Olin vastikään kassaeroneuvottelussa melkein neljä kuukautta sitten tapahtuneesta suhteellisen suuresta kassaerosta erittäin kiireellisenä päivänä. Tavallisesti en tee kassatyössä virheitä ja kassaero olikin ensimmäinen koko työsuhteeni aikana.
Ennen neuvotteluun menemistä luin minulle vuokratyöfirmani antamasta kassatyöohjeistuksesta, että poikkeuksellisen kiireellisten olosuhteiden takia olisin korvausvelvollinen vain 25% syntyneestä kassaerosta. Kuitenkin neuvottelussa minulle sanottiin, että kiire kuuluu kassatyöhön, ja lievennettyyn korvaukseen ovat oikeutettuja vain uudet työntekijät tai jos kassakone tekee virheen. Lisäksi soitin kauppaan missä kassaero oli tapahtunut, eikä sielläkään osattu sanoa syytä. Neuvottelija yritti vain tyrkyttää minulle 50% korvausvelvollisuutta, minkä takia pyysin häntä soittamaan minulle uudestaan ja ottamaan selvää kiireen lieventävästä tekijästä.
Ensinnäkin mielestäni on omituista, että neuvottelija ei tuonut kiirettä esiin, vaikka kyseinen päivä oli todella kiireinen perjantai, jolloin kaupat olivat auki 12-18 ennen pyhäpäivää jolloin kaupat olivat kiinni, eikä kertonut kireen olevan lieventävä tekijä.
Toiseksi ihmettelen miksi minulle ilmoitetaan asiasta melkein neljä kuukautta sen tapahtumahetkestä, jolloin syyn selvittäminen on mahdotonta kun muistan päivästä ainoastaan kiireen. Mainittakoon lisäksi, että olen vuokratyöfirman kautta töissä HOK-Elannolla.
Olenko siis hyvät kassatyöntekijät/asiantuntijat oikeutettu lievennettyyn korvaukseen tai oletteko törmänneet vastaavaan omissa kassaeroneuvotteluissanne?
Lievennetty kassaero?
Mustaa valkoiselle.
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623