Jämijärveläiset miehet

Tyttö ikaalisista

Onko siellä Jämijärvellä ihan normaalia elämää että miehet hieroo jotain cossusierran romuja kaiket päivät?
Tämän lisäksi jämijärveläisille tuntuu olevan tärkeää asua omien vanhempien nurkissa ihan kehdosta hautaan, jossei nurkissa ole tilaa niin vähintään naapurissa.

39

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On nähty

On normaalia. Tyypillisen jämijärveläismiehen järki riittää korkeintaan hitsarin ammattitutkintoon, luonteenpiirteistä korostuu ääretön kateus ja lempiharrastuksena seläntakana itseään fiksumpien haukkuminen.

• sieläneonjoo

Nyt suunnitellaankin nimenmuutosta, uusi nimi on Jämäjärvi.

• Kokosuvunyhteissauna

Jämijärvellä on myös tapana jotta oma isä koeajaa miniän.

• Kokosuvunyhteissauna

Vastavuoroisesti oma äiti antaa kaikille kavereille ettei kenenkään kylän miehen tartte jäädä ilman.

• KysyväEiTieltäEksy

Saakos sulhasenkin isä koeajaa jotain? Edes sitä sierraa?

• sumu81

onko läheistäkin sukua sinulle,vai peräti korkannu sinun naisesi/miehesi :D

• Poika Jämpältä

On niin mukava makailla pankolla ja odotella suurta perintöä kaikessa rauhassa

• 6&%8(/

Kellä siä muka rahaa on?

• Jorma@kumpp.
        6&%8(/ kirjoitti:

Kellä siä muka rahaa on?

Äläös kuule rupee KÖYHÄ aukoo suutas, tai tullaan ja pistetään TUUUURPAAAANNNN!!

Meillä rahaa piisaa ja NAISIA!!

VOI TÄTÄ RIKKAAN ONNEA.

• Pinnallepalauttaja

Velkaa ei lasketa omaisuudeksi, eikä äitiä, siskoa ja anoppia lasketa omiksi naisiksi.

• JormaJämi

PERKKELE! Mullaei ole velkaa!!

TURPA KII!!

• ??????????

Hei täälähän puhutaan musta, löytyy sierra, talo ja hitsarin paperit nii ja kotiokkaa ei oo pitkä matka, kyllä elämä on mukavaa.

• Pidä tosta kiinni

Otan osaa, mahdat olla surkea mies!

• Pidä tosta kiinni
        Pidä tosta kiinni kirjoitti:

Otan osaa, mahdat olla surkea mies!

Lisäys edelliseen. Älä nyt ainakaan pojistas kasvata foordimiehiä, jos vaikka ketju joskus katkeaisi.

• Jämies

Jämpällä osataan viä hitsata ja korjata autotkin, ei tarvi viedä naapuri kaupunkiin korjaukseen. Ikaalilaisten autotkin ropataan kuntoon Jämpän pajoilla. Ikaalisten naarat käy vonkaamassa Jämpän kurkoja 261:ssä.

• gfsdfgsdg

"Ikaalisten naarat käy vonkaamassa Jämpän kurkoja 261:ssä"

Jokaisen on virheensä tehtävä

• ????????
        gfsdfgsdg kirjoitti:

"Ikaalisten naarat käy vonkaamassa Jämpän kurkoja 261:ssä"

Jokaisen on virheensä tehtävä

Nyt on kyllä jollain menny elämä pilalle ku toiset saa edes jotain aikaan. Olispa mukava tietää kenenkä muroihin oon kussu.

• !!!!!!!!!::::::::!!!
        ???????? kirjoitti:

Nyt on kyllä jollain menny elämä pilalle ku toiset saa edes jotain aikaan. Olispa mukava tietää kenenkä muroihin oon kussu.

Liian moniin muroihin olet sinä pikkukikkeli lirutellut.
        Pian tulee noutaja.

• Velttonarumies
        ???????? kirjoitti:

Sun suurimmat aikaansaannokset työelämäs liittyy lähinnä toisten seläntakana supisemiseen. Olettaen että olen oikeassa herrassa.

• Vittu mikä viipale
        Velttonarumies kirjoitti:

Sun suurimmat aikaansaannokset työelämäs liittyy lähinnä toisten seläntakana supisemiseen. Olettaen että olen oikeassa herrassa.

Ja sä et oo vielä päässy edes töihin, vaikka on seki varmaan saavutus ku osaa kelan papereita täytellä virheettömästi.

• Velttonarumies
        Vittu mikä viipale kirjoitti:

Ja sä et oo vielä päässy edes töihin, vaikka on seki varmaan saavutus ku osaa kelan papereita täytellä virheettömästi.

Ei ole paljoa Kelan papereita tullut täyteltyä, kiitos kysymästä kuitenkin. Taitaa olla iltaretki kolvin ääreen kun tähän aikaan internetissä räyhäämässä?

• Sossuja liikkellä

Ei ole paljoa Kelan papereita tullut täyteltyä, kiitos kysymästä kuitenkin. Taitaa olla iltaretki kolvin ääreen kun tähän aikaan internetissä räyhäämässä?

On rahaa niin paljo ettei voi töis käydä ku haluaa. Taitaa olla sulla sielä kelan sivut auki ku tähän aikaan koneella.

• Velttonarumies
        Sossuja liikkellä kirjoitti:

On rahaa niin paljo ettei voi töis käydä ku haluaa. Taitaa olla sulla sielä kelan sivut auki ku tähän aikaan koneella.

Mä olen jo työpäiväni tehny ku sä vasta alotat.

Ps. Se sossukela höpötys ei nyt vaan osu

• Vai miten on?

Mä olen jo työpäiväni tehny ku sä vasta alotat.

Ps. Se sossukela höpötys ei nyt vaan osu

Jaa no voi voi, sä ilmeisesti tiät kuka mä oon, mutta mä en kuka sä, että ei varmaan kauheesti kannata huudella mistään seläntakana puhumisesta, jos ei pysty edes omalla nimellä puheleen.

• Veteläveltto

Vääräs taidat olla. Sinähän se semmonen olit ainakin muinoin.

• Ikaalilainen naaras

Mutta yhdyssanoja siellä ei näemmä osata.

• Tiedättehän minut
        Ikaalilainen naaras kirjoitti:

Mutta yhdyssanoja siellä ei näemmä osata.

Minä olen suurin.

Onko Selevä!!

Olen tehnyt etunojaa, että takanojaa 15 v.
        Myöskin kakkoseen vetäminen on minun lempilajini!

• suumahher1

Riku on tainnu panna kaikki jämpän naikkoset ?

• vai naitko nakuja?

Kaikki kaks,jee!!

• sumu81

taitaa ikaalisten hieno pierulla olla poikaystävä jämpältä vai ? kun laittaa niin kismittään toisten auton laitot :D älä kuule repee liitoksistas, jonku ne auto työtkin vaan on hoidettava

• huyt

Täytyy kyllä sanoo että mielummin hieron sierraa tallis, saatika jotain Ikaalilaista pikku lummpua!!!
      2 Vuotta Ikaalisis töis enkä ainuttakaan hyvännäköstä nähny!!! =)

• JormaJämi

Voi pojat kyllä RAHALLA SAA!!

• ExJämppäNeito

Eikä jämijärveltä ainuttakaan miestä joka antaisi kunnon kyydit muutakin kuin itselleen.

• jämpän jätkä
        JormaJämi kirjoitti:

Voi pojat kyllä RAHALLA SAA!!

Täytyyks sun SIITÄKIN maksaa? ookko jostain muuttanu Jämpälle.

• jämppäsuolimaalainen
        ExJämppäNeito kirjoitti:

Eikä jämijärveltä ainuttakaan miestä joka antaisi kunnon kyydit muutakin kuin itselleen.

Tuu tyttö tänne,mää nuolen sua

• voiv

Niin jämpällä veteraani kuntoutukseenkin meneen oikeiden lisäks kuulemma ""veteraanejakin""

• JormaJämi

Minä hieron vain itseäni!

ONKO SELVÄ!!

• Vankilaan

Käyttää hyväks nuoria tyttöjä, onneks asiat tullu ilmi ja poliisi hoitaa.

• rivoarska

iltaisin höyläillään pillupäreitä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176