nykyään tuntuu että nuoret harrastavat ''liian aikaisin seksiä'' tai siis eihän seksiä pidä keneltäkään estää , mutta onko -99 syntyneet eli 13v , 7 luokalla olevat nuoret liian nuoria seksin harrastamiseen ? nykyään kun tuntuu että kokoajan nuoremmat rupeavat vaikuttamaan ja näyttämään vanhemmilta. Olin yksi päivä pikkusiskoni koulun vanhempain illassa ja näin siellä pari yhdeksäs luokkalaista tyttöä jotka siis ovat 15 vuotiaita, ja näyttivät ainakin 18 vuotiailta !!! Apua mihin tämä maailma on menossa...
LIIAN NUORIA ?
4
323
Vastaukset
- mennex
Hyvään suuntaanhan maailma siinä suhteessa on menossa, tytöt ovat kauniimpia, kuin koskaan, (?)
Kun itse olin 14 v siis koulussa, niin siellä osa tytöistä harrasti seksiä ja niin kait on ollut maailman sivu.
Toinen asia on sitten se, jos joku buumi vaatii, että tytön ei pitäisi olla neitsyt, että hyväksytään porukkaan, joukkosieluisuus kun tahtoo vallita tuossa iässä.
"Parhain" tyttöystäväni oli alkanut harrastamaan masturbointia 7 v ikäisenä ja seksiähän sekin kait on, ei ainakaan pilalle ole mennyt siinä suhteessa, vaan kanssakäyminen on ollut hänen kanssaan erinomaisen hyvää.
Niin, että iäisyyskysymys, vai?- tewatewtaew
No ei kyllä ole tytöt kauniimpia kuin koskaan *muistelee kaihoisasti oman nuoruudensa pimuja*
- 6rfhf
Tytöt eivät ole kauniimpia kuin koskaan!
Tytöt alkavat meikkaamaan ja pukeutumaan aikuismaisesti jo varhain joten siksi ihmiset erehtyy kuulemaan PIKKU LAPSIA vanhemmiksi kuin ovat.
Kaiken lisäksi nykynuoriso vain lihoo joten en sanoisi että se olisi kaunista?
Tiukkoihin vaatteisiin pukeutuneita ylimeikattuja possuja/siiderivalaita - hyi velvetti!
Jos meikki, lihavuus ja aikuismaiset vaatteet tekee sinusta pikku lapsesta kauniin olet sairas. :D
Eivät missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423