Ostan n-gage jossa alkuperäset tarvikkeet 80€mut jos hyvä paketti niin 90€.
Ostan N-gagen
5
421
Vastaukset
- many5
niin? miksi luulet että meitä kiinnostaa?
- pelaaja
olipa älykkäästi vastattu. jossei sinua kiinnosta jonkun ostoilmoitus, niin miksi luulet että jotain kiinnostaa sinun turhaakin turhempi kommenttisi ko. aiheeseen. ennemmin minä luen osto/myynti-ilmoituksia kuin noin typeriä vastauksia.
- peelo
pelaaja kirjoitti:
olipa älykkäästi vastattu. jossei sinua kiinnosta jonkun ostoilmoitus, niin miksi luulet että jotain kiinnostaa sinun turhaakin turhempi kommenttisi ko. aiheeseen. ennemmin minä luen osto/myynti-ilmoituksia kuin noin typeriä vastauksia.
aivan samaa mieltä kanssasi!
- joku vaan
pelaaja kirjoitti:
olen samaa mieltä! Jos joku on halukas ostamaan N-Gagen, antaa hänen kirjoittaa osto ilmoituksia.
- eläkeläiset bandi
etippä täältä sitä N-Gagee! Ja pelejäkin löydät täältä! www.huuto.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594