Heippa
Miten pääsisimme torremolinoksesta antequeraan el chorron solaan ja el torcalin luonnonpuistoon julkisilla?
Torremolinos-Antequera
7
317
Vastaukset
- don LUIS
Silloin kun siellä poikkesimme(vuokra-autolla)niin jäi kyllä sellainen kuva,että ,ehkä vielä Antequeraan pääsee julkisilla,mutta siitä eteenpäin on veikkaukseni,ei pääse?Taxi voisi olla yksi ratkaisu?Jos lähdetään Torremolinoksesta,niin uskon,että ensin pitää mennä Malagaan.Sieltä Antqueraan j.n.e.
- don Luis
Antequerasta saattaa päästän.s. turistiretkelle kyseisille paikoille.Googlaamalla Excurcion El Torcal saataa jotain löytyä??
- 0581
Onko helppo millainen liikenne suomeen verrattuna? Jos esim. vuokraisi auton?
- don Luis
Todella helppoa ja vapauttavaa!!!Ei erityismurhetta liikenteen suhteen.
- perote
Renfellä (paikallisjunalla Fuge-Malaga) pääset C1 linjalla Malaga-Centro-Alameda ja tältä samalta asemalta lähtee C2 (paikallisjuna Malaga-Alora).
http://www.youtube.com/watch?v=eOnu_npCiXU
Minun viimeinen tietoni on, että kuninkaan silta on purettu turvallisuus-syistä
sillä liian monta uhria ovat joutuneet poistamaan rotkosta.
Otat asemalta taxin ja ajat Aloran keskustaan ja kysy sieltä linja-autoilta, menettekö, ja onko tie Chorrolle ajokunnossa.
Samoin yhtiöllä on bussilinjoja muihinkiin kyliin ja varmaan myös Antequerraan. - 0581
Okei, kiitos vastauksistanne! Eiköhän me näillä pärjätä, ainakin alkuun matkassa :)
- tinsu4
Olen yrittänyt useita kertoja ostaa Renfen sivuilta lippuja Malagasta Sevillaan 19.4.Kaikki sujuu hienosti maksutapahtumaan asti, sitten tökkää, neuvoo ottamaan yhteyttä pankkiin. Olen yrittänyt sekä Master Cardia että Visa Electronia, molemmat ovat voimassaolevia.
Olisiko jollakin neuvoa mitä tehdä? Haluaisin liput etukäteen, koska Sevillassa on tuolloin Feria de Avril ja junat voivat olla täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882