ambulanssilla sairaalaan maanantaina, kun Johanna Tukiainen soitti apua paikalle.
- Totta se on. Julia vietiin ambulanssilla Meilahden sairaalaan. Kutsuin itse ambulanssin paikalle nähtyäni, että Julialla on paha olo ja mikään ei pysy sisällä. Hänellä ei pysynyt mikään sisällä, eikä hän saanut happea, Johanna kertoi maanantaina.
Myöhään tiistaina illalla Johanna kertoi käyneensä tapaamassa siskoaan sairaalassa.
- Olemme uskovaisia. Olimme isän ja ädin kanssa sairaalassa. Olen itkenyt monta tuntia. Ilman Juliaa kuolisin. Olen järkyttynyt, Johanna murtuu." - verorahat säästyy
Ilmeisesti tällä viikolla ei enää tarvitse ambulanssia tilata, kun on jo sairaalassa?
- Rauha maassa
Juuri noin se meni, lanssit olivat muissa ajoissa koko viikon.
Eikä potilas karkaillut tippatelineensä kanssa, joten miekkataksiakaan ei tarvittu.
- Julia röökillä...
Hymy-näätien palstalla nimimerkki "kikkanäätä" raportoi tänään omasta käynnistään Meilahden sairaalassa:
"Tulin juuri Meikusta käymästä - sinne mennessäni Kooma veteli tupakkia pääsisäänkäynnin edessä, feikkilaukku kainalossa, tippapullotelineeseen takertuen. Palatessani Kooma hiihti aulassa (edelleen tippapulloa taluttaen), pappamuratti perässä lyllertäen." - ???
No kohta sieltä sitten taas päästään tuttuun ja turvalliseen kotoiseen pullojen pyöritykseen?
- Meilahden teholla!
Johanna Tukiaisen blogikirjoitus 27.2.2013:
-- Siskoni Julia Tukiainen lähellä kuolemaa, hän joutui Meilahden teholle –
”Olemme tehneet muutamia keikkoja yhdessä ja Julia on vetänyt ne aivan upeasti.
Tämä viimeisin tilanne alkoi näin: Olimme yhdessä illallisella Helsingin Hard Rock ravintolassa Julian, sekä kihlattuni Juhan kanssa (joka toimii myös kampaajanamme.) Ruoka oli loistavaa, musiikki makeaa, ilmapiiri kansainvälinen mistä pidämme.
Julia ja minä olemme aina olleet ihan kauhean läheisiä ja minun parisuhteeni vaikuttavat Juliaan myös. Hänen syvä masennuksensa joka on kestänyt vuosia (välillä tietysti paljon parempia jaksoja) ei alkanut ainoastaan paluustamme Miamista Helsinkiin, eikä siitä, että Julialla on ollut paljon henkisesti sairaita miehiä ja eräs Shawn niminen rikas amerikkalainen mies, jonka kanssa hän oli lähes 2 vuotta yhdessä ja joka romutti hänen psyykettään. Juliaan on vaikuttanut myös minun miessuhteeni.
Kaikkein romahduttavinta hänelle oli henkilökohtaisesti eroni ensimmäisestä rakkaudestani, sillä Julia oli hyvin läheinen myös ekan mieheni kanssa.
Julialla on myös joku ihmeellinen 7 aisti, jos näin voisi sanoa. Hän näkee samantien, jos olen rakastunut tai vähintään ihastunut. Julia tietää, että olen ihastunut meidän kampaajaan Juhaan ja hän pelkää, että minua satutetaan taas. Juha on kosinut minua jo useamman kerran ja hän lupasi hankkia meille kihlasormukset tämän viikon aikana.
En pysty mitenkään kontrolloimaan Julian juomista, enkä ole lääkäri tai sairaanhoitaja. Kotonamme Jollaksessa hän oksensi ryöppyämällä koko illan. Se jatkui yöllä sekä seuraavana aamuna. Isämme oli myös kotona ja ensin me molemmat ajattelimme, että se johtuu vain krapulasta. Mutta se oksentaminen ei kyllä ollut mitään krapulaa, ajattelin, että Julia on saanut alkoholimyrkytyksen ja soitin ambulanssin. Hän alkoi olla jo siinä tilassa sohvalla maatessaan, ettei pystynyt puhumaan.
Marian sairaalassa hänet päätettiin siirtää Meilahteen tilanteen vakavuuden vuoksi. Kävimme siellä eilen tapaamassa häntä vanhempieni kanssa. Julia kaunotar siellä itki letkuissa ja katetreissa ja kun näin myös muut potilaat ympärillä, niin tulihan siinä kyyneleet silmiin, mutta psyykkasin itseni etten ala itkemään, jotta se ei pahenna Julian oloa.
Kyllä lääkärit ja sairaanhoitajat tekevät rankkaa ja arvokasta työtä, kiitos teille!
Kävimme illallisella vanhempieni kanssa ja mukaan tuli sairaanhoitaja Susanna joka ymmärtää hyvin Diabetes nro 1, osasi kuvailla sitä aika tarkalleen. Sen saaminen EI johdu huonoista elintavoista, liikunnan puutteesta, alkoholin käytöstä jne. Se on kuulemma geneettinen, on olemassa joku diabetes geeni. Se voi periytyä useamman sukupolven yli.
Suvussamme on diabetesta. Julialla on vielä lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta. Diabetes 1 on hengenvaarallinen, hoitamattomana se voi johtaa sokeuteen, jalkojen amputoimiseen, erilaisiin sydän-ja verisuonisairauksiin jne. Susannan mukaan myös potilaat, jotka sen saavat, eivät pysty kunnolla sitä hyväksymään alkuvaiheessa.
Luin tiedelehdestä, että jotkut juutalaiset tiedemiehet ovat kehittämässä jotain lääkettä diabetes nro 1 niin, että se voitaisiin kokonaan parantamaan. Tällä hetkellä siihen ei valitettavasti ole parannuskeinoa.
Julia tarvitsisi jonkun ihanan, rakastavan ja turvallisen miehen rinnalleen, joka auttaisi häntä sairauden kanssa ja pitäisi hänestä huolta.
Tottakai minä rakastan häntä ja meillä on aivan ihanat, aidot ja sydämelliset vanhemmat, mutta eihän se parisuhdetta ja romanttista rakkautta korvaa mitenkään.
Jonkun toisen olisi pitänyt saada tämä kyseinen sairaus, ei Julian.
Nimeä nyt en tietysti voi sanoa.”- Aerto. Taas!
Arton vika.
- nähty ja kuultu
Enää muutama päivä lepoa, niin sitten pääsee taas Hertsikkaan vetämään lärvit ja tappelemaan muiden asiakkaiden kanssa.
Lopputulos on aina sama = Putka tai ambulanssi. - outoo puuhaa??
"...läheinen myöskin minun ensimmäisen mieheni kanssa." siis onko tuo ymmärrettävä, että hän on ollut niiden kaikkien muidenkin kanssa? Sen laphalaisenkin aertonkin kanssa?? Melkoista tasajakoa nuo siskokset pitää? Onko isosisko sitten saanut "olla läheinen" myöskin pikkusiskon sussujen kanssa?
- Arton vika
Arton vika.
- Pitsaa diabeetikolle
Iltamakasiini raportoi 28.2.2013:
"Sairaalasta kotiin mahdollisesti perjantaina
Julia Tukiainen on yhä Meilahden sairaalassa.
- Julia pääsi teholta pois. Edelleen hän on Meilahden sairaalassa, mutta ei teholla enää, Julian sisko Johanna Tukiainen kertoo.
Torstaina Johanna halusi viedä Julialle yllätyksen.
- Olemme käyneet katsomassa häntä. Vien Julialle pitsan ja ruusuja. Sairaalaruoka ei ole kovin hyvää. Hän saattaa päästä kotiin jo huomenna, mutta siitä ei ole varmuutta.
Julia Tukiainen on puhunut julkisuudessa sairastamastaan diabeteksesta. Vaikka tällä kertaa useita päiviä sairaalassa ollut sisko saakin pitsan tuomisiksi, vakuuttaa Johanna ruokavalion olevan todella terveellistä Tukiaisten ruokapöydässä.
- Olemme syöneet terveellisesti. Normaalia ruokaa, kuten pihviä, kalaa ja kanaa. Olemme molemmat hyviä kokkeja. Nyt käytämme vähemmän hiilihydraatteja ja enemmän proteiineja. Mahdollisimman vähän sokeria ruokavaliossa.
Julia ei viikonlopun keikoille pääse, mutta Johanna aikoo silti hoitaa sovitut esiintymiset.
- Perjantaina keikka on Tampereella. Esitän seitsemän laulubiisiä sekä eroottisia tanssibiisejä." - Hoitosuunnitelma?
Mikä on Julian pitkän aikavälin hoitosuunnitelma kotiutuksen jälkeen?
- Partyfiilis nousuun
Kotiutuspäivän iltana suoraan keikalle Tampereelle... nooh, vähän on kalvakkaa, mutta pääasia, että partyfiilis lähtee uuteen nousuun ja juhlakellot soivat!!1!! :)
Siinä hoitosuunnitelmaa kerrakseen. - Sopeutumisvalmennus
Julia on lähdössä diabeetikkojen leirille Punkaharjulle. Tässä on 4.3.2013 alkavan, 1-tyypin diabetesta sairastavien aikuisten sopeutumisvalmennuskurssi:
http://asiointi.kela.fi/kz_app/KZInternetApplication?valittu=49110&lang=fi
Kurssi on kaksivaiheinen:
* 4.-8.3.2013 laitosmuotoinen jakso 5 vuorokautta
* 5.-9.8.2013 laitosmuotoinen jakso 5 vuorokautta.
Seuraava samassa paikassa toteutettava kurssi alkaisi 15.4.2013.
Saariselälle on kuitenkin suuniteltu matkaa ajalle 6.-20.4., joten on todennäköisempää, että Julia menee Punkaharjulle jo maaliskuussa (4.3.-) - Ehkä elokuussa?
Sopeutumisvalmennus kirjoitti:
Julia on lähdössä diabeetikkojen leirille Punkaharjulle. Tässä on 4.3.2013 alkavan, 1-tyypin diabetesta sairastavien aikuisten sopeutumisvalmennuskurssi:
http://asiointi.kela.fi/kz_app/KZInternetApplication?valittu=49110&lang=fi
Kurssi on kaksivaiheinen:
* 4.-8.3.2013 laitosmuotoinen jakso 5 vuorokautta
* 5.-9.8.2013 laitosmuotoinen jakso 5 vuorokautta.
Seuraava samassa paikassa toteutettava kurssi alkaisi 15.4.2013.
Saariselälle on kuitenkin suuniteltu matkaa ajalle 6.-20.4., joten on todennäköisempää, että Julia menee Punkaharjulle jo maaliskuussa (4.3.-)Diabeteskurssi on Koomalla aloittamista vaille valmis.
Aikaisintaan elokuussa menee.
- aikuhianoo!
no onpas taas hianoo! Toivottavasti tampereen komeat ambulanssimiehet ovat valmiina kun taju lähtee?
- Päätön Kana
Anna-Sofia, joka osaa myös otta reilusti kuppia, tuurasi Juliaa Tampereen keikalla. Mutta ei se hyvin mennyt; hän heilui lavalla eksyksissä kuin päätön kana.
- Kiitos 15+5!
Tiettävästi Julia ei ollut tampereen keikalla mukana (tai oli, mutta jäi hotellille?).
Nimimerkki "15 5" raportoin 2.3.2013 klo 3:37 tämän palstan eräässä toisessa ketjussa:
"Minä olin siellä. No ei se tyttö Tuksun kanssa ollut Julia vaan Anna-Sofia.
Sen nyt näki heti ettei se ole Julia, Tuksu sitten vaan vasta puolessa välissä esitystä sanoi sen ääneen.
En ole ennen ollut Tuksun keikalla ja se oli kyllä huomattavasti parempi kuin mitä odotin. Hän ei ollut humalassa ja näyttääkin luonnossa paremmalta kuin kuvissa.
Mutta se ärsytti että hän käytti vaikka kuinka paljon aikaa Arton haukkumiseen. Jos hän ei muka enää välitä Artosta, niin mitä sitä nyt tarttee puoli päivää parjata?
No joo. Kuvia tuli otettua paljon ja jonkin verran videotakin, kamerasta vaan loppui muistikortista tila kesken niin ettei videoita pystynyt ottamaan kauhean paljon."
Kiitos 15-5:lle ytimekkäästä raportista aamuyön hämärissä!!! - Markku-Muratti
Nyt kun Muratti-Markku on Jollaksessa, niin hän varmaan pystyy kuskaamaan tyttärensä Meilahteen vanhalla Datsunillaan, jolloin meillä muilla säästyy veroeurot.
- Järjestelmä hoiti...
Facebookissa Julia Tukiainen antaa tunnustusta 3.3.2013:
"Kiitos Meilahdelle mun upeasta hoitamisesta!!!!! Olen pelleillyt asialla, joka on erittäin vakava ja kadun sitä. Onneksi olen tässä ja kaikki hyvin, kiitos lääkäreiden. Hetken jo luulin, että nyt se on menoa, mutta sain uuden mahdollisuuden.
Aion käyttää sen oikein. Ihanaa sunnuntaita kaikille!!!"- Joo, joo, niinkö?
Kooman lupaukset showpelleilyn lopettamisesta, raittiudesta ja asioiden kunnollisesta hoitamisesta voi jättää omaan arvoonsa. Ne lupaukset ovat tyhjiä. Viiden päivän sairaalahoidon jälkeen toki luvataan olla uutta ihmistä. Kunnes korkki aukeaa.
Viimeistään Saariselän lomalla taas poksahtaa; ihme olisi se, jos siihen asti korkki pysyisi kiinni.
Kooman riesana ovat diabetes, masennus ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Hän ei saa elämäänsä, alkoholismiaan eikä noita sairauksiaan kuntoon niin kauan, kun asuu saman katon alla Paholaissiskonsa kanssa.
- Mua ei satu
- Rehevää?
Hieman yksitoikkoinen räppi. Julia voisi rehevöittää omaa ilmaisuaan.
- 390shy54
Voiko ambulanssikyyteille ostaa kuukausilipun esimerkiksi kolmelle vyöhykkeelle?
- kyyditys
Lanssi on halvempi käyttäjälle kuin taxikyyti, omavastuu vain noin € 9.50.
- Rahat vähis
kyyditys kirjoitti:
Lanssi on halvempi käyttäjälle kuin taxikyyti, omavastuu vain noin € 9.50.
Tuossa on pääpointti.
- aivankauhee!!
Olipas kauhee youtube! Säälikää nyt hyvät ihmiset hiukan noita ihmisraunoita! Jos tuon piti olla hauska, niin minua ainakin rupesi itkettään tuo Julian huuto?
- MaailmanHuonoinSisar
Tuksu on ahne, piittaamaton, itsekäs, eikä ansaitse sisarensa Julian rakkautta! Pikkusiskon Jasminin kiintymyksenhän Tuksu jo menettikin.
Kuvitelkaa nyt! Tuksu keksi koko kihlauksen yhdessä Immoskan kanssa, jotta roskalehdet maksaisivat heidät Maijamiin ja tällaista valheellista ja häpeällistä, Jumalaa pilkkaavaa "kihlausta" piti sitten juhlistaa ryyppäjäisillä vaarantaen siten Julian henki!
Ja Tuksu kehtaa inistä ettei ole vastuussa, eikä pysty vaikuttamaan Julian juomiseen. Luulis nyt tyhmänkin käsittävän että jos tippa tappaa lähipiirissä 24/7 oleskelevan alkoholistisen henkilön, niin silloin EI vietetä kosteita juhlia!!!!
HÄPEÄ JOHANNA TUKIAINEN!!!!! - raitis Julle
Oliko viikonloppuna taas uudet lanssikyydit käytössä?
- vredcx
Oisko citikalla viety renkaat vonkuen?
- yöllä meilahteen
Johanna ilmoitti levytyssopimuksesta ja julisti shampanjajuhlat alkaneeksi Jollaksessa tänään tiistaina 12.3.2013, joten voiko siitä vetää johtopäätöksen, että tänään on luvassa joko poliisin tai ambulanssin vierailu siellä Herttoniemen takamaastossa ????
- taksilla Meilahteen
Onko Julia ollut nyt viikon raittiina, kun ambulanssia ei ole tarvittu tai ainakaan siitä ei ole uutisoitu?
- Valmiutta kohotetaan
Helsingin sairaankuljettajat ja -hoitajat harjoittelevat jo Tukiaisten Pohjanpoika-keikkaa varten (perjantai 15.3.) ja sairaalat nostavat muutenkin valmiuttaan.
- Kaikki loppuu aikana
Sääli on sairautta ! Karman laki päättää Julian menon. Pääseekö vkl lanssikyydillä Meikkuun vai Virolahdella johonkin ? Se Huksu mahdollistaa tuon tyhmän ryyppäämistä, tarjoamalla elintapojaan. Kohta taas haetaan säälipisteitä. EnnustajaRailina luulin tunturismurffi naimisen kestävän kaks kuukautta-meni vähän pieleen. Koomasta luultavasti aika jättää ennen juhannusta. Surullista. Mutta se Karma, kuka lie.
- joku vaan
Juu pohjanpojassa kannattaa niitten tosiaan olla varuilla ainaki ulkopuolella :D. Mut onhan niillä ne turvamiehet,kait....nim. asunu jakomäessä.
- elämä edessä
Joku kerta se lanssi ei ehdikään ajoissa pelastamaan. Kannattaako leikkiä terveydellään, Julia Tukiainen?
- Oma oksennus, joo
On hyvin todennäköistä, että ennen pitkää Julia tukehtuu omaan oksnnukseensa, kun on tiedottomassa tilassa.
- noin voi käydä
Oma oksennus, joo kirjoitti:
On hyvin todennäköistä, että ennen pitkää Julia tukehtuu omaan oksnnukseensa, kun on tiedottomassa tilassa.
julma skenaario
- titityyt
Mä en ymmärrä tota touhua. Mun mummolla on ollu diabetes 1 n. 60 vuoden ajan ja ambulanssikyytejä sairauden vuoksi 0, mun äidillä on ollut sama sairaus n. 45 vuoden ajan ja ambulanssikyytejä sairauden vuoksi 0, tädillä sama sairaus ja kyytejä n. 50 vuoden sairauden aikana 0. Mä olen sairaanhoitaja ja silloin kun tein töitä ensiavussa niin oli tosi harvinaista, että sinne tuli moisia tapauksia ja silloin harvoin kun tuli niin kyseessä oli aina joku rapajuoppo sekakäyttäjä joka ei huolehtinut sairautensa omahoidosta. Ei paljon huvittais maksella veroja sen takia, että moiset glamour-tähtöset saa ajella ambulanssilla kerran viikossa.
- Vaikea, viimeinen
Seuraava kyyti lie viimeinen?
- tuplainsuliini?
On tuo tuplainsuliinin saantikin varmaan yks vaaranpaikka jos on aina kännissä kuin käki ja ei muista onko ottanut vai ei?
Toivottavasti ymmärtäis lopettaa sen juomisen? - Ny keuhkoveritulppa!
Iltamaksiinin artikkeli 17.3.2013:
"Vietiin vakavassa tilassa sairaalaan lauantaina
Julia Tukiaisen sisko Johanna kertoo siskonsa saaneen keuhkoveritulpan.
Julia Tukiaisen tilanne on ollut vakava. Diabetesta sairastava Julia Tukiainen vietiin ambulanssilla Marian sairaalaan lauantaina.
- Olin kaverin luona, kun Julia tuli sinne tavaroiden kanssa. Meidän piti lähteä keikalle. Huomasin, että Julia oli järkyttävässä kunnossa ja soitin ambulanssin. Ajattelin, että tilanne ei ole niin paha ja lähdimme ystäväni kanssa keikalle. Sitten taksissa kuulin, että tilanne olikin paljon vakavampi, Johanna Tukiainen kertoo Iltamakasiinille.
- Hänellä todettiin keuhkoissa veritulppa.
Julia on tällä hetkellä hoidettavana Marian sairaalassa.
- Tarkkaan en tiedä hänen tilannettaan. Menen välittömästi hänen luokseen, kun pääsen Helsinkiin, keikkamatkalla ollut Johanna jatkaa.
Vasta pari viikkoa sitten Julia oli edellisen kerran hoidettavana sairaalassa. Tapauksen jälkeen hän kertoi Iltamakasiinille unohtaneensa ottaa insuliinia diabetekseen.
- Kohtaukset ovat uusiutuneet niin usein, että hän tarvitsee kestohoitoa pidemmäksi aikaa.
Johanna vakuuttaa, että ei tajunnut tilanteen olevan paha, jonka vuoksi hän hoiti sovitun esiintymisen.
- Olisin peruuttanut keikan, jos olisin ymmärtänyt hänen tilanteensa. Meidän oli tarkoitus lähteä Virolahteen keikalle ravintola Virtaan yhdessä Julian kanssa. Kun pääsen Helsinkiin, menen heti tapaamaan häntä." - olisko tauon paikka
Kyllähän puukatut keikat tietysti pittää hoitaa.
- outoo??
Ihme ettei ole jo laitettu insuliinipumppua, joka säätelisi automaattisesti insuliinin?
- Pumputtaja
Eikös insuliinipumppu voida laittaa vasta sitten, kun oikea ihanteellinen annostus on kokeilemalla löytynyt?
Julia tekee kaikkensa, että sitä ihanteellista annostusta ei voi määrittää. Se ottaa piikin, kun jaksaa tai muistaa (jos muistaa) ja känniltään ehtii. Ei tuollaisella testauksella saada mitään annostusta koskaan kohdalleen.
- Pukkaa keikkaa,rahaa
Niin, potilaan pitää itse oppia ensin hoitamaan tuo insuliini-annostelu. Enää ei monta kertaa tule lanssia, vaan musta auto. Surullista. Mutta saahan Huksu myytyä taas tarinaa lehtiin, ja pummattua stressilomaa. Bisnestä tiedossa, ikävä että näin.
- joka toinen viikko?
taas mentiin tosin tällä kertaa Mariaan..
http://iltamakasiini.fi/julia-tukiainen-ambulanssilla-sairaalaan-vakava-tilanne/ - Toivon mukaan
Toivon mukaan ei yhtään kertaa enää!
- Musta auto seuraava
Ambulanssikyydit lopettaa tehokas ruumisautokyyti.
- Verihyhmää
Iltamakasiini raportoi 18.3.2013:
”Julia Tukiainen kertoo sairaalavuoteella mitä tapahtui
”Olen pyörinyt kuoleman kielissä vähän väliä”
Julia Tukiainen kävi lähellä kuolemaa.
Julia Tukiainen kiidätettiin lauantaina Marian sairaalaan.
Keuhkoveritulpaksi epäilty sairauskohtaus oli vakava.
- Olen täällä Marian sairaalassa. Olen pyörinyt kuoleman kielissä vähän väliä, joten ei tämä mikään leikin asia ole. 80 prosentin todennäköisyydellä minulle tuli keuhkoveritulppa. Tai sitten veristä massaa oli kertynyt keuhkoihin. Se selviää lähiaikoina, Julia Tukiainen kertoo Iltamakasiinille sairaalavuoteelta.
- Minulle nousi korkea kuume. Menin ihan kirkkaanpunaiseksi, enkä saanut kunnolla henkeä.
Julia Tukiaisen piti lähteä keikalle Virolahdelle yhdessä siskonsa Johannan kanssa lauantaina.
- Itse luulin, että se oli paniikkihäiriö. Sitten kun ambulanssi tuli, oli happitasoni niin alhaalla, että minut vietiin Marian sairaalaan. Viipalekuva otettiin heti lauantaina, josta näkyi veristä massaa. Sitten minut vietiin osastolle letkuihin, jotta tätä hoidettiin verenohennuslääkkeillä. Tänään tehtiin uudet viipalekuvaukset, josta selviää oliko minulla keuhkoveritulppa.
- Kyllä siinä kyyneleitä tuli ja itketti. Säikähdin totaalisesti.”
Linkki: http://iltamakasiini.fi/julia-tukiainen-kertoo-sairaalavuoteella-mita-tapahtui/ - meni lasku oikein?
Onko yhteensä 14 kertaa viimeisen kahden vuoden aikana?
- Yksi kk, kolme krt
Viimeisen kuukauden aikana (helmikuun puoliväli-maaliskuun puoliväli) kolme kertaa.
- Käyttäisi taksia
Mikä on veronmaksajien maksama osuus per kerta?
- Taksia halvempi
Ambulanssi tulee Koomalle halvemmaksi kuin taksi, sillä ambulanssikyydin omavastuuosuus on 10 euron luokkaa, jos en nyt ihan väärin muista.
- Malmille kuoppaan
Monosen musta auto lipuu Malmin hautausmaan suuntaan seuraavaksi.
- Arvauksia..
Mikä on arvionne, tilataanko Pääsiäisen aikana ambulanssi ja kuinka monta kertaa?
- Kooma For Sale
Julian parantuminen ja mahdollinen raitistuminen alkavat siitä, kun muuttaa omilleen eikä asu enää siskonsa kanssa. Julia voisi raitistua, mutta ei nykymenolla, jossa isosisko raahaa häntä näytille ja strippaamaan.
- Päivitys 31.3.2013
Listan päivitys 31.3.2013
MAALISKUU 2012
* Hämeenlinnan keikalla 2.3. potku katsojan naamaan ja sitten poliisikyyti putkaan
ELOKUU 2012
* Ambulanssikyydillä Varkauden kesämökiltä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla Helsingin Meilahteen. Ykköstyypin diabetes diagnosoidaan.
* Ambulanssi Jollakseen Rapujuhlille, jossa Julian elvytys ja ensihoitoa alakerrassa. Yläkerrassa juhlahumu eroottisine sylitansseineen jatkui samalla.
LOKAKUU 2012
* 5.-6.10. Ambulanssimiehistö Mestarin Krouviin (Tre) keikkapaikalle, ensihoitoa
* 10.10. Ambulanssimiehistö yksit.kotiin (Vantaa) ja Kooman kyyditys sairaalaan
* 11.-12.10. Poliisikuljetus yöksi putkaan ja aamun kuulusteluja varten (Vantaa)
* 27.10. Ambulanssimiehistö Jollakseen ja Kooman kuljetus sairaalaan
MARRASKUU 2012
* Ei tiettävästi kyydityksiä, sillä Johanna-paholaissisko oli 3 viikkoa Kanarialla.
JOULUKUU 2012:
* 5.-6.12. Ambulanssilla sairaalaan Härmän Häjy-keikalla Seinäjoella
* 7.-8.12. Ambulanssilla sairaalaan Turun Koivu-keikan pöhnissä. Tajuttomuuden takia kuolema oli puolen tunnin päässä pelastustoimia aloitettaessa.
TAMMIKUU 2013
* 14.1.13 Ambulanssilla Tukholmassa Danderydyn sairaalaan ja siellä 1 viikko.
HELMIKUU 2013
* 17.2. Helsingin Feltbayn keikan päätteeksi ensihoitoa ambulanssissa.
* 23.2. Julian aloitteesta tappelu Hertsikan Helmessä; ei tiettävästi kyytiä
* 25.2. Huuruisen viikon ja viikonlopun päätteeksi kyyditys ambulanssilla Meilahden sairaalaan tiputukseen, siellä 5 arkipäivää.
MAALISKUU 2013
* 16.3. Ambulanssilla Marian sairaalaan. Siellä hoidossa 5 arkipäivää, pois 20.3.- Lisää kyytejä
Ja Tuksulla on kohta samanlainen ralli edessä, jollei tajua lopettaa keikkailuaan.
- Kumman valitsee?
Seuraava Punkaharjulla toteutettava sopeutumisvalmennuskurssi ykköstyypin diabeetikoille alkaisi 15.4.2013. Saariselälle on kuitenkin suuniteltu matkaa ajalle 6.-20.4.?
- Loput keikat
Dolls Dancersin loppukevään keikkakalenteri, ym:
* La 6. - la 20.4.2013 Kahden viikon lomamatka Saariselälle.
- ensimmäinen viikko Tunturituuli-mökissä, toinen Tunturikoivu-mökissä
- aktiviteetit: lärvejä, monotansseja, laskettelua ja lumilautailua
- matkan toteutuminen on epävarmaa näillä näppäimillä, sillä Tukiaisten rahat ovat vähissä. Mökkien vuokraajan mukaan Tukiaiset eivät ole maksaneet mökkivuokralaskua 2 x 890 = 1780 euroa tähän päivään mennessä. Lasku pitää maksaa etukäteen; sellainen on avaintenluovutuksen ehto.
* Pe 19.4.2013 Alustava varaus (Saariselkä?).
* Ti 30.4.2013 Hotelli Kantri, Inkeroinen
* Ke 8.5. 2013 Hovirinnan Rantaravintolan megabileet, Kaarina.
* La 25.5.2013 Ravintola Artti, Ilmajoki.- Saariselän Karma
Saariselkä olisi Julialle tappoaikka. Tajuaisipa jättää reissun väliin...
- En usko, et lähtee
Parissa päivässä selviää, lähteekö Julia Saariselälle vai ei lähde.
En usko, että lähtee, sillä Markku-isä vahtii asiaa. - Menossa on :(
En usko, et lähtee kirjoitti:
En usko, että lähtee, sillä Markku-isä vahtii asiaa.Julia Tukiainen
19 minutes ago
Ihana Johanna palasi kotiin Leviltä, Oriveden ja lieksan keikat olivat menneet tosi hyvin!!!!! Meillä olisi sitten lähtö Saariselälle kohta puolin, jeij. :) En ole lautaillut vuosiin, saa nähdä miten koville peppu joutuu :DDD Nyt kodin siivousta ja illalla leffaan katsomaan Hobitti!!!!! - Kooma Saariselälle!!
En usko, et lähtee kirjoitti:
En usko, että lähtee, sillä Markku-isä vahtii asiaa.Kymmenen päivän lomamatka Saariselälle on to 11.4.- la 20.4.2013.
Aktiviteetit: lärvejä, monotansseja, laskettelua ja lumilautailua
- monesko kerta?
Pääsiäinen oli taas hoitohenkilökunnalta työllistetty juhla-aika.
- Kuukausirytmi 2-1-1
Julian pääpiirteinen "Kuukausirytmi 2-1-1" on tällainen:
* 2 viikkoa skumppaa, 1 viikko sairaalan letkuissa, 1 viikko säikähtäneenä selvänä.
Huhtikuun alusta lähti liikkeelle jälleen tuo (ensimmäinen) 2-viikkoinen osio, mistä Julia raportoi Facebookissa 2.4.2013 illalla:
"IHANAA, tuli hankittua itiksestä kaikki uudet meikit ja Johki tarjosi ihanat pizzat italialaisessa :) Nyt hius väri päässä ja sitten kohti Sailorssia, hih."
Tässä Sailor´sin nettisivut: http://www.oluthuone.fi/oluthuoneet/sailors/- Taju kankaalla
Eilinen päivä Julian Facebookissa oli tosi hiljainen... Vain Tuksu oli hetken kirjautuneena iltapäivällä. Johtopäätös: ilmeisesti Julia on taas sairaalassa.
Tapahtumien kulku 2.-3.4. Ensin illalla diabeetikolle erinomaisesti soveltuvaa pitsaa (!!!!) Itäkeskuksessa ja puoli pulloa viiniä, sitten yöllä Sailor´siin vetämään kunnon lärvit. Aamuyöllä kello 4 sekavia kännipuheluja (kts edellä). Sammuminen vuoteeseen, tajuttomuus, ambulanssi, elvytys ja sairaalaan letkuihin kiinni. - Julia, arkku
Taju kankaalla kirjoitti:
Eilinen päivä Julian Facebookissa oli tosi hiljainen... Vain Tuksu oli hetken kirjautuneena iltapäivällä. Johtopäätös: ilmeisesti Julia on taas sairaalassa.
Tapahtumien kulku 2.-3.4. Ensin illalla diabeetikolle erinomaisesti soveltuvaa pitsaa (!!!!) Itäkeskuksessa ja puoli pulloa viiniä, sitten yöllä Sailor´siin vetämään kunnon lärvit. Aamuyöllä kello 4 sekavia kännipuheluja (kts edellä). Sammuminen vuoteeseen, tajuttomuus, ambulanssi, elvytys ja sairaalaan letkuihin kiinni.Aivan hiirenhiljaista on ollut jo kaksi päivää... nyt on varmaan jotain todella vakavaa sattunut..? Glamour-hautajaiset edssä?
http://lh6.ggpht.com/-0pe7ekpLzXQ/UPFEnoBSVWI/AAAAAAAAAYM/2CKoyuXHJYc/s1600/20130111_130326.jpg
- monesko tuloo
Jup............ hetken peräst taas lanssikyytiä
- Kyyteihin tauko?
Julia taitaa olla jo sairaalassa, uutta kyytiä ei tarvita.
- fdbdfbg
Jonkun pitäisi kertoa Tuksuille esimerkiksi tyypistä nimeltä Matthias Steiner, niin voisivat repiä siitä, miten pitkälle nuoruusiän diabeteksenkin kanssa voi päästä, jos ei perseile vaan elää niin kurinalaisesti kuin tauti vaatii.
- Matthias S.
Linkkaa tai copy-pastaa tähän ytimekäs setti Steinerista, kun tiedät asiasta. Kiitti.
- fdbdfbg
Vaikka tuosta:
http://www.diabetes-parents-journal.com/english/archive/archiv-022009/steiner-lifts-weights-with-diabetes.html
Steiner on siis v. 2008 olympialaisten painonnoston superraskaan sarjan voittaja, mikä on muuten niin kova saavutus että lajia ja sen vaatimuksia tuntemattomat eivät uskokaan, vaikka on 1-tyypin diabeetikko, joka joutuu mittailemaan sokereitaan harjoituksissa ja kilpailujen aikanakin.
Uransa äskettäin lopettaneenakin Steiner on 30-vuotiaana terve ja huippukuntoinen, toisin kuin eräät jotka hoitavat sairautta vain ruskalla ja viis veisaavat säännöllisistä elämäntavoista tai kuntonsa ylläpitämisestä.- Kiitos jutusta
Kiitos, luin jutun. Aikamoinen tarina sitkeydestä ja määrätietoisuudesta oman asiansa eteen.
- Näin alkoi huhtikuu
Kooma (ilmeisesti) oli Meilahdessa 3.-5.4.2013.
- Päivitys 6.4.2013
MAALISKUU 2012
* Hämeenlinnan keikalla 2.3. Kooman potku kung fu -otteella katsojan naamaan ja sitten poliisikyyti putkaan
ELOKUU 2012
* Ambulanssikyydillä Varkauden kesämökiltä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla 330 km Helsingin Meilahteen. Ykköstyypin diabetes diagnosoidaan.
* Ambulanssi Jollakseen Rapujuhlille, jossa Kooman elvytys ja ensihoitoa alakerrassa. Yläkerrassa juhlahumu eroottisine sylitansseineen jatkui samalla.
LOKAKUU 2012
* 5.-6.10. Ambulanssimiehistö Mestarin Krouviin (Tre) keikkapaikalle, ensihoitoa
* 11.-12.10. Poliisikuljetus yöksi putkaan ja aamun kuulusteluja varten (Vantaa)
MARRASKUU 2012
* Ei tiettävästi kyydityksiä, sillä Johanna-paholaissisko oli 3 viikkoa Kanarialla.
JOULUKUU 2012:
* 5.-6.12. Ambulanssilla sairaalaan Härmän Häjy-keikalla Seinäjoella.
* 7.-8.12. Ambulanssilla sairaalaan Turun Koivu-keikan pöhnissä. Tajuttomuuden takia kuolema oli puolen tunnin päässä pelastustoimia aloitettaessa.
TAMMIKUU 2013
* 14.1.13 Ambulanssilla Tukholmassa Danderydin sairaalaan ja siellä 1 viikko.
HELMIKUU 2013
* 17.2. Helsingin Feltbayn keikan päätteeksi Koomalle ensihoitoa ambulanssissa
* 23.2. Kooman aloitteesta tappelu Hertsikan Helmessä; ei tiettävästi kyytiä
* 25.2. Huuruisen viikon ja viikonlopun päätteeksi Kooman kyyditys ambulanssilla Meilahden sairaalaan tiputukseen, siellä 5 arkipäivää.
MAALISKUU 2013
* 16.3. Ambulanssilla Marian sairaalaan. Siellä hoidossa 5 arkipäivää, pois 20.3.
HUHTIKUU 2013
* 3.4. Ambulanssilla hoidettavaksi Meilahden sairaalaan, poispääsy 5.4.- Signum est omen
Kuva on ennustus – Signum est omen:
http://lh6.ggpht.com/-0pe7ekpLzXQ/UPFEnoBSVWI/AAAAAAAAAYM/2CKoyuXHJYc/s1600/20130111_130326.jpg
- tsemppiä Julialle
Hienoa että Julia on taas raitistunut.
- Nyt loppui pelleily!
Hän on lopettanut pelleilyn!
- tositoimiin
Nyt loppui pelleily! kirjoitti:
Hän on lopettanut pelleilyn!
..ja ottaa ihan tosissaan, ruskaa siis ja sidukkaa
- kohta taas
Vappu lähestyy, joten tarkkana siellä!
- Vaaran paikka
Toivottavasti käyntiä Kampissa tänään 9.4. ei juhlisteta illemmalla kaksin käsin...
- Kamppi >> Meilahti
Tänä iltana Kampin karonkka, yöllä Meilahden mystinen metabolia.
- Meikun brankkari
Juuri noin kävi 4 tuntia tämän viestin julkaisun jälkeen.
- Musta auto saapuu...
MAALISKUU 2012
* Hämeenlinnan keikalla 2.3. Kooman potku kung fu -otteella katsojan naamaan ja sitten poliisikyyti putkaan
ELOKUU 2012
* Ambulanssikyydillä Varkauden kesämökiltä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla 330 km Helsingin Meilahteen. Ykköstyypin diabetes diagnosoidaan.
* Ambulanssi Jollakseen Rapujuhlille, jossa Kooman elvytys ja ensihoitoa alakerrassa. Yläkerrassa juhlahumu eroottisine sylitansseineen jatkui samalla.
LOKAKUU 2012
MARRASKUU 2012
JOULUKUU 2012:
TAMMIKUU 2013
HELMIKUU 2013
* 23.2. Kooman aloitteesta tappelu Hertsikan Helmessä; ei tiettävästi kyytiä
* 25.2. Huuruisen viikon ja viikonlopun päätteeksi Kooman kyyditys ambulanssilla Meilahden sairaalaan tiputukseen, siellä 5 arkipäivää.
MAALISKUU 2013
* 16.3. Ambulanssilla Marian sairaalaan. Siellä hoidossa 5 arkipäivää, pois 20.3.
HUHTIKUU 2013
* 3.4. Ambulanssilla hoidettavaksi Meilahden sairaalaan, poispääsy pe 5.4.
* 10.4. Ambulanssilla sairaalahoitoon Seiska Live -lanseerauspäivän jatkoilta.
-xgggx-
Kooman seuraava kulkupeli on musta, erikoisvarusteltu auto.- Lapiomiäs
Jopas on...?
- Päivitys 5.6.
TOUKOKUU 2013
* 26.5. Keikkaa seuraavana päivänä Ravintola Artin terassilla Ilmajoella Kooma meni tajuttomaksi, ja hänet kyydittettiin Seinäjoelle sairaalahoitoon.
KESÄKUU 2013
* 4.6. Ambulanssilla Jollaksesta Meilahden sairaalaan. Päässee pois 7.6.
-mmm-
- Julma 11.4.
Talonmies Julma kirjaa blogissaan 11.4.2013 seuraavaa:
”Tuonelan enkelit… kolkuttavat
Talkkarinkin kaivamien tietojen mukaan… taas olisi kuulemma lanssi vienyt Juulian sairaalaan…
Äkkiseltään laskien noin vuoden sisällä on valkotakkiset vieneet Kooman, koomassa tai melkein koomassa, noin 13 kertaa. Vain kerran on kuulemma, siis itse glamourisen ryhävalaan ja virtahevon sekoituksen mukaan, kyseessä muu kuin 1-luokan Diabetes. Alkaakohan karman laki pikkuhiljaa ottaa lopullisen kuristavan otteensa Juulian "hentoisesta" olemuksesta??
Siis tämä viimeisin lähtö olisi tapahtunut eilen / aamuyöstä, LIVE-juhlien jatkoksi… ellei jää viimeiseksi lähdöksi sairaalaan. Tosin… kuolemanko takaa, vai toisten tekemänä, Juulia olisi paiskannut fb-profiilinsa kautta (noin klo 13:50) Leona Lewisin kappaleen seinälleen…
Kusettaako joku jotain ja miksi, kuuluu kysymys… Vai onko kyseessä alkoholisoituneiden ja sekakäyttäjien sairasta pilaa?? Mutta, voisikohan olla sittenkin kaiken takana se, että Juulian sairaalakäynnit ovat jopa itse Glamourisen suuruudenkin mielestä (painonsa puolesta) loppuun kulutettu aihe, ja sillä ei pysty enää rahastamaan??
Ja pieni arvauksen paikka: mikäköhän julkaisu saa yksinoikeuden Juulia Tukiaisen hautajaisiin, jos ne lähiaikoina joudutaan pitämään???”
Linkki: http://talonmiesjulmajj.blogspot.fi/2013/04/tuonelan-enkelit-kolkuttavat.html - työ ja huvi
Jullen kannattaisi mennä koulutukseen jossa valmistuu Ambulanssikuskiksi. Näin hän voisi työajallaankin hurauttaa Meilahteen tai Mariaan, kun on avun tarpeessa?
- ambulanssiko.....
Eihän julle vois ajaa ambulanssia,kun on aina kännissä!!
- Apea Aurinko
ambulanssiko..... kirjoitti:
Asiallinen huomio. Julia ja ruskapullo syksyn apean auringon valossa:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki2.jpg - LEIKKIKENTÄLLÄ 2011
ambulanssiko..... kirjoitti:
LEIKKIKENTÄLLÄ 2011
1) Majakka ja Perävaunu:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki6.jpg
2) Kooma keskittyy ja valmistautuu nousemaan portaille:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki5.jpg
3) Leikkitelineellä:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki4.jpg
4) Tuksulla kaikki valmista liukuun:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki3.jpg
5) Liuku lähtee:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki2.jpg
6) Bonzo seuraa emäntänsä hallittua suoritusta, nyt ei saa läikkyä!
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2011/10/leikki.jpg
Metropolin artikkeli: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/tukiaisten-kohua-herattaneet-kuvat-vuosivat-nettiin-–-tassa-totuus-tapahtumista/
- koomalle kyytiä
Vappu ja Helatorstai lähestyvät, joten pahoin pelkään että ainakin kaksi uutta kyytiä on tulossa muutaman viikon sisällä..
- Mehuloma--
Vappu keskellä viikkoa, siitä on hyvä jatkaa. Eikä keikka rintamallakaan kiirettä pidä.
- Viikatemiäs
Vapunaatto on siis tiistai 30.4. Keikka on silloin Inkeroisissa.
Siitä tiukka juomisputki keskiviikkoon 8.5., jolloin on keikka Kaarinassa.
Huh, huh! - Överit ennen
Viikatemiäs kirjoitti:
Vapunaatto on siis tiistai 30.4. Keikka on silloin Inkeroisissa.
Siitä tiukka juomisputki keskiviikkoon 8.5., jolloin on keikka Kaarinassa.
Huh, huh!Molemmat keikat peruutuivat päihteiden liikakäytön vuoksi.
- Oikeuteen meno
Ihan pelkkä arvaus, että tänään tai huomenna on edessä lanssi kyyti ennen käräjille menoa.
- Kooman juomishimo
Naisdiabeetikolle periaatteessa sallitaan vain yksi alkoholiannos (4 cl) per vuorokausi. Suuremmat määrät sekoittavat elimistön prosesseja häiritsevästi, jopa vaarallisesti.
- "köpiskä" raportoi
Ilmajoella, Ravintola Artin terassilla Julia meni tajuttomaksi sunnuntai-iltapäivänä. Nimimerkki "köpiskä" raportoi tällä palstalla erään toisen ketjun yhteydessä maanantaina 27.5. iltapäivällä:
"sunnuntaina noin kello 16 julia sammui artin terassille, ja johanna puhui puhelimeen, et on piikittäny juhan kans juliaa, ku se on kolmen promillen humalassa. paikalla olleena sanon, et olis saanu hyvää youtube kamaa."
Seurauksena oli jälleen sairaalakeikka... Kyyditykset jatkuvat... Seuraa palstaa...- Kooman loppu
Kooma ei enää kauaa elä. Paholaisisosisko raahaa hänet keikoille viinapalkalla ja tuottamuksellisesti tappaa hänet kohtapuoliin.
- no onpas sekavaa
Mitä tapahtuu, kun pistellään jos muistetaan humalapäissään? Eikös sitä pitäisi jotenin tietää mitä ne sokeriarvot ovat ennen piikitystä? Entäs jos Julia pistää ensin itse ja sitten sisko herää hetkenpäästä ja pistää uudestaan?
- Bratz-Kooma
Eli onko hidas kooma taas sammunut? Siis parin viikon sisällä?
Miksi tuo ei raitistu ja aloita kunniallista elämää? Onko isosisko se pahis, joka raahaa mukanaan ja tarjoaa kuplivaa joka käänteessä?- Kooma For Sale
Kooma on tärkeä tuloksentekoväline Dolls Korporaatiolle, terveydestä viis!
- Näillä mennään
Seiska/ Tuksu kertoi 4.6.2013:
”Julia Tukiainen Meilahden sairaalaan tänään
- Julia tuli herättämään minut, ettei saa happea. Olimme kaksistaan Jollaksessa ja soitin hätäkeskukseen. Annoin Julialle mansikoita ja kirsikoita jotta hän saa hedelmäsokeria. Ambulanssi tuli pian paikalle, Julia on katoottisessa tilassa. Verensokerit on 30, ketoaineet 6 ja kuumetta 38,5. Julia on oikeudenkäynnin jälkeen vain nukkunut, eikä ole pystynyt syömäänkään. Minun kova tuomioni vaikutti pahasti hänen psyykkeeseensä, samoin saamamme vihaposti jotka vien poliiseille.”
Lähde: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Julia-Tukiainen-Meilahden-sairaalaan-tanaan/1006031- Kesän 2013 aluksi 9
Kesän 2013 aluksi Julia oli lopulta 9 päivää Meilahden sairaalan letkuissa. Päästyään hoidosta hän tuoreeltaan fb-raportoi 13.6.2013:
"KOTONA!!!!! Takana äärimmäisen kohtalokkaat kaksi viikkoa, jos voitan lotossa sijoitan 30 % lääketieteeseen. Tapasin mahtavia selviytyjä potilaita, jotka taistelivat äärirajoilla. Kiitos lääkäreille ja henkilökunnalle. Olen sanaton jälleen kerran kiitos fantastisien tohtoreiden ja hoitsujen. Vaikka olo oli todella vaikea ja vakava olin kokoajan turvallisin mielin ja positiivinen. Punkaharju edessä, elämä voittaa. Kiitos.” - Julian Juhannus
Julian suunnitelma Juhannuksesta tämänpäiväisen fb-päivityksen mukaan:
"Huomenta. Juhannus suunnitelma on valmis. Lähdemme porukalla Keuruun Juhannus helluntalais konferenssiin. Ei läträämistä KUNINGAS ALCON kanssa.:D Luvassa suuri tapahtuma, odotan innolla. Päivä kerrallaan ilman alkoholia. Luvattu hellettä, pääsee samaan syssyyn frendin mökillekin. Ja rausketusraidat kehiin, hih"
- Julli on myytävänä
27.5 edelliskerta. Julli parantaa kun sika juoksua. Vanhempien painostuksesta tunkki jätti jullin terveydentilan kommentoinnin keväällä vähemmälle. Nyt keikat loppu samoin rahat, pas-ka numerolehti vaatii "sisältö roskaliveen.
- dghghghgh
Juphipheijaaaa ...... Koomalla biletys lopuillaan, Tuksu rahastaa.
- Puksun Facesta
Uusin "tilaus" lienee kesäkuussa 2013 ???
http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-solvaa-huippujuristia-avoimesti-lisaa-syytteita-tulossa/- Artikkeli 4.6.2013
Metropolin artikkeli 4.6.
”Tukiainen solvaa huippujuristia avoimesti! Lisää syytteitä tulossa?
Tämä tiistai on ollut Tukiaisen siskoksille täynnä toimintaa. Iltapäivästä Julia Tukiainen kiidätettiin Meilahden sairaalaan sairaskohtauksen johdosta, ja nyt iltasella Johanna Tukiainen mesoaa Facebookissa siskonsa Julian Facebook-tunnuksilla huippujuristi Heikki Lampelalle.
”Ole sä siellä Kämpin terassilla juopottelemassa sovinistisikojen kanssa samaan aikaan, kun puolustat valehtelijoita ja vääryyttä!” Johanna meuhkaa yhdessä viestissä, siskonsa nimissä Lampelan Facebook-seinällä.
Viestejä on useita ja ne ovat vapaasti luettavissa asianajaja Heikki Lampelan julkisten Facebook-sivujen seinällä.
Jos Julia on päivällä viety Meilahden sairaalaan, ja on siellä edelleen, kirjoittaja lienee siis Julian sisko Johanna. Onko kyseessä sitten Johanna vai Julia ei liene väliä, sillä kirjoittelu täyttää kunnianloukkaus-rikosnimikkeen tunnusmerkit selkeästi.
Yksi värikkäimmistä kommenteista kuuluu näin:
“xxxx xxxxxx on täysin PER.SEESTÄ OLEVA SIKA!!!!!! KUINKA SÄ KEHTAAT EDES PUOLUSTAA JOTAIN SAA.TANALLISIA VOIMIA!”
Se, miten Heikki Lampela ja muut solvatut suhtautuvat asiaan, nähdään varmasti pian.”
- piripää hoitoon
Ilmeisesti Julia on tänäänkin vielä sairaalassa?
- Taas jaksaa Julliska
No totta Mooses on! Johannahan toimittaa Jullen sairaalaan täyshoitoon samaan tapaan, kuin vanhemmat lapsensa päivähoitoon. Johanna voi olla vähän viihteellä sillä aikaa, kun Julliska on hoidossa. Hoitohenkilökunnan pitää hoitaa ja pitää muutenkin Julliskasta hyvää huolta, että Julliska on taas Johannan käytettävissä viikonlopun keikalla.
Kyllä Julia taas jaksaa mopata lattiaa, hivellä poikamaista pölkkyvartaloaan ja pyörähtää 360 astetta varttitunnissa, kun on saanut hyvää hoitoa veronmaksajien piikkiin.
- lisää viunaa kooma
Julia tekee ilmeisesti uusimmat facepäivitykset sairaalan vuoteesta, jonne pääsi yllätys yllätys taas kerran Lanssikyydillä, kun elimistö petti.
- reretrwetrw2
Juups..ihan varmasti tekeekin. Kooma on lataamossa ja sekaisin kuin seinäkello.
- Ma 17.6. visiitti
Julia fb-raportoi 17.6. illansuussa labratestiensä tuloksista näin:
”Upeeta. :( Lääkäri soitti että takas meikkuun osastolle tiputukseen, veriarvot perseellään… Nyt ei naurata.”
Myöhemmin saman päivän iltana Julia kertoi:
"Ihme tapahtui, itkin sairaalassa ja puolestani rukoiltiin! Lääkäri otti valtimo verinäytteen. Odotimme kolme tuntia, lääkäri tuli ja hymyili ja sanoi lähde kotiin, arvot ok. En tiedä kohta itsekään mitä tapahtuu, ihme. Trust in God and the rest will follow. :D” - Julian rytmi
Julian kuukausirytmi on vanha tuttu:
- 2 viikkoa leffoja ja pullonpyöritystä y. hulabaloota
- 1 viikko sairaalan letkuissa
- 1 viikko säikkyselvänä Jumalan kaikkivoipaisuuteen uskoen- Kehittyy
Julian kuukausirytmi on muuttumassa tähän suuntaan:
- 1 viikko leffoja ja pullonpyöritystä ym. hulabaloota
- 2 viikkoa sairaalan letkuissa
- 1 viikko säikkyselvänä Jumalan kaikkivoipaisuuteen uskoen
- Nihkeä Kämppis
Yö 25.-26.6.2013. Tavanomainen pahoinpitely, poliisit paikalle; Johanna putkaan ja Julia sairaalaan.
- Jatkakaa.....
Sairaalassahan on hyvä olla, saa sapuskatkin talon puolesta... enemmän olen koirista huolissani.
- Hyvää kesää
Nämä helteet on vaikeita pitkäaikaissairaille, eikä tilannetta yhtään helpota alkoholinkäyttö. Alkoholi kun vaikuttaa nestetasapainoon huonontavasti. Kun vielä sokeriarvot heittää ollaan äkkiä sairaalakunnossa ja taas piipaa-auto kuljettaa.
- What? What?????
Mitä on tapahtunut? Kerro heti kaikki!!
- Olkalaukku parka
Olkalaukku parka. Tukka lähti viime yönä, mistä hän kertoo tuoreessa fb-kirjoituksessaan (26.6.):
”älkää ikinä kohdatko tukiaisten sisaruksia, viime yönä sattumalta kohtasin tunkin ja se repi multata hiuskia päästä ja jullle säesti taustalla, kunnes virkavalta nouti sisarsukset huoltoon..." - Äidin lihapadat
Olkalaukku parka kirjoitti:
Olkalaukku parka. Tukka lähti viime yönä, mistä hän kertoo tuoreessa fb-kirjoituksessaan (26.6.):
”älkää ikinä kohdatko tukiaisten sisaruksia, viime yönä sattumalta kohtasin tunkin ja se repi multata hiuskia päästä ja jullle säesti taustalla, kunnes virkavalta nouti sisarsukset huoltoon..."Ruotsiin lähtö on siis hiukan siirtynyt?
- Hymy 26.6.
”älkää ikinä kohdatko tukiaisten sisaruksia, viime yönä sattumalta kohtasin tunkin ja se repi multata hiuskia päästä ja jullle säesti taustalla, kunnes virkavalta nouti sisarsukset huoltoon..."Hymy peesasi 26.6. Metropolin raporttia:
”Voi ei, taasko Tukiaiset! Uhrilla naarmuja, poliisit paikalle!
Metropoli-lehden saamien tietojen mukaan kohusisarukset Julia ja Johanna Tukiainen olisivat eilen olleet jälleen nujakassa Helsingin keskustassa.
Lehti kertoo silminnäkijähavainnoista, joiden mukaan Julia olisi syöksynyt vastaantulijan kimppuun. Kyseessä oli naisille entuudestaan tuttu mies. Pahoinpidelty on Metropolin mukaan saanut verinaarmuja kasvoihinsa ja mustelmia kehoonsa. Poliisin paikalle soitti Johanna Tukiainen.
Asiasta kertoo lisää Metropoli.
Johanna Tukiainen tuomittiin hiljattain vankilaan 60 päiväksi pahoinpitelystä. Hänellä on ollut jo kaksi ehdollista vankeustuomiota. Tuomiota seuraavalla viikolla Tukiainen raapi mieshenkilöä, joka on tehnyt asiasta rikosilmoituksen. Nähtäväksi jää, miten tämän tapauksen kohdalla tapahtuu.”
Hymy: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/voi-ei-taasko-tukiaiset-uhrilla-naarmuja-poliisit-paikalle - Seiska 26.6.
”älkää ikinä kohdatko tukiaisten sisaruksia, viime yönä sattumalta kohtasin tunkin ja se repi multata hiuskia päästä ja jullle säesti taustalla, kunnes virkavalta nouti sisarsukset huoltoon..."Seiska raportoi 26.6.
”Tuksun hovikampaaja: Julia pahoinpiteli minut − mukana kung fu -liikkeitä!
Johanna ja Julia Tukiaisen hovikampaaja Juha ajautui tiistaina rajuun riitaan kohukaksikon kanssa.
Juhan mukaan hän ei ole enää väleissä Johannan kanssa.
Entiset ystävykset yrittivät selvittää välejään tiistai-iltana ajautuen kuitenkin rajuun riitaan. Väkivaltaiseksi muuttunut välikohtaus sattui Juhan asunnon ulkopuolella. Johanna ja Julia syyttivät Juhaa omaisuutensa varastamisesta, mutta Juha kiistä väitökset.
- Julia alkoi riehua asunnossani ja hyökkäsi kimppuuni. Korvastani lähti pala irti ja se taittui nurinpäin. Käteni on musta ja leukani kipeä, Juha luetteli Seiskalle.
Kung fu -liikkeitä ja hiustuppoja
Juhan mukaan Julia repi kahakassa kampaajan hiustenpidennyksiä irti.
Juhan mukaan pidennykset maksoivat yli viisisataa euroa.
Julia uhkasi Juhaa osaamillaan kung fu -liikkeillä.
- Julia uhkasi minua oppimillaan kung fu -liikkeillä. Minulla on periaate, etten hakkaa naista. Ihmisiä ei koskaan pahoinpidellä. Julia repi päästäni viisitoista senttiä vaaleita hiuksia irti. Ne maksoivat 550 euroa. Julia saa maksaa minulle uudet hiukset sossusta saamilla rahoillaan tai istuttaa ne takaisin leikkaussalissa. Minä en rupea olemaan kaljuna!
Juha ei ole tehnyt pahoinpitelystä rikosilmoitusta.
- Jos asiat eivät ala muuttua, niin otan järeämmät keinot käyttöön. Totta kai teen rikosilmoituksen, jos korvani taitetaan ja hiukseni revitään.
"Johanna ja Julia tuhosivat elämäni!"
Johanna ja Juha ystävystyivät vuoden 2012 loppupuolella, ja kaksikko suunnitteli jopa yhteisten lasten hankkimista. Asiat lähtivät kuitenkin alamäkeen, kun Juha alkoi keikkailla Johannan ja Julian kanssa ympäri Suomea. Juhan mukaan keikkapalkkioiden maksut eivät sujuneet sopimusten mukaisesti.
- Johanna huusi minulle, että on maksanut kaikki keikkapalkkiot ruokaravintoloiden kautta. Eihän tämä nyt näin voi mennä.
Juha katuu ystävyyttään Johannan ja Julian kanssa.
- En halua olla missään tekemisissä Johannan ja Julian kanssa. He ovat pilanneet elämäni! Ihmiset, jotka tarttuvat Johanna Tukiaisen lankaan, pitäkää huolta itsestänne.”
Artikkeli ja kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksun-hovikampaaja-Julia-pahoinpiteli-minut-mukana-kung-fu-liikkeita/1007646 - Lapin sitkas sissi
”älkää ikinä kohdatko tukiaisten sisaruksia, viime yönä sattumalta kohtasin tunkin ja se repi multata hiuskia päästä ja jullle säesti taustalla, kunnes virkavalta nouti sisarsukset huoltoon..."Seiska 26.6. ”Arto Länsman puolustaa Tukiaisten "uhria": Olen odottanut tätä!
Kohublondi Johanna Tukiainen ja hänen siskonsa Julia Tukiainen ajautuivat sekavaan käsirysyyn Juha-ystävänsä kanssa eilen tiistaina (25.6). Juha on tullut tutuksi Johannan hovikampaajana.
Soppaan sotkeutui myös Johannan ex-mies Arto Länsman, joka puolustaa Juhaa.
- Minä olen odottanut tätä jo kauan aikaa, koska Johannalla ja Julialla on aina tapana jonkun henkilön kanssa riitauduttuaan kostaa tälle jollain tavalla, Arto tilittää Seiskalle.
Juha kertoi Seiskalle, että Tukiaiset pahoinpitelivät hänet ilman syytä. Johanna ja Julia kertoivat käsirysyn johtuvan varastetuista tavaroista. Juha kertoi, että hänellä ei myöskään ole aikomustakaan pitää yhteyttä entisiin ystäviinsä eilisen jälkeen.
Arto ilmoitti keväällä, ettei hän aio olla enää missään tekemisissä Johannan kanssa.”
Artikkeli ja kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Arto-Lansman-puolustaa-Tukiaisten-uhria-Olen-odottanut-tata/1007651
- Julia taas Meikkuun!
Julia Tukiainen on tiettävästi jälleen joutunut yöllä (7.-8.7.) Meilahden sairaalaan. Isosisko Johanna kirjoitteli nämä viestit Facebookiin
aamuyön 8.7. yksinäisyydessään:
1) "... Kyllä tässä on nyt saatu ihan liikaa kestää, Julia 170cm painaa enää jotain 54kg ja kuihtuu kohta kokonaan kasaan, oksentaa ihan hulluna ja kirkkaan valkoisena..."
2) "Voi itku kun Arton olisi pitänyt saada toi diabetes nro 1.
Pahat ihmiset näyttävät pääsevän kuin koira veräjästä!!!"
3) "Koita kestää kaunotar diabeten kanssa, sillä komealla rocktähdellä Brett Michaelilla on juuri sama vakavampi diabeteksen muoto kuten sulla ja sen kanssa voi ihan hyvin elää!!!! Brett juo alkoholiakin. Tässä ihanan kuva, samanlainen uia-allas valoineen jossa uimme Miamin Hilton hotellissa ? ensi syksynä sitten vaan takaisin!"- Raja-Tupa?
Harmin paikka. Toivottavasti Kooma saa elämänsä hallintaan.
- Iltamakasiini 8.7.
Iltamakasiini raportoi 8.7.2013 iltapäivällä:
”Ambulanssi Tukiaisen pihassa
Julia Tukiaisen diabetes äityi pahaksi.
Johanna Tukiainen kertoo, että ensihoitajat mittaavat parhaillaan verensokeriarvoja.
Julia Tukiainen on joutunut useaan otteeseen sairaalaan diabeteksen vuoksi. Maanantaina iltapäivällä ambulanssi oli Tukiaisen kodin edustalla Jollaksessa.
- Julialla ei mikään pysy sisällä. Hän on oksentanut eilisestä saakka. Sama tilanne on ollut aikaisemminkin, joten häneltä mitataan verensokeriarvot. Julian mittarista on patterit lopussa.
- Diabetes on vakava. Mikään ei pysy sisällä. Tilanne ei ole mitenkään tavallinen. Hän on vitivalkoinen, Johanna Tukiainen toteaa.”
Lähde. http://iltamakasiini.fi/ambulanssi-tukiaisen-pihassa/
- Julia letkuissa
Tuksu 9.7. yöllä:
”Julia RAKAS SISKONI , on tällä hetkellä Meilahdessa sairaalassa, kävin muutamia tunteja sitten häntä katsomassa eikä kyyneleiltä voitu välttyä :( Toin siskolleni toivomiaan tuliaisia. Loppuillan vietin Santa Fen terassilla, jossa oli livenä esiintymässä Timo "lastenlaulujen" tekijä jota en halua sekottaa Mikkolaan, mutta nyt en oikeasti muista hänen sukunimeään.
Hän tuli joka tapauksessa minun pöytääni istumaan, antoi osanottonsa Julian puolesta ja oli hyvin ystävällinen ja lauloi hienosti kitaran säestyksellä illan. Nyt kohta nukkumaan koirieni kanssa, kun Julia on sairaalassa, niin Bonzokin tunkeutuu samaan sänkyyn kanssani mikä on mielestäni aivan ihanaa!!!!! ? Kuorsaava possu sängyssä, nukun vaikka kaksi päivää putkeen!?”- Joo, joo; niinkö?
Johanna nillitti aamuyöllä 9.7.
”Tätähän Suomen kansa halusi, että me molemmat kuollaan!!!!!!!
Nyt saatte sitä mitä halusitte!!!!!! Julia on koomassa ja katoottisessa tilassa ja mä kuolen jokatapauksessa pelkästään sydänkohtaukseen jos joudun vankilaan edes viikoksi!!!!!!! KIITOS SUOMI SAITTE SEN MITÄ HALUSITTEKIN!!!!!!!”
- Patteri keräys..
http://iltamakasiini.fi/ambulanssi-tukiaisen-pihassa/
Huomio kiinnittyi tuohon pattereita koskevaan lausahdukseen..
Olisiko pitänyt jättää pari sidukkaa ostamatta ja ostaa ne patterit..
Ei tietenkään: valtio ei kustanna sidukoita, mutta kustantaa ambulanssin mittaamaan sokereita.. - 5-10 pv
Julialla mennee sairaalassa taas sellaiset 5-10 päivää, jotta arvot saadaan kohdilleen. Elimistö on varmaan menettänyt paljon ravinteita oksentelun ja imeytymättömän ravinnon takia.
- Mittarinsa kullakin
Julia lienee jo päässyt pois sairaalasta tänä iltana... Hymykin raportoi 9.7.2013 viimeisimmän, 8-7-2013 -kuljetuksen:
”Julia Tukiaisen verensokerimittarista patterit loppu - ambulanssi paikalle!
Julia Tukiaisen diabetes on aiheuttanut naiselle varsin kohtalokkaita tilanteita, eikä vähiten alkoholinkäytön takia. Ex-mallikaunotar on kiikutettu usein sairaalaan, ja välillä Tukiaisen sisarusten puheista on saanut ulkopuolinen sellaisen käsityksen, että ambulanssi on Tukiaisille kuin taksi. Se soitetaan vähän väliä vierailulle, kun diabeteksen hoito ei ota kotiseurannassa onnistuakseen.
Nyt Tuksulandiassa on jälleen vierailtu sairaanhoitohenkilöstön tiimoilta.
Asiasta uutisoi Iltamakasiini.
Ensihoitajat mittailivat eilen Helsingin Jollaksessa Julian verensokeriarvoja. Ambulanssi oli soitettu paikalle, sillä Julian verensokerimittarista oli patterit lopussa eikä hänellä pysynyt mikään sisällä. Johanna Tukiainen totesi lehdelle Julian olevan vitivalkoinen.”
Hymy: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/julia-tukiaisen-verensokerimittarista-patterit-loppu-ambulanssi-paikalle
- nipsu h
Liian monta kertaa.
- Psykiatr. sairaalaan
Julia kotiutettiin Meilahdesta 9.7. illalla. Sitten alkoivat viinanhuuruiset kotiinpaluujuhlat Jollashovissa. Julian seuraavia etappeja olivat poliisin putka, Marian sairaalan päivystys ja psykiatrinen sairaala. Siinä tulikin useampi kyyti yhdessä päivässä. Johanna-sisko raportoi 10.7. illansuussa:
"Julia joutui psykiatriseen sairaalaan hoitoon, emme kestä enää tätä riepottelua. Itse aloin fyysisesti oksentamaan kun luin vastoin meidän tahtoa kirjoitetun valheellisen "paljastuskirjan."
Pyydän rukousapua meille. "Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pahuuden voimia vastaan taivaan avaruuksissa."
Olemme molemmat myös todella pahoillamme parhaan ystävämme Juhan petturuudesta. Rukoilkaa apua meille, kiitos." - kesä kiireet
Mikä on tämän hetken tilanne Julian ambulanssikyytien määrässä viimeisen vuoden kahden aikana?
- 20 kpl
Palttiarallaa 20 kpl.
- Seiskan Kääk-juorut
Seiskan Kääk-juorut 11.7.
”Johanna Tukiaisen pikkusisko Julia on joutunut taas Marian sairaalaan,
Seiskalle kerrotaan. Siskokset olivat viettämässä iltaa yhdessä Leonardo-ravintolassa Helsingin rautatieaseman lähellä, kun Julialta meni taju juomisen seurauksena.
- Julialle tilattiin ambulanssi, ja hän pääsi sairaalahoitoon. Toivottavasti hän voi jo paremmin, paikalta toivotaan."
Leonardo on Rautatieasemaa vastapäätä, os. Kaivokatu 6.
Linkki: http://www.leonardobarristorante.fi/bar - 3> auts
Milloinhan Johanna hehkuttaa, että hänen siskonsa on nyt mallin mitoissa kun painaa enää 54 kg ja on vitivalkoinen.. Vaikka oikeasti kooma on kuitenkin kuolemansairas.
- kuka tietää
Montako ambulanssikyytiä on ollut pelkästään kesän aikana?
- rapujuhlat 2013
Ehkä tänään on taas "kyyti" tiedossa, kun viinaa on sopivasti nautittu?
- ehkä jo tänään
23.8 on siskon keikka stadissa, joten arvaukseni on että tänään kaivataan kyytiä.
- Tuloksentekoväline
Kooma on pakotettu mukaan Ralliin! Tuksu kertoi Facebookissa 23.8. alkuillasta:
”Kampaajalla, hiustenpidennys pois ja olen nyt vähän aikaa omalla lyhyellä tukalla kuten Julia Tukiainen.
Nyt olemme sitten tehneet rikosilmoituksia Juhan varasteluista, Joni Virtasesta sekä tein ilmoituksen Divetin kunnianloukkauksista.
Tänään keikka Ravintola Ralli Helsingissä. Julia tulee esiintymään mukaan!
Hän nimenomaan haluaa, kuten myös huomiselle Artjärven keikalle esiintymään.
Seiska Livessä paljon uutta matskua, olen siellä nyt jo sijalla 3.” - Usko, toivo & Bonzo
Tuloksentekoväline kirjoitti:
Kooma on pakotettu mukaan Ralliin! Tuksu kertoi Facebookissa 23.8. alkuillasta:
”Kampaajalla, hiustenpidennys pois ja olen nyt vähän aikaa omalla lyhyellä tukalla kuten Julia Tukiainen.
Nyt olemme sitten tehneet rikosilmoituksia Juhan varasteluista, Joni Virtasesta sekä tein ilmoituksen Divetin kunnianloukkauksista.
Tänään keikka Ravintola Ralli Helsingissä. Julia tulee esiintymään mukaan!
Hän nimenomaan haluaa, kuten myös huomiselle Artjärven keikalle esiintymään.
Seiska Livessä paljon uutta matskua, olen siellä nyt jo sijalla 3.”Koomalle tuli bänksit Hanipöö Ari Sepän suhteen. Paluu Miamin miesten keskeltä Neuvosto-Suomeen oli tyly kontrasti. Julian mietelauseet 23.8. illalla:
”NIIN NÄISTÄ NALLEISTA....Jos metsään Tahot mennä nyt, NIIN takuulla yllätyt...haha . Live no regrets, usko unelmiisi ja älä pelkää, vaikkakin miehet pettää. Usko, toivo ja rakkaus, suurin niistä on Bonzo.”
- Kooma ratkesi
Alkaa lanssi taas liikennöimään säännöllisesti Meilahden ja Jollaksen väliä?
- Julli ja skunkki
Lainaus palstalla olleeseen juttuun:
Julli joutunut sairaalaan (lahdessa) matkalla Artjärven klamour karva--käsi pitseriaan. Sen takia "potso on tunkilla mukana, julli on nyt siirretty "kotiin meikkuun. - HÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ--
Hyvä julli, maijamisesta suoraan keikan kautta merinäköalla olevaan hienosto siipeen "meikussa. Onkohan jaappanilaistyylinen kouluasuNI jo viikattu odotteleen ensi syksyä ?
- no niin, se siitä
jahas ja siihenkö katkes sitten taas koulukin? Ei taida muutenkaan olla mikään ahkerin eikä välkyin oppilas, että vois olla paljoakaan poissa?
- Kooma sairaalaan?
Internetin sfääreissä tosiaan huhutaan sitä, että ennen Artjärven keikan alkua ravintolan takapihalle oli tullut ambulanssi, ja Julia olisi viety sairaalaan, ilmeisesti Lahteen? Myöhemmin hänet olisi viety edelleen Meilahteen.
Löytyykö tälle, vielä huhun asteella olevalle asialle, vahvistusta? - Kooma Meikussa
Miamin reissun jälkeen Tuksu houkutteli Kooman huuruiselle keikalle Ravintola Ralliin 23.8., ja vain vuorokausi siitä, niin Kooma vietiin sairaalaan. Hänen juomaton jaksonsa siis katkesi, diabeteksen heiveröinen hoitotasapaino romahti ja koulunkäynti keskeytyi.
Kooma todisti Tuksun puolesta tiistaina 10.9. pahoinpitelyasiassa Helsingin käräjäoikeudessa. Hän oli silloin täysin soosissa, ja hänet vietiin myöhemmin illalla sairaalaan, missä hän on ollut siitä lähtien.
Tuksu kertoi Facebookissa 13.9. iltapäivällä muun muassa seuraavaa:
"... Pikkuvanha Jassu voi elää kilahtaneen isämme kanssa siellä Jollaksessa näätien ympäröimänä, Julia raukka on sairaalassa kokoajan, eihän kenenkään psyyke kestä isämme käytöstä! Äitiä tässä käy sääliksi..."- Hymy raportoi 13.9.
Hymy raportoi 13.9. illansuussa:
”JUURI NYT: Tukiainen kiidätetty ambulanssilla hoitoon - mitä tapahtui?
Hymyn saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna Tukiaisen Julia-sisar on hetki sitten kiidätetty hoidettavaksi Meilahden sairaalaan Helsingissä.
Ambulanssi saapui Jollaksen Takilatiellä sijaitsevaan asuntoon joitakin tunteja sitten ja ensihoitajat veivät Julian mukanaan, Hymylle kerrotaan. Tiettävästi kyse on Julian vakavasta diabeteksesta, jota hän ei ole saanut hoitotasapainoon.
Julia on joutunut turvautumaan ambulanssikyytiin kaiketi jo viisi kertaa lyhyen ajan sisään.
Jokin aika sitten Hymy kertoi tapauksesta, jossa ambulanssi kutsuttiin Jollakseen, koska Julia oli tuntenut itsensä huonovointiseksi ja hänen diabetesmittaristaan oli patterit lopussa.”
Artikkeli kuva Juliasta: http://www.hymy.fi/uutiset/juuri-nyt-tukiainen-kiidatetty-ambulanssilla-hoitoon-mita-tapahtui
- mistäs nyt tuulee?
Vai äitiä sääliksi? Kukahan se on eniten harmaita hiuksia äidilleen aiheuttanut ja eniten häntä haukkununut, kysyn vaan?
- Hih2
Siis voi elämä! Enkö minä nyt ymmärrä lukemaani? Tuostahan saa sen kuvan, että Julle on sairaalassa isän käytöksen takia. Taisi tulla Pappa taas viime tipassa apuun, ei tainnut toinen kassialma tajuta, kuinka heikossa hapessa toinen olikaan. Ja nyt on yhtäkkiä äiti niin mahdottoman ihana ja kaunis ja kiltti ja sääliksi käy, voivoi. Ei ole noilla vanhemmilla helppoa noiden prinsessoiden kanssa, ei ainakaan kahden vanhimman.
- Ruskan avaus
Varmasti turhauttavaa lääkäreille ja hoitajille Kooman hoitaminen,
kun hän ei itse välitä yhtään terveydestään. Mutta nythän on Ruska-aika...- Hyvä lisää !
hahahah Ruska-aika toi oli hauskasti keksitty :D
- Päivitys 14.9.
ELOKUU 2012
* Elokuun alussa Kooma kärrättiin Varkauden kesämökiltä ambulanssikyydillä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla 330 km:n matka Helsingin Meilahteen. Ykköstyypin diabetes diagnosoidaan.
* Elokuun lopussa ambulanssi Jollakseen rapujuhlille, jossa Kooman elvytys ja ensihoitoa alakerrassa. Yläkerrassa krist.-eroottinen juhlahumu jatkui samalla.
LOKAKUU 2012
MARRASKUU 2012
* Ei tiettävästi kyydityksiä, sillä Tuksu - Paholaissisko - oli 3 viikkoa Kanarialla.
JOULUKUU 2012:
TAMMIKUU 2013
HELMIKUU 2013
* 23.2. Kooman aloitteesta tappelu Hertsikan Helmessä; ei tiettävästi kyytiä.
MAALISKUU 2013
HUHTIKUU 2013
* 3.4. Ambulanssilla hoidettavaksi Meilahden sairaalaan, poispääsy 5.4.
* 10.4. Seiska-bileistä ambulanssilla teholle ja sairaalahoitoon, poispääsy 15.4.
TOUKOKUU 2013
* Yöllä 8.-9.5 Lääke- ja alkoholiöverit Kaarinassa. Videolla on aamuyö 9.5. karinalaisella parkkipaikalla. Sekavat Tukiaiset saapuvat odottamaan poiskuljetusta. Heidän nousunsa Lahnabileiden esiintymislavalle on juuri torjuttu. Videolla Julian hermo pettää kohdassa 0:27, ja hän alkaa ulista:
"Mä en halua elää tällaista elämää!" (ulinaa kahteen kertaan).
Hintelien siipihomojen kanssa otettu ryhmähali päättää ulinan kohdassa 0:40.
http://www.youtube.com/watch?v=1EjahLafxJ8
* 26.5. Ilmajoella, Ravintola Artin terassilla, Kooma meni tajuttomaksi; ambulanssikyyditys Seinäjoen sairaalaan.
KESÄKUU 2013
* 4.6. Kooma ambulanssilla Meilahden sairaalaan, jossa hoidossa 9 päivää.
* 25.-26.6. yö: toteutui tukiaistavanomainen pahoinpitely, poliisit paikalle; Johanna putkaan ja Julia sairaalaan korkeiden verensokereiden vuoksi.
HEINÄKUU 2013
* 8.7. yöllä Kooma ambulanssilla Meilahden sairaalaan.
* 10.7. Kooma Marian sairaalaan, josta edelleen Auroran sairaalan psykiatriselle päivystysklinikalle.
(juomaton jakso alkoi 19.7.)
ELOKUU 2013
* 23.8. Juomaton jakso katkesi Rav. Rallin keikkaan. Seuraavana päivänä Artjärvellä Kooma vietiin ambulanssilla ensi Lahden sairaalaan ja sieltä edelleen Meilahteen. Siitä lähtien hän on ollut useita päiviä sairaalahoidossa elo-syyskuun vaihteen molemmin puolin. Koulunkäynti on keskeytynyt.
SYYSKUU 2013
* 13.9. Kooma kiidätettiin hoidettavaksi Meilahden sairaalaan.
-xcc-
Kooma sammuneena Seiska Live –lanseerauspäivän (9.4.2013) jatkoilla:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/163585_163228593842823_1728325381_n.jpg
Kooma vuoteenomana, kuva:
http://static.iltalehti.fi/viihde/tuksu08230312PP_vi.jpg - loppu lähellä
Varmaan alkaa oleen viimeisiä lanssikeikkoja kunnes tulee sairaalavihannes?
- sinä maksat
Meneekö Julia ambulanssilla kouluunkin?
- tyhm*ä ämmä
Hymy raportoi 13.9. illansuussa:
”JUURI NYT: Tukiainen kiidätetty ambulanssilla hoitoon - mitä tapahtui?
Hymyn saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna Tukiaisen Julia-sisar on hetki sitten kiidätetty hoidettavaksi Meilahden sairaalaan Helsingissä.
Ambulanssi saapui Jollaksen Takilatiellä sijaitsevaan asuntoon joitakin tunteja sitten ja ensihoitajat veivät Julian mukanaan, Hymylle kerrotaan. Tiettävästi kyse on Julian vakavasta diabeteksesta, jota hän ei ole saanut hoitotasapainoon.
Julia on joutunut turvautumaan ambulanssikyytiin kaiketi jo viisi kertaa lyhyen ajan sisään. Jokin aika sitten Hymy kertoi tapauksesta, jossa ambulanssi kutsuttiin Jollakseen, koska Julia oli tuntenut itsensä huonovointiseksi ja hänen diabetesmittaristaan oli patterit lopussa.”
Artikkeli kuva Juliasta: http://www.hymy.fi/uutiset/juuri-nyt-tukiainen-kiidatetty-ambulanssilla-hoitoon-mita-tapahtui - ÄmTee 14.9.2013
Nimimerkki ”ÄmTee” kristallisoi 14.9. oivallisesti Tuksu-Kooma –sisarsuhteen:
”Tuksu, tuo vastuuton sisar...
Hymy uutisoi eilen, että Tuksun pikkusisko Julia olisi jälleen kerran kiidätetty ambulanssilla hoitoon. Viina ja diabetes ei oikein ole hyvä yhdistelmä, ja niin vaan taas päätyi pienempi Tuksu sairaalahoitoon. Sillä välin kun Tuksu kiertää keikkailemassa ja pistää kavereita pesemään likapyykkejään uudessa asunnossaan, makaa sisko Julia tehohoidossa Meilahden sairaalassa...
Julia pärjäsi jo yhdessä vaiheessa niin hyvin, että koulu maistui ja viina oli taakse jäänyttä elämää. Mukava mieskin oli löytynyt rinnalle. Mutta yksi keikkamatka siskon kanssa koitui jälleen kohtaloksi, ja Julle ratkesi taas vaihteeksi ryyppäämään.
Tuksun Dolls-blogista (4.9.2013) kopioitu pätkä:
"Minä en ole vastuussa Julian sairaudesta, olen sitä hirveästi murehtinut ja itkenyt, mutta kaikkein törkeintä on alkaa SYYTTÄMÄÄN SIITÄ MINUA!!!!! Julia on myös ihan itse oikein kerjännyt että haluaa keikoille mukaan ja nauttii niistä, on luvannut olla "sikailematta" jne. hän täyttää kohta 30v, joten eiköhän hän osaa ihan itse päättää mitä tekee. Minun mielestäni hänen koulunsa pitäisi olla nyt pääasia, ja ehdotin hänelle, ettei hän tee keikkaa, vaikka on mielestäni loistava esiintyjä ja hyvin kaunis sekä karismaattinen nainen."
Tässä vaiheessa aika moni varmasti hautasi pään käsiin myötähäpeästä.
Tuksulla olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä ottamasta siskoa mukaan ja Tuksulla olisi ollut mahdollisuus ottaa pullo pois Julian kädestä, mutta ei…
Jos oma siskoni olisi vakavasti alkoholisoitunut ja kamppailisi diabeteksen hoitotason kanssa jatkuvasti, en minä ju-mankauta ottaisi siskoani baareihin mukaan, jossa ilmainen viina virtaa ja houkutuksia riittää. En, vaikka rukoilisi polviltaan. Jokainen järkevä ihminen varmasti tajuaa, että mitä vähemmän houkutuksia, sitä vähemmän tulee myös himoja siihen alkoholiin.
Sinä Tuksu et ole vastuussa Julian sairaudesta, MUTTA olet vastuussa siitä, että arvioit, mikä on Julian parhaaksi! Onko Julian parempi pysytellä kotona vai lähteä sinne keikalle mukaan? Onko Julian parhaaksi antaa hänen juoda vai ottaa pullo pois ja toimittaa hoitoon? Vaikka Julia on kohta 30v, niin ei hän alkoholistina osaa tehdä viisaita ratkaisuita juomisen suhteen, ja silloin lähimmäiset ovat niitä, joiden pitäisi asettaa rajat eikä kiskoa mukaan keikoille...
Toivon sydämeni pohjasta, että Julia tajuaa vihdoin, että Tuksun seura ei tee hyvää hänelle. Ehkä oikea paikka olisi nyt äidin ja Jasminen/Joelin luona Ruotsissa, kaukana Tuksusta. Mikäli samanlainen meno Julialla jatkuu, voin sanoa, että pian pihalle kurvaa ambulanssin sijasta ruumisauto.”
Kirjoitus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksu-tuo-vastuuton-sisar/1017514 - ei voi kuolla
Ei diabetekseen voi kuolla senkin hölmöt !
En oo koskaan kuullu että joku olis kuollut johonkin diabetes-yliannokseen.. mä en tajua miks puhutaa jostai vakavasta diabeteksesta Julialla ku ei se oo vaarallinen ees - Osasto 22
Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”joku” raportoi 15.9. illalla:
”Julia Tukiainen on tehostetun valvonnan osastolla 22 Meilahden sairaalassa.”
Meilahden sairaalan esittelysivulta:
"Osastolla 22 on kaksi erillistä valvontayksikköä: yhdeksän paikkainen tehovalvonta ja yhdeksän paikkainen sydänvalvonta. Osaston erikoisaloina ovat sisätaudit ja neurologia. Osastolle 22 potilaat siirtyvät pääasiassa päivystyspoliklinikalta. Potilaita saapuu myös teho-osastolta, vuodeosastoilta tai muista sairaaloista." - kikkanäätä 16.9.
Nimimerkki ”kikkanäätä” raportoi hymy-näätien palstalla 16.9. illalla:
”Jullesta kuultua... On kuulemma ei-toivottu-henkilö Meikun sairaalan kahvioon/kauppaan. On tainnut väärinkäsittää sieltä jotain. Yritän urkkia lisätietoja.”
Kommentti: Julia on siis toipumassa entiselleen. Mukava kuulla tämä. - ”Mari. h. Ana” 17.9.
Nimimerkki ”Mari. h. Ana” raportoi hymy-näätien palstalla 17.9. aamulla:
”Julia on Meilahdessa valvotulla itsemurhayrityksen takia, joka tapahtui perjantaina. Voi jo olosuhteisiin nähden hyvin.
Mitään Tunkin kertomaa keuhkoveritulppaa ei ole ollut.
Tiedän tämän, koska olen itse Julian kanssa keskustellut sairaalassa.” - Iltamakasiini 17.9.
Iltamakasiini 17.9.
”Julia Tukiainen sairaalassa: ”Nyt muutan elämäni suunnan”
Julia Tukiainen aloittaa kotihoidon: - Olen päättänyt, että nyt oli viimeinen kerta Meilahdessa, Julia Tukiainen kertoo Iltamakasiinille.
Julia Tukiainen on jälleen joutunut hoidettavaksi Meilahden sairaalaan. Hän kertoo tämän olevan viimeinen kerta elämässään. Hän kertoo aikovansa tästä lähtien hoitaa itseään paremmin.
- Nyt alkaa kotihoitojakso. Hoito on Meilahdessa valtavan hyvää, mutta kotihoidossa pidetään huolta, että otan piikit ja syön terveellisesti. Kaksi hoitajaa on tulossa tapaamaan minua torstaina, Julia Tukiainen toteaa.
- Olen siis jälleen kerran Meilahdessa. Tapasin diabeteshoitajani tänään. Sanoin suoraan itku kurkussa, että hoitoni ei ole sujunut toiveiden mukaisesti, en selviä tästä hengissä.
Sairaalaan Julia joutui perjantaina.
- Tämä on varmaan Suomen paras sairaala, täällä on parhaat lääkärit. Nyt vähennän alkoholinkäyttöä. Jos juon, niin se jää yhteen iltaan. Mitään putkia ei saa olla.
- Minua kyllästyttää, että minulle nauretaan, mutta ei tämä ole mikään naurun asia. Nyt on vahva tukiverkosto ympärilläni.
Julia asuu nyt yksin Jollaksessa, sillä Johanna on muuttanut keskustaan.
- Asun Jollaksessa, etsin alakerran huoneeseen vuokralaista. Johanna muutti pois.
Artikkeli: http://iltamakasiini.fi/julia-tukiainen-sairaalassa-nyt-muutan-elamani-suunnan/ - Julia, Trailer 2013
Julia [Official Trailer] 2013:
http://www.youtube.com/watch?v=dLkjVBdnweE - kansa maksaa
aika monta kyytiä on ollut vuonna 2013
- Ei opi ei
Julia Tukiainen FC:ssä : "Ihanaa, kohta hakemaan THAI ruokaa, täällä on aivan ihana Thai ravintola!!! Todella maukasta ruokaa!!! Nyt yksi ihana uutinen: Voin syödä mitä vaan haluan, niin paljon kuin haluan ja en lihoa!!!!! KIITTI MUN SAIRAUS!!! JOTAIN HYVÄÄ SIINÄKIN. :DDD"
Diabetes-potilaanhan pitäisi olla tarkka sokeriarvoistaan ja siitä mitä syö ja juo. Tuolla asenteella pääsee taas lanssikyytiin.- "Kippis sille!"
Näinhän Kooma kehuskeli 3 viikkoa sitten Facebookissa (30.10.):
"Nälkä!!! Kohta härän sisäfilettä ja ranskalaisia.
Ihanaa, syöminen tuntuu niin hyvältä, varsinkin kun ei lihoa.
Verensokerit tosin korkeat...murr. Mutta kyllä, pakko myötää, että silloin kun olin 84 kg oloni oli tosi tosi raskas ja kamala, housut kiristivät, oli kaikkea muuta kuin mukava ja seksikäs olo. Nyt tuntuu ihanalta kun herkuttelu aina liitetään lihavuuteen ja olen laiha ja syön ihan mitä ikinä haluan.
Hähää näädät!!!!!! Aina haluamassa pahaa, voin lähettää kakkupala kädessä kuvan että ihanaa on tämä herkuttelijan elämä!!!!! Kippis syömiselle..."
- viikottain lanssilla
Pitääkö paikkansa, että pääkaupunkiseudulla ovat ambulanssien tilaamiset
tippuneet 22% sinä aikana kun Kooma on majaillut äitinsä luona Tukholmassa? - Kooma Meikussa
Karvakamujen havaintoja kaupungilta 20.-21.11.2013:
* Ambulanssi oli nähty eilen Jollashovin pihassa
* Vihreä rättäri KBV-100 oli tänään nähty Meilahden sairaalan parkkipaikalla asianmukaisesti pysäköitynä. Ilmeisesti Anette Vuojalahti käväisi katsomassa Koomaa. - Vakiotahdilla viedää
Taisi olla jo 21. kerta puolentoista vuoden sisään. Eli tahti on yhä sellaiset 1 krt/ kk.
- Näätämöläinen
Julli on ollut keskimäärin kerran kuussa meikussa. Mamman luona plösöily sekoitti pasmat täysin, jollashoviin tulo on tehnyt hyvää Jullille. Milloin nähdään kooman "comeback kiertue ?
Miten olis kälyisten kuntien kirkkokiertue, "hyvällä maulla tottakai...
Kylmiä kirkkoja riittää hamraassa suomessa- Lissää kyytejä
Hyvä, että Julia pääsi pois Sollentunasta takaisin Meilahteen.
Sollentuna haittasi normaalia elämänrytmiä.
- Megabertan havainnot
Hymy-näätien palstalla "Megabertta" raportoi (kiitos!) tänään 22.11. illala:
"Oli se Julia ainakin tänään, perjantaina, aamupäivällä vielä Meikussa.
Ehkä on päästetty viikonlopuksi pois. Näytti ihan ok kuntoiselta, katse vain oli ihan vauhko. Tuli mieleen, etteivät ole antaneet sairaalan puolesta tarpeeksi päänsekoituslääkkeitä ja yritti kuumeisesti miettiä, mistä niitä saisi." - ei hoida itseään
Pitääkö paikkansa että Julle on nyt marraskuussa 2013 viety taas ambulanssilla
Meikkuun ja makaa siellä letkuissa?- Meikusta Poriin
Kyllä pitää paikkansa. Muutaman päivän tasapainottelun jälkeen hän pääsi pois Meilahdesta, ja Tuksu raahasi hänet keikalle Poriin samana iltana. Hymy-näätien palstalla ”phöh” raportoi 23.11. klo 10:30 (kiitos!) Porin keikasta:
”Ja törkeesti kopioitua:
´Keikan piti alkaa klo 22, mutta vielä 23 aikaan, kun itse jouduin valitettavasti poistumaan, ei ainakaan artistit ollut lavalla. Yöllä oli tullut yksityistilaisuuden järjestäjältä tekstari mulle, että vi-tuiks meni!
Johannalla oli ollut pas-kaa housuissa, Julle kiukutellut takahuoneessa ja yrittänyt iskeä kamuni miestä, rahasta ollut riitaa, jne.
Olivat esiintyneet kolmen biisin verran (kaverini joutui laulamaan karaokea, ja siskokset tanssahtelivat sen tahtiin), kunnes joku oli jotain huutanut queenille ja saanut juomat päähänsä Tuksulta. Samainen tyyppi oli sitten kaatanut juomat Johannan päälle, ja Julle riepottanut jotain naista letistä. Sen jälkeen portsari oli poistanut illan päätähdet´."
- 27.11.2013 "ÄmTee"
27.11.2013 "ÄmTee" raportoi:
"Julia sairaalassa - *syvä huokaus*
Siskokset ovat jääneet raskaan keikkaputken jälkeen viettämään hyvin ansaittua lomaa Harjavaltaan. Kuinka monelle tulee tämä uutinen yllätyksenä, että Tuksun Julia-sisko on jälleen sairaalassa tasaamassa verensokereita?
Alko on taas maistunut Tuksun seurassa ja lopputulos on taas tässä!
Kohta alkaa olemaan Julialla noita sairaalassa vietettyjä päiviä enemmän, kun kotona. Voisi kai alkaa jo siirtämään noita Julian posteja sairaalan osoitteeseen!
Mutta ihan aikuisten oikeesti... Moni on sanonut, että Julian lähtölaskenta on alkanut. Jollei Juliaa saada pakkohoitoon tai hän koe jonkinmoista heräämistä todellisuuteen, voi tosiaan tiimalasi olla viimeisen kerran käännetty."
Raportti kuva: https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Julia-sairaalassa/1024680 - että taas näin ?
Internetissä singahtelee sellaista informaatiota, joka on aivan tuttua huttua.
27.11.2013 "ÄmTee" raportoi :
"Julia sairaalassa - *syvä huokaus*
Siskokset ovat jääneet raskaan keikkaputken jälkeen viettämään hyvin ansaittua lomaa Harjavaltaan. Kuinka monelle tulee tämä uutinen yllätyksenä, että Tuksun Julia-sisko on jälleen sairaalassa tasaamassa verensokereita?
Alko on taas maistunut Tuksun seurassa ja lopputulos on taas tässä!
Kohta alkaa olemaan Julialla noita sairaalassa vietettyjä päiviä enemmän, kun kotona. Voisi kai alkaa jo siirtämään noita Julian posteja sairaalan osoitteeseen!
Mutta ihan aikuisten oikeesti... Moni on sanonut, että Julian lähtölaskenta on alkanut. Jollei Juliaa saada pakkohoitoon tai hän koe jonkinmoista heräämistä todellisuuteen, voi tosiaan tiimalasi olla viimeisen kerran käännetty."
Raportti kuva: https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Julia-sairaalassa/1024680- Hoitotasapainoon
Julialla olisi nyt hyvä tilaisuus saada diabeteshoitotasapaino kuntoon ja saada samalla kertaa apua vieroitukseen lääkkeistä ja alkoholista. Vieroitus onnistuu vain pitkällä sairaalahoitojaksolla, ja siinä tulisi samalla diabetes hoidettua asiallisesti, oikeat peruslinjat hakien.
- Noin kävisi hyvin
Hoitotasapainoon kirjoitti:
Julialla olisi nyt hyvä tilaisuus saada diabeteshoitotasapaino kuntoon ja saada samalla kertaa apua vieroitukseen lääkkeistä ja alkoholista. Vieroitus onnistuu vain pitkällä sairaalahoitojaksolla, ja siinä tulisi samalla diabetes hoidettua asiallisesti, oikeat peruslinjat hakien.
Tämä on täysin totta.
- "Omalla vastuulla"
Tuksun kommentti Juliasta 27.11. illalla:
"Ottakaa itse ohjat omaan elämäänne ja omiin ongelmiinne. En ole mikään koko kansan sylkykuppi!!!!!! Jos Julia tulee keikalle, hän tulee omalla vastuulla, on jo 30v. Lopettakaa mun syyllistäminen kaikesta!!!!!!! Nyt jotain rotia tähän hommaan!!!!"- "Omalla vastuulla"
Tuksu vielä jatkoi:
"Julia on älykäs, mutta masentunut eikä mikään ihme!!!!! Jos joutuisitte itse tähän pas-kaan niin varmaan tappaisitte itsenne. Sanoin jo, jättäkää koko meidän perhe rauhaan. Jatkakaa vaan sitä mun solvausta."
- Meilahden letkuissa
Julia on parhaillaan sairaalassa. Sellainen viikonloppu tämä.
- Niinpä taas
19 tuntia, 43 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Seiska, nyt joku piste tälle törkeälle herjaamiselle, tai avunanto siihen!!!! Eikö riitä että isäni ja Julia ovat jo sairaalassa?????- Letkujen kertomaa
Eli Kooma on yhä vaan sairaalassa....
- Leffasta
Häntä voidaan luonnehtia jo sanoilla The Walking Dead.
- "reiskoissa" 2.12.
Hymy-näätien palstalla nimimerkki "reiskoissa" kiteytti asiat (kiitos!):
"Kyllä, oikeessa oot, että geenit määrää pitkälle diabeteksen.
Asiassa on vaan yksi mutta. Nimittäin se, että perimä on 15 prosentilla, mutta vain 2 prosenttia sairastuu siihen. Diabetes puhkeaa ulkoisista tekijöistä ja haimatulehdus on yksi syy.
Ei tarvitse olla dosentti, patologi tai maallikkosaarnaaja, kun ymmärtää alkoholin liikakäytön aiheuttavan haimatulehduksia. 80 prosenttia haimatulehduksista on alkoholin aiheuttamia.
Moni, jolla on 1 tyypin diabetes, eivät koskaan sairastu siihen kun noudattavat terveitä elämäntapoja. Jos ei tajua itse viinan ja pillereiden coctaili tuhoaa haiman ja aiheuttaa haimatulehduksia, niin mitäpä siihen on enää sanomista.
Monestikko Kooma on nappaillut yliannostuksen lääkkeitä ja herännyt teholta paskat housuissa? Arvaas, onko sisäkalut tiukilla, kun vedetään ensin 10 kertaa lääkärin määräämä annos ja siihen viinaa pari viikkoo putkeen ja syödään lentävän pitsasiivu tai joku grillieväs. Ilman diabetestäkin tuommoinen tyyli pistää sisukset huutamaan hoosiannaa.
Kooma olisi voinut toisenlaisella elämäntyylillä elää ihan normaalia elämää ilman diabeteksen puhkeamista.
Mites sen hoidon kanssa? Kyllä minä syytän ihan hyvällä omallatunnolla Tuksua ja Koomaa. Koomalla ei järki riitä, ja Tuksun pitää saada Kooma keikoille, tai rahaa ei vuittoniin tule. Kooma saa muutaman kolikon, ja Tuksu vetää loput.
Kooma alkaa olla siinä kunnossa, että tuskin edes tajuaa kusetusta.
Miten voisikaan tajuta, kun Tuksu houkuttelee sairaalasta karkaamaan keikalle ja keikalta suoraan teholle, jotta semmoinen rakas paras sisko."- Kooman terveys
Kooman terveys ei kestä keikoilla käyntiä, tämän pitäisi olla selvää Tuksulle.
- Tilasto-Näätä
Elokuussa 2012 Julialla diagnosoitiin diabetes. Hän kuoli joulukuussa 2013.
Viimeisten 16 kuukauden aikana hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan 25 kertaa, eli keskimäärin puolitoista kertaa per kuukausi.
Vastaavana ajankohtana airaalassaolovuorokausia oli noin 60,
eli vajaa neljä vuorokautta per kuukausi.
Julia Tukiaisen jäätynyt ruumis pötköttelee ruumishuoneen kylmiössä Helsingissä. Seuraava kyyti on sitten viimeinen, ja se tapahtuu mustalla autolla. - Pii-paa-auto
Olipas siinä tiukka puolitoistavuotinen yhdellä ihmisellä...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231850Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531691- 301423
- 691103
- 501022
- 53880
- 49861
- 23860
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21760