Ensin se yhtäkkiä vain jääty ja sitte se piti väkisin sammuttaa sitten kun laitoin uudelleen päälle niin punaset valot vilkkuu! HAISTAKAA VIT_TU KAIKKI BATTLEFIELD HINTTA_RIT SE ON SAATANA:N PAS_KA HOMOJEN PELI!!! EI KANNATA KOSKAAN PELATA MITÄÄN MUUTA KU CALL OF DUTYÄ SE EI JÄÄDY EIKÄ HAJOTA KONSOLIA.
Vastaukset 13
- Cod on lapsosille
kyll taas huomaa ett CoD on lapsille vakkei se niille ookkaan suunnattu ku on k-18 mutt enemmisto siel on alle 18. pitaa vissiin esittaa niin kovista ku on k-18 peli ni realistisempi peli (BF3) ei kelpaa koska siina on vaan k-16
- cod for pro players
Jos call of duty on suunniteltu lapsille mutta siinä on k18 lätkä niin se tarkoittaa että sinä kuzetat! Battlefield 3 on kait sitte suunniteltu idiooteille väkisin pitää sitä kehua vaikka se hajottas 3 konsolia ja pistäs kovonki pazkaksi.
- veikkaus??
Taisi olla ihan valmistus virhe, boxissa
- boksi on suolesta
pikkupoikien boksi
- ;;;YYHYT
kokomuovi ontto lelu peliasema
- HAHAHA
;;;YYHYT kirjoitti:
kokomuovi ontto lelu peliasema
"kokomuovi "
Kaikkihan tehdään muovista, tiedäthän?
- HAISTA VAIKKA VITT:U
VITUN kusipää homo perkele et saatana osaa käyttää xboxia vitun cod homo jonne perkele kunno hinttari kusipää paskianen vitun munan runkkaaja
- yhhkhioo
Itke vielä lisää. BYÄÄÄÄÄÄ!!!
- Miinustaja
Miinus kaikille, olkaapa hyvä
- Plussaajalan Erkki
Plussa sulle, oleppa hyvä.
Ps. muista antaa miinus mulle, please. - Voielämänkevät!
Plussaajalan Erkki kirjoitti:
Plussa sulle, oleppa hyvä.
Ps. muista antaa miinus mulle, please.Ei jumalauta. Milloinkohan sitä on taas tullu naurettuu näin paljon. Please ipanat. Jatkakaa samaan malliin.
- .....
Battlefieldin uusimmassa päivityksessä on vika, bf3 saattaa välillä jäätyillä multiplayeriä pelatessa, jos näin käy niin virtanapista virta pois ja uudelleenkäynnistys.
- mbfibf
Sehä on hyvä et jäätyy nii muistaa lopettaa ku on nii hyvä peli se bf3!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931048Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3201004- 102895
- 79785
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640