Hirvittää, kun paineen tunne on alkanut olla tosi häiritsevää. liikun hitaasti ja kävely menee ihan köpöttelyksi. Suppareita on satunnaisesti, mutteivät ole kovin kipeitä tai säännöllisiä.
Aikaisemmin on ollut kipeitä ja säännöllisiä suppareita sekä veristä vuotoa. Nyt vuotoa ei onneksi ole. Olen vasta rv24, joten huolestuminen on paikallaan..
Aloitin keskustelun jo tuolla odotuspuolellakin, mutta uskaltauduin tännekin.
Taitaa olla parasta soittaa synnärille, mutta toivoisin silti kuulevani teidän muidenkin kokemuksia tuosta paineen tunteesta ja siitä, millä raskausviikolla vastaavia oireita on alkanut tulla
Paineen tunne
Zimmeri
2
233
Vastaukset
- Nanni
Ota yhteyttä synnäriin! Itselläni paineen tunnetta ja vatsa meni kovaksi rv 20 lähtien. Jäin sairaslomalle. Kyseessä on supistukset. Lepoa....
- Sairaalassa tietävät
Toivottavasti olet jo käynyt synnytyssairaalassasi näytillä. Täytyy tutkia, ettei kohdunsuulla ole avautumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761