Olen 42-vuotias kokenut ja koulutettu perhepäivähoitaja Espoon Olari/Kuitinmäestä ja minulla olisi 4 hoitopaikkaa vapaana kahdelle 1-2 vuotiaalle lapselle ja kaksi hoitopaikkaa 2-5 vuotiaalle hoitolapselle
.Minulla on kodinhoitaja koulutus ja olen 5-vuotta toiminut kunnallisena perhepäivähoitajana kotonani Espoon Olarissa ja tällä hetkellä työskentelen hoitoringissä hoitamassa kolmea 2-vuotiasta tyttö Espoon Pohjois-Tapiolassa yhden hoitotytön kotona.
Myös minulla on lastenhoitokokemusta a vuodelta 1996,jolloin toimin edellisellä paikkakunnalla Mikkelissä yksityisenä ja kunnallisena perhepäivähoitajana yhteensä 2-vuotta
.Minulla on myös suosittelijoita,jos niitä tarvitaan.Olen lapsirakas ja lämmintä syliä jakava hoitotäti,joka tykkää laulaa,lukea,lorutella,retkeillä,kerhoilla,askarella,ulkoilla.leipoa ja tehdä kaikkea hassua ja mukavaa hoitolasten kanssa.
.Hoitomaksuihin voi hakea kelalta yksityisen hoidontukea,hoitolisää,Espoon lisää ja näistä tuista voi saada lisää tietoa kelan sivuilta www.kela.fi ja tietysti soittamalla kelalle tai käymällä kelalla.Minulta voi kysyä lisää hoitopaikoista puh.0401985062 Minna.
Espoon Olarissa 4 hoitopaikkaa vapaana 02.04.2013 alkaen:)
minttuli4270
2
205
Vastaukset
- minttuli4270
Tässä on myöskin sähköposti osoitteeni:[email protected],jos haluaa kysellä lisää.
- minttuli4270
VIEL OLIS 2 PAIKKAA YLI 2-VUOTIAALLE VAPAANA RYHÄSSÄNI:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2381413- 741346
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22907
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873