lääkäri määräsi suorilta propral 40mg jännityshikoiluun ja punasteluun.onko teitä auttanut propraali näihin vaivoihin?kuinka monta päivässä kannattaisi ottaa?jos käyttää joka päivä säännöllisesti niin voiko silti juoda samanlaisesti alkoholia kun ennenkin(olis yhdet bileet tiedos..)? mittasin verenpanemittarilla sykkeen oli 47,onko liian alhainen,lääkehän laskee sykettä???
propral
5
2072
Vastaukset
- Ovidiu
Voit ottaa alkoholia Propralin kanssa. Vaikutukset toki ovat yksilöllisiä. Ota puolikas, jos tuntuu siltä, että 40 mg laskee pulssia mielestäsi liikaa. Propralin pitäisi auttaa mainitsemiisi vaivoihin. Tosin joillakin tulee hikoilukohtaus pian lääkkeen ottamisen jälkeen, mutta se menee nopeasti ohitse. Siksi lääke tulisi ottaa 1-2 tuntia ennen sosiaalista tms. tilannetta, jolloin oireita esiintyy.
- Mira
Onko kellään tietoa, onko "suositeltavaa" syödä propralia päivittäin? Vai vain silloin kun tietää joutuvansa esim. esiintymään? Onko päivittäisestä käytöstä haittaa tai onko lääke suunniteltu päivittäiseksi avuksi? Itselläni on kyseinen lääke käytössä.
Kiitos vastauksista. - Mie..
Mira kirjoitti:
Onko kellään tietoa, onko "suositeltavaa" syödä propralia päivittäin? Vai vain silloin kun tietää joutuvansa esim. esiintymään? Onko päivittäisestä käytöstä haittaa tai onko lääke suunniteltu päivittäiseksi avuksi? Itselläni on kyseinen lääke käytössä.
Kiitos vastauksista.Mulle lääkäri sanoi, että max. 3kertaa päivässä/ ½tablettia. Ja että päivittäiseen käyttöön, syystä että päivittäin on tarvetta siihen.. 40mg:sia syön, eikä puolikas minulle ainakaan tunnu riittävän..
- joka pvä
Mira kirjoitti:
Kiitos vastauksista.mullekkin lääkäri sanoi että max 3 kertaa päivässä,minulla on 40mg ja 1-1/2 tapua kerrallaan.
- menna
joka pvä kirjoitti:
mullekkin lääkäri sanoi että max 3 kertaa päivässä,minulla on 40mg ja 1-1/2 tapua kerrallaan.
Tietääkö kukaan, auttaako 10 mg propralia punasteluun, joka on minulla TODELLA voimakasta? Onko se tarpeeksi tehokas vai pitäisikö olla 40 mg? Lääkäri määräsi mulle 10mg/ max 3krt/ pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026944Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki494024Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa71684Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava531600Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981504Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611388Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --41345- 991158
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221106- 631072