Eli oon 25vuotias vapaaotteli tampereelta pituutta mulla on 184cm ja painoo 101 kiloo nostan penkistä maksimilla 140 kiloo ja sitku treenaan nii teen yleensä penkkiä koska penkistä tulee enemmä voimaa suoriin lyönteihin ja koukkuihin ja sitten habarista tulee enemmä voimaa alakoukkuihin oon jo debuutin tehny mut hävisin amatööriottelus käsilukolla ekassa erässä? Oisko teillä mitää ideoita mitä muute kannattas reeniä?
vapaaottelija
1
128
Vastaukset
- BJJJ
Vapaa ottelu ei ole läheskään kamppailulajeista kovin mutta silläkin tarvittaessa pärjää. Suosittelisin että treenaisit brassijujutsua ja potkuja kannattaa treenata jossain taekwondo porukassa siellä ne oppii teknisesti parhaiten. potkunyrkkeilyä tai thai nyrkkeily en suosittele koska en pidä niitä kovissa paikoissa toimivina lajeina ovat ns.pehmolajeja. BJJ pidän tärkeimpänä treenata sitä ja siinähän onkin treenattavaa. Penkkipunnerrusta en myöskään pidä tärkeänä harjoitteena vapaaottelussa. Lähinnä se kuuluu voimanostoon. Helppo tapa saada lyöntinopeutta on varjonyrkkeillä painot käsissä. Myös muita jujutsu tyylejä kannattaa treenata. Hokuto ruy on hyvä. Notkeutta va vartalon hallintaa on tehokkain harjoitella pilatesin avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785