Sairaala Neo, Turku

Onko teillä kokemusta paikasta?
http://m.sairaalaneo.fi/fi/Laakarit

Hyvä lääkäri (muukin kuin Orava, joka on maailman kuuluisa) heidän joukossa?

Äidilleni on 2 lääkärin mukaan sijoiltaan mennyt olkapää, 1 ei.
Omalla paikkakunnalla ei tehty mitään, ja tuo Turku voisi olla sopiva paikka.

Ikää on 70, ei sekä olkapää itsekseen parane!
Käsi ei liiku, sormet koukussa eli hermovaurio on jo! jonkin asteinen..

Kiitos etukäteen vastauksistanne, soitan kyllä heille huomenna!

3

2852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsadfss

Ja kun kerrotte kokemuksianne niin kertokaa tarkasti lääketieteellisin termein mikä oli rikki ja mitä korjattiin. Asian voit kopioida tänne potilaspapereista, jos et itse ymmärrä mitään.

Asia on nimittäin niin että yksi lääkäri on hyvä vain hyvin suppeassa määrässä tutkimuksia ja toimenpiteitä. Kuka osaa korjata kyynärluun eli ranteen puikkolisäkkeen murtuman ja siihen liittyvän kolmiorustovamman ei ole yleensä paras olkapää-asiantuntija.

• dfsfsdf

Piti kirjoittaa kyynärluun puikkolisäkkeen murtuma eli ulnan styloid process englanniksi, lyhennetään psu Suomessa papereissa usein, latinankielen sanajärjestyksen takia.
        Se murtuu usein samalla kun värttinäluun (värttinäluu=radius englanniksi tai latinaksi) ranteen puoleinen pää eli distaalipää murtuu.

• Jatkuvakipu

Polvi leikattiin 2014 Neo sairaalassa. Ongelmana oli ajoittainen piston tunne polvessa, usein jalan kiertyessä. Nivelpinnassa oli korjattavaa, ei ollut tasainen kauttaaltaan. Tämä "rispaantunut" kohta tasoiteltiin tähystysleikkauksessa sekä kierukkaa siistittin. Toimenpiteet taisivat olla vääränlaisia, juoksuharrastus loppui kuin seinään leikkauksen jälkeen. Polvi oli turvoksissa n.4kk leikkauksen jälkeen.
      Nyt kolme vuotta kulunut leikkauksesta eikä polvi ole kuntoutunut edes sille tasolle mitä se oli ennen leikkausta. Kipu eri kohdassa kuin ennen leikkausta. Ei voi suositella...elämänlaatu kärsinyt operaation seurauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe