Hei,
olemme rakantamassa erillistä saunamökkiä ja raivanneet sille nyt tilaa tontilta. Puut ovat keskenkasvuisia ja niitä on paljon, joten karsittavaa on enemmän kuin kylliksi. Käytössämme on oksasilppuri, mutta nyt tarvitsisimme järeämmän laitteen. Mistä löytyisi sellainen esim. vuokrattavaksi? Tontti sijaitsee Siuntiossa.
Mistä löytää järeämpi hakettaja?
Ensirakentaja
4
1791
Vastaukset
- Sami
Itsellä oli keväällä vuokralla Raision Bauhaussissta Klippo merkkinen polttomootori käyttöinen silppuri. Sen kitaan upposi tuollaiset joulukuusen kokoiset karahkat ihan kivasti.
- peukku
mutta jos runko on yli 50mm niin valovirralla toimivat ei oikein toimi joten käytössä pitäisi olla voimavirtapistoke ja sitten haketta riittää..
- kalle
www.vuokraava.fi löytyy jopa 15 hv kone myös www.hakevuori.fi on firma joka tekee haketta jenz hakkureilla
- Paavo isopää
kätevää, noin 8 vuoden jälkeen vastata tuollaiseen.. lienee jo luonto hakettanut, ellei konetta aikanaan löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243