Hirvittää, kun paineen tunne on alkanut olla tosi häiritsevää. liikun hitaasti ja kävely menee ihan köpöttelyksi. Suppareita on satunnaisesti, mutteivät ole kovin kipeitä tai säännöllisiä.
Aikaisemmin on ollut kipeitä ja säännöllisiä suppareita sekä veristä vuotoa. Nyt vuotoa ei onneksi ole. Olen vasta rv24, joten huolestuminen on paikallaan..
Aloitin keskustelun jo tuolla odotuspuolellakin, mutta uskaltauduin tännekin.
Taitaa olla parasta soittaa synnärille, mutta toivoisin silti kuulevani teidän muidenkin kokemuksia tuosta paineen tunteesta ja siitä, millä raskausviikolla vastaavia oireita on alkanut tulla
Paineen tunne
Zimmeri
2
289
Vastaukset
- Nanni
Ota yhteyttä synnäriin! Itselläni paineen tunnetta ja vatsa meni kovaksi rv 20 lähtien. Jäin sairaslomalle. Kyseessä on supistukset. Lepoa....
- Sairaalassa tietävät
Toivottavasti olet jo käynyt synnytyssairaalassasi näytillä. Täytyy tutkia, ettei kohdunsuulla ole avautumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096