Olen 42-vuotias kokenut ja koulutettu perhepäivähoitaja Espoon Olari/Kuitinmäestä ja minulla olisi 4 hoitopaikkaa vapaana kahdelle 1-2 vuotiaalle lapselle ja kaksi hoitopaikkaa 2-5 vuotiaalle hoitolapselle
.Minulla on kodinhoitaja koulutus ja olen 5-vuotta toiminut kunnallisena perhepäivähoitajana kotonani Espoon Olarissa ja tällä hetkellä työskentelen hoitoringissä hoitamassa kolmea 2-vuotiasta tyttö Espoon Pohjois-Tapiolassa yhden hoitotytön kotona.
Myös minulla on lastenhoitokokemusta a vuodelta 1996,jolloin toimin edellisellä paikkakunnalla Mikkelissä yksityisenä ja kunnallisena perhepäivähoitajana yhteensä 2-vuotta
.Minulla on myös suosittelijoita,jos niitä tarvitaan.Olen lapsirakas ja lämmintä syliä jakava hoitotäti,joka tykkää laulaa,lukea,lorutella,retkeillä,kerhoilla,askarella,ulkoilla.leipoa ja tehdä kaikkea hassua ja mukavaa hoitolasten kanssa.
.Hoitomaksuihin voi hakea kelalta yksityisen hoidontukea,hoitolisää,Espoon lisää ja näistä tuista voi saada lisää tietoa kelan sivuilta www.kela.fi ja tietysti soittamalla kelalle tai käymällä kelalla.Minulta voi kysyä lisää hoitopaikoista puh.0401985062 Minna.
Espoon Olarissa 4 hoitopaikkaa vapaana 02.04.2013 alkaen:)
minttuli4270
2
139
Vastaukset
- minttuli4270
Tässä on myöskin sähköposti osoitteeni:[email protected],jos haluaa kysellä lisää.
- minttuli4270
VIEL OLIS 2 PAIKKAA YLI 2-VUOTIAALLE VAPAANA RYHÄSSÄNI:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389