Myydään kahdella viikon reissulla ollut 75 10 l anatomic rinkka (Retki-lehden testivoittaja).
Vaihdossa voi tarjota myös pienempää Trailhead II:sta.
Jack Wolfskin Trailhead III
kaki
5
2788
Vastaukset
- stume
Joo mä olisin kiinostunut. Oon jo jonkun aikaa katellut JW:N rinkkoja sillä silmällä et jonkun vois hommata. Trailhead ja trailbalance on ollut etenkin mielessä. Mietin vaan et onkohan toi trailhead 3 mulle liian iso kun oon vaan joku 183 pitkä. Ja toinen tärkee pointti on ylläri pylläri toi hinta.
- boisei
En ole tuo myyjä, mutta koska mulla on sama rinkka niin vastaan...
"Vain 183"? Minä olen 170cm ja rinkka ei ole liian iso. Paljon tästä ei tosin ole varaa kutistua kun lantiovyökin menee jo hieman kaksinkerroin :)
- Kaki
Rinkka edelleen myynnissä!
Tee tarjous.
Kaki- Kaki
Myyty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631872Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721298La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12943- 98918
- 87812
- 64620
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49590- 38534
- 56507
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus234446