Mistä saa poistettua libreofficen muistin?

<<<>>>

Ne "viimeisimmät asiakirjat"?

14

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapunenä

Eiköhän se onnistu ceeceeliinerillä..

• Joko sillä tai Libren uudelleen asennus. Itse mietin samaa muutama kuukausi sitten.

• 407U0u92
    • Acrobat Reader

Entä miten saa Acrobat Readerin ( v. 11 ) "viimeisimmät asiakirjat"?

• 407U0u92

Linuxilla ysiversiossa
      ~/.adobe/Acrobat/9.0/Preferences/reader_prefs

Luultavasti uudemmassa on samanlainen.

• 0hm0

"""Joko sillä tai Libren uudelleen asennus. Itse mietin samaa muutama kuukausi sitten. ""

Et sitten huomannut kysyä asiaa jonkun Linux distron IRC kanavalta?

• 407U0u92

Miksi vapusen olisi pitänyt asiaa kysyä Linuxin ircistä? Onko vapusella edes Linuxia?

• 0hm0

""Miksi vapusen olisi pitänyt asiaa kysyä Linuxin ircistä? Onko vapusella edes Linuxia? ""

Jos Vapunen olisi halunnut vastauksen kysymykseen joka liittyi oleellisesti vapaankoodin ohjelmaan, niin olisi ollut loogista kysyä vaikka #Ubuntu-fi kanavalta.
      (Ubuntussa on oletuksena LibreOffice)

Vapunen on sanonut, että hänen periaatteisiinsa kuuluu hankkia semmopisia vehkeitä joilla voi tehdä mahdollisimman paljon (yhdellä laitteella)

Hänellä on:
      - Samsung puhelin (jatkuvasti rikki)
      -Anroidtabletti
      -Lubuntu matkaläppärissä.

Lisäksi Vapunen käyttää Windowsia ja suosittelee sitä muillekkin vaikka ei osaa perustella, miksi.

• 407U0u92

Libreoffice ei liity muuten Linuxiin kuin että se on lähes jokaisessa Linux-jakelussa mukana. Libreoffice on aivan oma projektinsa ja on saatavilla useisiin Linux, OS X, Windows ja BSD versioihin.

Lisäksi on aivan hölmöä vaatia jotain kaivamaan nettiä vain siksi että saisi vastattua. Itse voit kuluttaa siihen aikaasi mutta toiselta et voi sitä vaatia.

• 0hm0

407U0u92: Olenko minä vaatinut Vapuselta jotain tässä ketjussa?

Vapunenhan totesi miettineensä asiaa, ketä oikeastaan kiinnostaa semmoiset mietteet jotka eivät ole johtaneet mihinkään tulokseen.

• haiseva vatsalause

Onhan se miettinyt asioita, ei niitä mutuja muuten tulis niin valtavaa määrää. Olis vaan tietoa edes puolet niin ei tulis aloittelijoille aivan vääriä neuvoja. Vapusen pääasia onkin olla äänessä kokoajan, auttaminen on sivuseikka.

• 0hm0

Yleensä se miettiminen johtaa johonkin tulokseen / jatkotoimiin.

Asioista otetaan selvää tai sitten jätetään ottamatta.

Jos otetaan selvää, niin osataan myöhemmin perustella, että miksi joku asia tehdään määrätyllä tavalla. (Ei tarvitse mutuilla jos on perehtynyt asioihin)

Jos ei oteta selvää, niin sitten ei pitäisi mutuilla, kun tuntee oman tietämyksemsä rajat.

• Hyvä tieto!
    • Ekat menkat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe