"Britney kierrättää"

Ritni

Britney kierrättää
17.08.2004
Britney Spears on kelpuuttanut tulevalle Greatest Hits -albumilleen oman versionsa Bobby Brownin hitistä My prerogative, tiedot kertovat.
Brownin alkuperäinen kolahti 1988. Spears ei ole ryhtynyt kopioimaan, vaan heittää peliin uuden lähestymistavan. Biisi julkaistaneen myös singlenä.

Spearsin CD- ja DVD-hittikokoomia kannattaa odotella marraskuun puolivälin paikkeilla.

8

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippo

      Tulipahan vain mieleen, että onkohan Britneyn sopimus Jive-recordsin kanssa päätymässä, kun kokoelma albumia tehdään?

      • Ritni

        ... Kai se on päättymässä, jotain sellaista olen kuullut... Aika varmaa...


      • Hippo
        Ritni kirjoitti:

        ... Kai se on päättymässä, jotain sellaista olen kuullut... Aika varmaa...

        Mikäköhän on Britneyn seuraava levy-yhtiö? Onko tietoa tuon kokoelma albumin sisällöstä? En ole Britney-fani mutta voisin ihan hyvin hankkia tuon kokoelma albumin myöhemmin...

        Minusta nuo kokoelma albumit on asiaa, jos ei ole aikaisempaa artistin tuotantoa.


      • lisa

        miksi muka silloin kun julkaisee kokoelmalevyn, nii sais potkut levytys-yhtiöltä?? kyllähän monet laulajat on tehny kokoelma levyjä.


      • Hippo
        lisa kirjoitti:

        miksi muka silloin kun julkaisee kokoelmalevyn, nii sais potkut levytys-yhtiöltä?? kyllähän monet laulajat on tehny kokoelma levyjä.

        Ei Briney varmaan mitään "potkuja" saakkaan.

        Nuo levy-sopimukset kattavat yleensä tietyn määrän albumeita, jonka jälkeen sopimus päättyy. Artisti on silloin vapaa solmimaan uuden sopimuksen, jonkin muun levy-yhtiön kanssa.

        Taitaa olla tavallista, että viimeiseksi tehdään julkaistuista kappaleista kokoelma albumi?


    • jake
      • Ritni

        Huhuja on...
        Tässä muutamia...

        Albumin nimi: The Greatest Hits: My Prerogative

        Ensimmäinen sinkku: My Prerogative

        My Prerogative video tietoa: Kuulemma ajaa autolla altaaseen, ja sitten siinä on puhuttu jotain mustasta hää puvusta, mustista ja valkoisista ruusuista ja että Jay-Z olisi siinä videossa mukana...

        Albumin biisi listasta ei tietoa!

        Onyx Hotel Tour on sitten peruttu, että turhaan siitä enään mitään on sitten jutella, jos tulee aihetta... (Nilkka nyrjähdyksen/murtuman takia..)

        Eikä Britneyn URA SIIHEN LOPU! EI, EI TODELLAKAAN!
        Hän jatkaa vielä piiiiiiiitkäääään! :)
        Eli kukaan ei hänestä vielä eroon! :D


      • Hippo
        Ritni kirjoitti:

        Huhuja on...
        Tässä muutamia...

        Albumin nimi: The Greatest Hits: My Prerogative

        Ensimmäinen sinkku: My Prerogative

        My Prerogative video tietoa: Kuulemma ajaa autolla altaaseen, ja sitten siinä on puhuttu jotain mustasta hää puvusta, mustista ja valkoisista ruusuista ja että Jay-Z olisi siinä videossa mukana...

        Albumin biisi listasta ei tietoa!

        Onyx Hotel Tour on sitten peruttu, että turhaan siitä enään mitään on sitten jutella, jos tulee aihetta... (Nilkka nyrjähdyksen/murtuman takia..)

        Eikä Britneyn URA SIIHEN LOPU! EI, EI TODELLAKAAN!
        Hän jatkaa vielä piiiiiiiitkäääään! :)
        Eli kukaan ei hänestä vielä eroon! :D

        Paljonko Britneyn levyjä on myyty, löytyisikö jotain albumikohtaisia lukuja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe