Tänään Ajankohtaisessa kakkosessa keskustellaan aiheesta Kotiäidit töihin! Mitä mieltä olette asiasta?
Tänään TV:ssä
2
182
Vastaukset
- äiti kotiin
Kotiäitien oikeus on hoitaa omat lapsensa kotona. Oma äiti on paras hoitaja lapsille. On muuten kokemusta perhepäivähoidosta. Olen kuullut, mitenm hoitajat puhuvat takanapäin lapsista ja kuinka vaikeaa on hoitaa vieraita lapsia. Sen kyllä uskonkin. Siksi lasta ei aivan vähällä pidä viedä päivähoitoon minnekään.
Jos äidit menenvät työhön, siitä kärsii koko perhe, oltiinpa asiasta mitä mieltä tahansa vastapuolella. Äitien työtä kotona on arvostettava ja tuettava. - ghgjghkfkk
Niin, työvoimapulahan on niin valtava, että on ihme, mikseivät 300 000 - puoli miljoonaa työtöntä suostu ottamaan vastaan työtä, ja miksi kotiäidit lekottelevat kotona ja miksi 65-vuotiaat havittelevat eläkepäiville, kun työvoimasta on niin huutava pula.
Töihin vaan kaikki äidit, ja heidän teini-ikäiset lapsensa myös, koska on se työvoimapula. No, ainakin lastenhoitajia tarvitaan sitten enemmän - jos vaan löytyy joku, joka maksaa heidän palkkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308