Elikkäs moponi on Derbi x-race 2010.
Otin tässä putken irti maalausta varten ja huomasin että siellä joku on irti ja kolisee putkeä käännellessä. Odottaisin että tämä on katalysaattori?
Elikkäs mitä haittaa sen sinne jättämisestä nyt on? En nimittäin kehtaisi alkaa sitä poistelemaan koska hitsitaidot eivät ole mitkään parhaat, eikä tämän mopon tarvitse muutenkaan mennä kovempaa. Lyhyesti sanottuna: mitä haittaa irti oleva katalysaattori voi vaikuttaa?
Katalysaattori irti?
5
6078
Vastaukset
- katis3
Jotain vahinkoahan se katalysaattori voi siellä putkessa kolistessaan aiheuttaa, mutta sen poistamalla korjaantuu. Katalysaattori vaikuttaa lähinnä päästöihin. Mielestäni
- hjuyyryiujtur
jätät sen vaa sen sinne ku eihän se ajaessa siellä mihinkään liiku ja katalysaattori vaikuttaa vaan päästöihin ja kun katot sinne sisään kun alkukäyrä on irti ni se on semmone ritlä vaa.
- elikkääääs
elikkäs elikkä tuskin siinä päristimessäsi elikkäs on koko katalysaattoria elikkäs
- grewtg2
Elikkäs älä kuuntele noita. tulee vähän viesti myöhässä mutta mutta... katalysaattorin kun otat pois niin tehot lisääntyy mopoosi huomattavasti. täystyhjä putki vastaa teholtaan tehoputkea mutta ei ota tehopiikkiä niinku oikeat teharit.
voit jättää sen sinne tai ottaa pois. ei se siellä mitään ainakaa riko. kolisee vaan ikävästi jos on irti. - fe5564
Katalysaattorin tarkoitus on vähentää päästöjä ja sivussa toimii myös äänenvaimentimena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179