isänsä kuoleman aiheuttamasta surusta?
Lehti hakusessa.
Kiitos.
Missä Hyvä Terveys-lehden numerossa Raakell Lignell kertoo
16
150
Vastaukset
- kjhllakj
Etsi tuolta...
http://hyvaterveys.fi/search/?query=rakel lignel - ...
Vois olla helpointa udella lehdestä. Harva edes kuullut koko aviisista, aika epätodennäköistä, että tällaisella palstalla, jossa kourallinen käyttäjiä, on montakaan, joka tuollaista lukee, tietää jonkun viulistin tai muistaa ulkoa vuosikertojen sisällöt.
=DW=- Kaupunkilainen
Äläpäs nyt, minullekin lehti tuli monta vuotta. Hyvä Terveys -lehden levikki on noin 125.000 eli suurempi kuin vaikkapa Tietokonelehden tai Kodinrakentajan ja Rakennuslehden yhteensä.
Rakel Lignellin laihdutuksesta on ollut juttua vähän joka lehdessä (iltapäivälehdet mukaanlukien) viimeisten puolen vuoden aikana, joten aika ihme on, jos olet voinut välttyä kuulemasta hänestä.
Tässä tosin ei ollut kyse laihdutuksesta, mutta ehkä isän kuolema on tullut esiin samassa yhteydessä. - ...
Kaupunkilainen kirjoitti:
Äläpäs nyt, minullekin lehti tuli monta vuotta. Hyvä Terveys -lehden levikki on noin 125.000 eli suurempi kuin vaikkapa Tietokonelehden tai Kodinrakentajan ja Rakennuslehden yhteensä.
Rakel Lignellin laihdutuksesta on ollut juttua vähän joka lehdessä (iltapäivälehdet mukaanlukien) viimeisten puolen vuoden aikana, joten aika ihme on, jos olet voinut välttyä kuulemasta hänestä.
Tässä tosin ei ollut kyse laihdutuksesta, mutta ehkä isän kuolema on tullut esiin samassa yhteydessä.Mnaah.
Aku Ankka tuli minullekin monta vuotta, sen levikki edelleen yli 300 000. Kerroppas missä lehdessä kerrottiin neliskanttisista kananmunista?
=DW= ... kirjoitti:
Mnaah.
Aku Ankka tuli minullekin monta vuotta, sen levikki edelleen yli 300 000. Kerroppas missä lehdessä kerrottiin neliskanttisista kananmunista?
=DW=hehee, ainakin yksiä parhaita Barks-juttuja noi munat!
Puhuvan koiran lisäks.
Tässä EEVA lehdessä on ainakin: http://www.eeva.fi/artikkeli/raakel-lignell-nyt-olen-herkempi-ja-rohkeampi
- mittatäys88
Alkaa jo kyllästyttää nämä raakel-jutut. Miksei se mene töihin, niin ettei tartte joka lehden kannessa poikkuroida? Postinjakajana tai siivoojana sais hyvin liikuntaa.
- ----
Huomenna Aamu-TV:ssä, kertoi Karhuvaara. Itse en ole pahemmin asiasta lukenut, kun en naistenlehtiä lue.
- en lue, ei kiinnosta
Meillä Suomessa noita turhia julkkiksia on pilvin pimein - itse varmasti tyrkyttävät itseään eri lehtiin. Onhan lehtijutut keino ansaita tai antaa mahdollisuuksia lisäansioihin muilla sektoreilla.
- Joo ei voi mitää
Karhuvaara ja kolme miestä oli mtv.n aamussa.
- virva-tuulia***
Raakel oli laihduttanut 50 kg. Oli Huomenta suomen haastattelussa Karhuvaaran kanssa.
- meeriamanda
Väheksymättä yhtään Rakelin saavutusta iltalehden kuvissa oli mm. farkut ja kuva kertoo että vielä on työstämistä reisiosastolla, mikäli tähtää ihanne kroppaan - kuten on ITSE kertonut joissain haastatteluissa.
Upea on muodonmuutos - usean lapsen äidiltä hatunnostoinen saavutus. - ://////
meeriamanda kirjoitti:
Väheksymättä yhtään Rakelin saavutusta iltalehden kuvissa oli mm. farkut ja kuva kertoo että vielä on työstämistä reisiosastolla, mikäli tähtää ihanne kroppaan - kuten on ITSE kertonut joissain haastatteluissa.
Upea on muodonmuutos - usean lapsen äidiltä hatunnostoinen saavutus.Voi itku tätä päivää. Työstämistä, ihan kuin ihmisen pitäisi olla jostain kaaviosta määrätynlainen.
Ei ihme tuolla periaatteella, että pian pikku tytöt ovat anorektikkoja.
Ja luin kyllä, että on hänen oma mielipiteensä, sitäkin suuresti kummastelen.
- tanakka myös
aika tanakoita ihmisiä on paljon, jopa ykkösellä nyt, eräs keskustelija..
- -8kg 3 vuodessa
Late söi Rakelin kanssa kalaa. En kuitenkaan kommentoi.
- yököttää aamusta
aamulla ei sais olla noin tukevia aterioita, miksi kokit ei tee aamiaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784