Benzojen puolesta

Mies24v

Voisko joku tehdä kansalaisaloitteen sen puolesta että lääkärit alkais taas määrätä ihmisille benzoja ensisijaisena hoitona sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja ahdistukseen. Ssri on pahimman luokan myrkkyä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/02/1714037/ss-nuoria-tappajia-yhdistaa-laake---laukaisi-vihan

SSRI-mielialalääkkeet ovat paljon paljon haitallisempia ihmisen terveydelle kuin bentsodiatsepiinit.

SSRI-lääkkeet mm. laskevat miesten testosteronitasot ja näin ollen SSRI-lääkitykselllä olevista miehistä tulee impotentteja, sekä libido katoaa.

Bentsodiatsepiinit ovat erittäin turvallisia ja siedettyjä ilman haittavaikutuksia verrattuna esim. nykyään ihmisille tyrkytettäviin SSRI-mielialalääkkeisiin.

No, tyrkytettiihnän ja tyrkytetäänhän ihmisille sikainfluenssa rokotteita yms. rokotteita, jotka tuhoavat ihmisten terveyden.

Elinikä on jo kääntynyt laskuun todellisuudessa, nykylapset/nuoret eivät elä kovin vanhoiksi jos noudattavat virallisia Big Pharman suosituksia, joiden takana on muuten mm. Rockefellerit.

52

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOnnistu!

      SSRI on karkkeja neurolepteihin verrattuna, neuroleptit ovat alkaneet korvailla jo SSRI lääkkeitä. Ei tähän mitään muutosta saada, kun varmaan tarkoituskin on se, että tästä ylikansoittuneesta maailmasta tapetaan vähän nopeammin heikot ihmiset tieltä pois.

      Bentzot ei tuota niin paljoa kuin kalliit neuroleptit, ja valtio ei todellakaan ole kiinnostunut ihmisten hyvinvoinnista, raha ratkaisee. Psykiatria on sellainen kone, ettei heidän tyranniaansa noin vain kansalaisaloitteilla kumota. Kun Amerikassa missä äänestävät näistä sairauksista, päättävät hoitolinjauksista, niin Suomenkin psykiatrit lampaina seuraavat perästä. Heitä ei saa kyseenalaistaa, he ovat jumalia.

      • 10+5

        Ylikansoituksen korjaamisella tarkoitan siis, että SSRI lääkkeitä käyttävät tappaa muita ja neuroleptit lyhentää elinikää n.20 vuotta.
        SSRI:tä kun syötetään vanhuksille vanhainkodeissa, niin tutkimusten mukaan heidän kuolleisuutensa lisääntyy.


      • Aspergerinfo

        "että tästä ylikansoittuneesta maailmasta tapetaan vähän nopeammin heikot ihmiset tieltä pois."

        Tarkoitit kai, että yritetään tappaa kaikki sellaiset ihmiset, joilla on potentiaalia ja tahdonvoimaa todella vaikuttaa asioihin eli ne aidosti kaikkein vahvimmat persoonat, koska nämä ovat uhka narsistien eli säälittävien heikkojen ihmisten johtamalle yhteiskunnalle.
        Eli; todellista vahvuuttahan ilmentävät ne, jotka todella pystyvät pysymään sanojensa takana, mihin nämä narsistijohtajat eivät koskaan pystyisi. Näennäinen vahvuus on heikkoutta, todellinen vahvuus on sisäistä voimaa, jota pitää osata käyttää hyväksi, kanavoida oikein. Jatkakaa.


      • Järjen käyttö sallit
        10+5 kirjoitti:

        Ylikansoituksen korjaamisella tarkoitan siis, että SSRI lääkkeitä käyttävät tappaa muita ja neuroleptit lyhentää elinikää n.20 vuotta.
        SSRI:tä kun syötetään vanhuksille vanhainkodeissa, niin tutkimusten mukaan heidän kuolleisuutensa lisääntyy.

        Onpa taas ajattelu simppeliä. Post hoc ergo propter hoc..

        SSRI-lääkkeitä käyttävät tappavat muita? Oletko ihan varma, että enemmän kuin ihmiset, jotka eivät käytä SSRI-lääkkeitä? Entä enemmän kuin vakavasti masentuneet, jotka eivät käytä? Aivan oikein on pidättäytyä näiden lääkkeiden käytöstä nuorilla potilailla, koska ne voivat todella laukaista vihamielistä käytöstä.

        Kun psykoosilääkkeitä syövät elävät keskimäärin lyhyemmän elämän, se ei johdu välttämättä lääkkeistä, vaan huonoista elintavoista, itsemurha-alttiudesta ja muista vastaavista eroista verrattuna psyykkisesti terveempiin.


      • maan hiljaiset
        Järjen käyttö sallit kirjoitti:

        Onpa taas ajattelu simppeliä. Post hoc ergo propter hoc..

        SSRI-lääkkeitä käyttävät tappavat muita? Oletko ihan varma, että enemmän kuin ihmiset, jotka eivät käytä SSRI-lääkkeitä? Entä enemmän kuin vakavasti masentuneet, jotka eivät käytä? Aivan oikein on pidättäytyä näiden lääkkeiden käytöstä nuorilla potilailla, koska ne voivat todella laukaista vihamielistä käytöstä.

        Kun psykoosilääkkeitä syövät elävät keskimäärin lyhyemmän elämän, se ei johdu välttämättä lääkkeistä, vaan huonoista elintavoista, itsemurha-alttiudesta ja muista vastaavista eroista verrattuna psyykkisesti terveempiin.

        Myös siitä, että psykiatristen potilaiden sairauksia ei diagnosoida yhtä tehokkaasti kuin muiden, joilla on työterveys ja joka ikinen kremppa ja poissaolo töistä pitää olla perusteltu. Siinä kyllä vaivat ilmenevät. Jos psykiatrinen potilas ei liiku neljän seinän ulkopuolella kuin pakosta, tuskin hän myöskään rientää jokaista vaivaansa valittamaan lääkäriin. Mielestäni rutiiniluontoisia perusterveystarkastuksia pitäisi olla, passitettakoon niihin vaikka mielenterveystoimistosta.


      • S-VALTIOMURHAA
        Järjen käyttö sallit kirjoitti:

        Onpa taas ajattelu simppeliä. Post hoc ergo propter hoc..

        SSRI-lääkkeitä käyttävät tappavat muita? Oletko ihan varma, että enemmän kuin ihmiset, jotka eivät käytä SSRI-lääkkeitä? Entä enemmän kuin vakavasti masentuneet, jotka eivät käytä? Aivan oikein on pidättäytyä näiden lääkkeiden käytöstä nuorilla potilailla, koska ne voivat todella laukaista vihamielistä käytöstä.

        Kun psykoosilääkkeitä syövät elävät keskimäärin lyhyemmän elämän, se ei johdu välttämättä lääkkeistä, vaan huonoista elintavoista, itsemurha-alttiudesta ja muista vastaavista eroista verrattuna psyykkisesti terveempiin.

        MURILLE OLISIN TARKKANA TOIVOTTAVASTI LUKEVAT TÄTÄ JA OTTAVAT TOSISSAAN JA JÄTTÄVÄT OTTAMATTA MITÄ KAIKKEA PASKAA ONKAQA SITTEN 80 LUVUN KEKSITTY


      • p.k13
        Järjen käyttö sallit kirjoitti:

        Onpa taas ajattelu simppeliä. Post hoc ergo propter hoc..

        SSRI-lääkkeitä käyttävät tappavat muita? Oletko ihan varma, että enemmän kuin ihmiset, jotka eivät käytä SSRI-lääkkeitä? Entä enemmän kuin vakavasti masentuneet, jotka eivät käytä? Aivan oikein on pidättäytyä näiden lääkkeiden käytöstä nuorilla potilailla, koska ne voivat todella laukaista vihamielistä käytöstä.

        Kun psykoosilääkkeitä syövät elävät keskimäärin lyhyemmän elämän, se ei johdu välttämättä lääkkeistä, vaan huonoista elintavoista, itsemurha-alttiudesta ja muista vastaavista eroista verrattuna psyykkisesti terveempiin.

        JOTJUT TAHOT NIITÄ KAIKEN LAISTA ENSIN MÄÄRÄNNEET vastuu mukalasella heti joka katsonut jotainpiripöllystä lääkäriä ja sen uhri kun minä olin 80 lopulla tapellan valimossa megeleksi kaikki kö.ta haukkuivat tampereella ja täysin oikeutetusti p.k ei anna nyt enää tuumaakaan periksi


      • P.K12
        Aspergerinfo kirjoitti:

        "että tästä ylikansoittuneesta maailmasta tapetaan vähän nopeammin heikot ihmiset tieltä pois."

        Tarkoitit kai, että yritetään tappaa kaikki sellaiset ihmiset, joilla on potentiaalia ja tahdonvoimaa todella vaikuttaa asioihin eli ne aidosti kaikkein vahvimmat persoonat, koska nämä ovat uhka narsistien eli säälittävien heikkojen ihmisten johtamalle yhteiskunnalle.
        Eli; todellista vahvuuttahan ilmentävät ne, jotka todella pystyvät pysymään sanojensa takana, mihin nämä narsistijohtajat eivät koskaan pystyisi. Näennäinen vahvuus on heikkoutta, todellinen vahvuus on sisäistä voimaa, jota pitää osata käyttää hyväksi, kanavoida oikein. Jatkakaa.

        KYLLÄ NIMEN OMAAN KAVOIMAMAAN PITÄÄ PAIKKANSA MUTTA MIELIPITEET JA KOKEMUKSET OVAT KUINPP .REIKIÄ VAIKKA KYLLÄ VÄLLILLÄ NÄYTTÄ ET JOILLAIN KOKEMATTOMILLA KANNAN OTTAJILTA SE PUUTTUU JA PÄÄHÄN PAKKAA JA SIT TÄNNE KIRJOISTALUKENEENA SUUN KAUTTA TAI SIIS NÄPPIKSENTAKAA HELPPO


    • Nuornais

      No teepä sinä aloite, kansalainen kai sentään olet?

      Bentsot on kovaa valuuttaa katukaupassa ja muussa väärinkäytössä, SSRI-lääkkeillä taas ei ole juurikaan viihdekäyttöarvoa. Kun mielenterveyssyistä lääkäriin hakeutuu yhä enemmän nuoria, olisi melko vastuutonta tuupata heille näitä riippuvuutta aiheuttavia tabuja.

      Vastuutonta toki on lääkebisneksessä muutenkin, sitä en sano. Ensisijaisena hoitona en haluaisi nähdä bentsoja enkä muutakaan lääkitystä, vaan esim. lyhytterapiaa.

      • 1+13

        Ensisijaisena hoitona itse haluaisin nähdä sen, että yhteiskunnassa kaikki hyvin. Hulluus on aina todiste siitä, että yhteiskunnassa kaikki ei ole hyvin.


      • Mies24v

        Yhtälailla noi Ssri:t ja Snri:t aiheuttaa kamalan riippuvuuden ja niistä vieroittautuminen on yhtä helvettiä niistä saa muutenkin kamalia sivuoireita. Kokemusta on.

        Jostain syystä benzot on ainakin Suomessa kirosana lääkärien keskuudessa vaikka ei ne sitä oikeasti ole oikeinkäytettyinä. Mun mielestä se olkoon heidän ongelmansa jotka alkavat benzoja väärinkäyttämään mut ei sairaiden ihmisten pidä joutua kärsimään.


      • P.K13
        1+13 kirjoitti:

        Ensisijaisena hoitona itse haluaisin nähdä sen, että yhteiskunnassa kaikki hyvin. Hulluus on aina todiste siitä, että yhteiskunnassa kaikki ei ole hyvin.

        VAI ONKO SE POHJATON TYHMYYS JARAN HIMO


      • P.K13

        JA SINULLA SIIS ON KOKEMUSTA MYÖS AHDISTUKSEN HOIDOSTA PITKÄLTÄKIN AJALTA?


      • SFDYTFUKGYIO
        1+13 kirjoitti:

        Ensisijaisena hoitona itse haluaisin nähdä sen, että yhteiskunnassa kaikki hyvin. Hulluus on aina todiste siitä, että yhteiskunnassa kaikki ei ole hyvin.

        ONNEKSI SUBUKONE KORVAUS HOIDOSSA EI PYÖRI MUITA PASKOJA VETÄVIÄ..TAITAA SITTENKIN OLLA


    • 2-100

      Bentzot ovat varmaan liian HALPOJA lääkkeitä. Ei kai tästä voi olla kyse?

      Lääkebisnes on pelottavan suuri ja tuottava liikekoneisto. He maksavat omat "tutmuksensa" lääkeistä ja markkinoivat niitä lääkäreille. Kuinka monella lääkärillä näkyy Cymbalta kynä, Valdoxan nenäliinoja ym. ja illanistujaiset ym ym. Saavatko lääkärit osinkoja? Tämä on toki spekulointia kun tietoa ei varmaankaa vuodettaisi julkisuuteen jos näin olisi.

      En tiedä mutta hirvittää koko ajatus.

      Neuroleptien käyttäminen jo lapsille näyttäisi olevan joku trendi. Ja benzojen tilalle-

      • 11+14

        Muistan tosiaan kun omalla psykiatrillani kiilui tuo Cymbalta kynä ja muistilehtiö...
        Kyllä lääketehtaat heille kun markkinoi lääkkeitä, esittävät lääkkeet tottakai paljon hienommassa valossa kuin mitä todellisuus on. Palkitsevat myös lääke-esittelyihin tulleita psykiatreja kaikenmaailman lahjoilla.
        DSM:ää äänestämässä olleilla oli LÄHES KAIKILLA suhteita lääketehtaisiin!!!!!!!

        Ovatko psykiatrit narsisteja joita ei kiinnosta kuin oma perse vai aivopestyjä?


      • Keskiaikaan takaisin
        11+14 kirjoitti:

        Muistan tosiaan kun omalla psykiatrillani kiilui tuo Cymbalta kynä ja muistilehtiö...
        Kyllä lääketehtaat heille kun markkinoi lääkkeitä, esittävät lääkkeet tottakai paljon hienommassa valossa kuin mitä todellisuus on. Palkitsevat myös lääke-esittelyihin tulleita psykiatreja kaikenmaailman lahjoilla.
        DSM:ää äänestämässä olleilla oli LÄHES KAIKILLA suhteita lääketehtaisiin!!!!!!!

        Ovatko psykiatrit narsisteja joita ei kiinnosta kuin oma perse vai aivopestyjä?

        Sun mielestäsi DSM on siis ihan huuhaata? Lycka till, arvomme sitten jatkossa sairautenne nopalla ja lääkitys tulee myös ihan sattumanvaraisesti. Bepanthenia alkuun.


      • Mies24v

        Esimerkiksi Rivatril on paljon halvempi lääke kuin Venlafaxin mitä mulle on määrätty. Itse epäilen samaa että lääkärit hyötyvät siitä taloudellisesti merkittävällä tavalla kun määrävät noita Ssri ja neuroleptilääkkeitä.

        Benzoista he eivät varmaankaan saa itselleen minkäänlaisia bonuksia joten ei niiden määrääminen houkuta. Tuskinpa lääkärit yleensä ajattelee potilaan parasta vaan itseään ja etenemistä omalla uralla.


      • Mies24v
        Mies24v kirjoitti:

        Esimerkiksi Rivatril on paljon halvempi lääke kuin Venlafaxin mitä mulle on määrätty. Itse epäilen samaa että lääkärit hyötyvät siitä taloudellisesti merkittävällä tavalla kun määrävät noita Ssri ja neuroleptilääkkeitä.

        Benzoista he eivät varmaankaan saa itselleen minkäänlaisia bonuksia joten ei niiden määrääminen houkuta. Tuskinpa lääkärit yleensä ajattelee potilaan parasta vaan itseään ja etenemistä omalla uralla.

        Muutama vuosi sitten olin vielä niin sinisilmäinen että uskoin lääkärien vilpittömyyteen etteivät he muka ota lahjuksia vastaan. Sen sijaan nykyään olen jo lähes 100% varma että lääkefirmat lahjovat lääkäreitä. Päätin vihdoinkin avautua mietteistäni julkisesti.


      • No vaikkapa niin
        Keskiaikaan takaisin kirjoitti:

        Sun mielestäsi DSM on siis ihan huuhaata? Lycka till, arvomme sitten jatkossa sairautenne nopalla ja lääkitys tulee myös ihan sattumanvaraisesti. Bepanthenia alkuun.

        Samaahan se lääkärien toiminta pohjimmiltaan on nykyisin kuin keskiajalla tai antiikissakin, eli lähinnä täysin makaaberia arpomista ja oman aseman korostamista.

        Se Bepanthen on muuten niitä harvoja hoitoja, jotka auttaa johonkin ongelmiin.


    • uhri 60 534 654

      Oma kokemukseni; pääsin 15 vuoden Seronilin käytöstä itsenäisesti eroon hyvin vähäisillä sivuvaikutuksilla, lopetin seinään viime kesänä kuten myös Imovanet joita olin käyttänyt useita vuosia yhtäperää.

      Neurolepteja en koskaan suostunut syömään kuin muutamia kertoja, vaikka niitä minulle määrättiin 10 vuotta sitten ensi kertaa masennukseen, tosin yritin noilla vanhentuneillla neurolepteilla joita kaapissa on vieläkin itsemurhaa parin vuoden ajan päivittäin n 4 v sitten yhdistettynä SSRI-lääkkeeseen, bentsoihin ja alkoholiin, josta seurasi aivoverenkiertohäiriöoireisto mistä onneksi vielä siinä vaiheessa toivuin sairaalahoidolla.

      Joo-o. Psykiatrit ja neuroleptit samaan romukoppaan. Olen 45-v nainen, joka alunalkaen oli todella terve sekä psyykkisesti että fyysisesti eli ennen psyykenlääkkeitä ja psykiatrien mielivaltaista kohtelua. Tällä hetkellä fyysinen loppuelämää invalidisoiva sairaus edellisistä johtuen. Psyyke alkaa olla kunnossa kun vihdoin ymmärrän selväpäisenä kuinka minua on vuosia kohdeltu. Mistä tukea jatkossa elämänhallintaan, mikäli en päätä päiviäni oma käden kautta?

    • kokeile ketipinoria

      Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista.

      Sitäpaitsi bentsoja ei ole julistettu pannaan. Kyllä niitä voidaan käyttää kunnollisessa hoitosuhteessa, jossa asiallinen käyttö on varmaa. Mutta jos ihmiset luulevat, että marssivat lääkärille bentsoja vaatimaan, niin ei se ihan niin käy. Päivystyksessähän niitä ei enää kirjoiteta lainkaan, mikä on ihan oikein. Joten narkkien on turha mennä päivystyksiin vaivojaan ruikuttamaan. Ei tipu jepelle.

      Minä pääsin pameista eroon pitkän tien kautta ja tulen toimeen ketiapiinilla, jonka otan iltaisin ennen nukkumaan menoa.

      • uhri 60 534 654

        "Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista."

        Miksi minä olen käyttänyt bentsoja 15 vuotta enkä ole tullut niistä riippuvaiseksi enkä ole edes joutunut nostamaan annostusta? Opamox-reseptin uusii lääkärini aina kun ilmoitan lääkkeen olevan lopussa mitä tapahtuu kohtuu harvoin, sillä pakkauskoko on 100 kpl ja annostus 15 mg eli yksi purkki riittää lähes vuodeksi.


      • vastaus sinulle
        uhri 60 534 654 kirjoitti:

        "Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista."

        Miksi minä olen käyttänyt bentsoja 15 vuotta enkä ole tullut niistä riippuvaiseksi enkä ole edes joutunut nostamaan annostusta? Opamox-reseptin uusii lääkärini aina kun ilmoitan lääkkeen olevan lopussa mitä tapahtuu kohtuu harvoin, sillä pakkauskoko on 100 kpl ja annostus 15 mg eli yksi purkki riittää lähes vuodeksi.

        Siksi koska ole Asperger, joka tahdonvoimansa avulla pystyy mihin vain.


      • velimatt
        uhri 60 534 654 kirjoitti:

        "Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista."

        Miksi minä olen käyttänyt bentsoja 15 vuotta enkä ole tullut niistä riippuvaiseksi enkä ole edes joutunut nostamaan annostusta? Opamox-reseptin uusii lääkärini aina kun ilmoitan lääkkeen olevan lopussa mitä tapahtuu kohtuu harvoin, sillä pakkauskoko on 100 kpl ja annostus 15 mg eli yksi purkki riittää lähes vuodeksi.

        Noinhan se pitäisi ollakin asiat


      • pameja..
        uhri 60 534 654 kirjoitti:

        "Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista."

        Miksi minä olen käyttänyt bentsoja 15 vuotta enkä ole tullut niistä riippuvaiseksi enkä ole edes joutunut nostamaan annostusta? Opamox-reseptin uusii lääkärini aina kun ilmoitan lääkkeen olevan lopussa mitä tapahtuu kohtuu harvoin, sillä pakkauskoko on 100 kpl ja annostus 15 mg eli yksi purkki riittää lähes vuodeksi.

        Jos olet 15 vuotta ottanut Opamoxisi, ilmeisesti katsotaan, että ottakoon sitten. Voisit tietenkin kokeilla olla ilman, sittenhän tietäisit, onko sinulla riippuvuus niihin vai ei.


      • uhri 60 534 654
        pameja.. kirjoitti:

        Jos olet 15 vuotta ottanut Opamoxisi, ilmeisesti katsotaan, että ottakoon sitten. Voisit tietenkin kokeilla olla ilman, sittenhän tietäisit, onko sinulla riippuvuus niihin vai ei.

        Riippuvuutta ei ole syntynyt, koska otan niitä täysin epäsäännöllisesti, tavallisimmin puolikkaan tabletin kerran kuussa tai kahtena päivänä viikossa kahtena peräkkäisenä viikkona puolikkaan, jonka jälkeen taas pitkä tauko. Miksi minun pitäisi koittaa olla niitä ilman?


      • ...........
        uhri 60 534 654 kirjoitti:

        Riippuvuutta ei ole syntynyt, koska otan niitä täysin epäsäännöllisesti, tavallisimmin puolikkaan tabletin kerran kuussa tai kahtena päivänä viikossa kahtena peräkkäisenä viikkona puolikkaan, jonka jälkeen taas pitkä tauko. Miksi minun pitäisi koittaa olla niitä ilman?

        No sittenhän käytät niitä oikein.

        Jotkuthan rouskuttavat niitä kuin karkkeja, ja voi olla melko varma, että kun tietylle persoonalliisuustyypille bentsoja määrää, niitä otetaan aina kun se on mahdollista, mikä ei ole asiallista hoitoa yhtään mihinkään.


      • pahalle pikkusormi..
        uhri 60 534 654 kirjoitti:

        "Bentsot eivät ole ratkaisu, koska niitä ei voi käyttää kuin satunnaisesti tai lyhyen aikaa, koska niihin tulee muuten tottumus ja toleranssi kasvaa. Sitten kasvaa annos, ja lopulta ei päästä lääkkeestä irti. Jos tietäisit, mitä vieroituksia bentsoriippuvaiset käyvät läpi, et kirjoittaisi tuollaista."

        Miksi minä olen käyttänyt bentsoja 15 vuotta enkä ole tullut niistä riippuvaiseksi enkä ole edes joutunut nostamaan annostusta? Opamox-reseptin uusii lääkärini aina kun ilmoitan lääkkeen olevan lopussa mitä tapahtuu kohtuu harvoin, sillä pakkauskoko on 100 kpl ja annostus 15 mg eli yksi purkki riittää lähes vuodeksi.

        Olen käyttänyt monia eri bentsoja (omia ja toisten) 34 vuotta yhtäjaksoisesti.
        Lyhyitä taukoja on ollut ja niiden yhteydessä olen läpi käynyt eri suuruisia
        vieroitusoireita kymmeniä ja kymmeniä kertoja. Hirveitä pelkoja ja pahimmillaan
        on tuntunut, että henki lähtee.Määrat nousivat nopeasti ja jo vuosia olen saanut
        maksimiannokset lääkäriltä, joita voidaan avohoidossa antaa. Kymmeniä erilaisia
        masennus- ja psykoosilääkkeitä on kokeiltu ilman apua, enkä ole (ehkä tyhmästi)
        suostunut niitä käyttämään erilaisten sivuvaikutusten takia. Alkoholi on antanut
        bentsoille vähän vaikutusta, kun ne eivät tunnu enää missään, vaikka ottaisi
        reippaasti joltakin saatuja (ei ostettuja) bentsoja omien lisäksi. Pienikin
        vähennys aiheuttaa vieroitusoireita. Usean lääkärin mukaan lääkitys pitäisi
        purkaa vähitellen ehkä parissa vuodessa. Minulla on myös opiaattiriippuvuus.
        Niiden ja alkoholin vieroitusoireet ovat vasta olleet pari päivää. Olo on tosi
        huono eikä nuppi pysy kunnolla kasassa. Tästä kun selviän, aloitan bentsojen
        vähentämisen. Käyttäkää bentsoja pieniä määriä ja jos haluatte niistä apua,
        niin vain lyhyitä aikoja, kun on oikein vaikeaa.


      • HHUYYIT
        ........... kirjoitti:

        No sittenhän käytät niitä oikein.

        Jotkuthan rouskuttavat niitä kuin karkkeja, ja voi olla melko varma, että kun tietylle persoonalliisuustyypille bentsoja määrää, niitä otetaan aina kun se on mahdollista, mikä ei ole asiallista hoitoa yhtään mihinkään.

        JA KORVAUSHOIDOISSA ROUSKUTATTE SILLAN TIEN TAVOIN KAIKKI LYRIKAT JA PAMIT YM.TYM MITÄ SAATTE


    • Mies24v

      Mä olen myös niitä ihmisiä jotka pystyy tahdonvoimalla pitämään benzojenkäytön hallinnassa enkä ole väärinkäyttäjä. Yksityiseltä saa benzoja, yleiseltä puolelta ei. Surullista kun kaikilla ei ole varaa mennä yksityiselle joten vaihtoehdoiksi ei jää kuin ostaa katukaupasta tai netistä jos haluaa saada apua.

      • addresseista

        Mies24, tee se aloite. Sinä todennäköisesti pystyisit vaikuttamaan asioihin, etkä varmasti jäisi tärkeiden esillenostamiesi asioiden kanssa jäisi yksin. Toki noita aloitteita ei kukaan sen vuoksi tahdo tehdä, ettei oma nimi tule esiin. Löytyisikö sinulta ehdotusta kuinka voitaisiin välttyä siltä, ettei kenenkään yksittäishenkilön nimeä tuotaisi esille vaan sensijaan esim. 50 henkilöä samanaikaisesti ottaisivat osaa johonkin esim. nettiaddressiin jollon kenenkään nimi ei nousisi yksittäisenä esille? Ehdottaisin kokoontumista jossain tietyssä paikassa jossa kerätään nimiä manujaalisesti ja anonyymisti ne kirjataan sähköisesti nettiin edelleenlähetettäväksi eduskuntaan.

        terv.nainen 45 v eläkkeellä masennuksen vuoksi


      • Mies24v
        addresseista kirjoitti:

        Mies24, tee se aloite. Sinä todennäköisesti pystyisit vaikuttamaan asioihin, etkä varmasti jäisi tärkeiden esillenostamiesi asioiden kanssa jäisi yksin. Toki noita aloitteita ei kukaan sen vuoksi tahdo tehdä, ettei oma nimi tule esiin. Löytyisikö sinulta ehdotusta kuinka voitaisiin välttyä siltä, ettei kenenkään yksittäishenkilön nimeä tuotaisi esille vaan sensijaan esim. 50 henkilöä samanaikaisesti ottaisivat osaa johonkin esim. nettiaddressiin jollon kenenkään nimi ei nousisi yksittäisenä esille? Ehdottaisin kokoontumista jossain tietyssä paikassa jossa kerätään nimiä manujaalisesti ja anonyymisti ne kirjataan sähköisesti nettiin edelleenlähetettäväksi eduskuntaan.

        terv.nainen 45 v eläkkeellä masennuksen vuoksi

        Ei ole kyllä mullakaan pokkaa jos se vaatii omalla nimellä esiintymistä. Toivottavasti jollain rohkeammalla olis.


    • 15 v. Xanorilla

      Mies24v ja muillekin. - Ilmoittaudun: oon 15 v yhteen menoon kuntoisuuteni avuksi käyttänyt Xanoria 0,5 mg per ilta, ja puntit tasan, eli ei koskaa yli tuon. Annos pysyy helposti samana, sopivana.
      Neuroottiset vaikeuteni, hermoherkkyyteni, ovat näin riittävästi hallinnassa. Hoitoni kohdallaan.

      Oikein ja hoitona apuna käytettynä bentsot todella riittäviä ja ihan OK. Miksi mennä edemmäksi kalaan?

      Miksi takertua johonkin bentsoryhmän lääkkeisiin, kun satoja ja satoja muita lääkkeitä ihmisille usein hyvinkin valvomattomasti syötetään. Verrataanpa vaikka vanhat ihmiset... olen kuullut, että jollakin oli 15 tuntia erilaista lääkettä käytössä, ja kun ne tarkistettiin, vain viisi jäi tarpeellisina jäljelle. Miksi rauhoittavat psyykenlääkkeet huonossa 'maineessa', liioitellusti?

      Muoti-ilmiöitä lääkäreillä lääkkeissä monesti, eikö. Muistatteko esim, että 90-luvulla 'kaikki söi' Cipramilia... Miksiköhän terveyskeskukset oikein hullaantuivat siihen? Missähän se nyt on... lääketehtailla uusia kujeita, eikö. Nimittäin en ihan luota siihenkään, että lääkkeen nimi muuttuu. Mitä siihen ollee haudattuna?

      • uutuuden viehätys?

        Siihen lienee haudattuna se, että Cipramilia (alkuperäistä sitalopraamia) ei Kela korvaa, joten se on ihan sairaan kallista muihin verrattuna, jotka ovat hyvin halpoja lääkkeitä. Cipramilin syönnissä ei ole mitään järkeä.

        Lisäksi Cipramilin kehittäjä on tuonut markkinoille uudemman, muunnellun ja ehkä tehokkaamman Cipralexin (essitalopraami), jonka markkinointi on ollut voimakasta.

        Xanor on monille hyvä hoito ja tehoaa monesti masennusoireisiinkin.


    • h.ei erkit

      AHDISTUKSEE TAMPEREREEN NUORISOAMELLA ALOITETTII VAJAA 30 V SÄÄNNÖLISTÄ KÄUTTÖÄ SITTEN MINUN AHDISTUKSESTA TEHTIIN PÄIHDE OGELMA SEKÄ TAMPEREEN AKLIKAN TOIMESTA KUN VIIMEINEN ASIANSA OSAAVA HENKILÖ reijo kulumala jäi eläkkeelle sen jälkeen minut ajettiin rikollisille teille akt-tuk hekilö ja sos terapetti jas.hoitajat yrittävät nyt pestä käsiään koko asiasta kuten myös 2000 v h l.politiikka samoin poliisin lupavirasto ja oikeuslaitos jotkut s.hoitajat saavat käydä toisen kotona varastamassa hänen bentsonsa ja kun poistan ko.henkilön poliisi eikä muukaan taho puutu asiaan muuten kun että minut tuomitaan vankeuteen jossa 30 vuoden säännölinen betsokäyttöni aiotaan katkaista eli nyt vastuuta lääke könrollista ei ole kellään ihan kuin olisin reseptit itse 30 vuotta kirjoittanut itselleni en todella aio jäädä kitumaan tätä mielivaltaa vastaan.mutta en ole yksin ko. tilanteessa moniollut hiljaaa .mutta sitten jos haluat hoitoa sinun on ruvettava suburiippuvaiseksi k-klinikka kyllä vie pitsalle ,elokuviin mutta 80ja 90 alun ahdistuneet joille bentsoja määrätty ovat myt yht äkkiä itse kokonaan syyllisiä viedään elämä tässä on myt viimeinen aika meidän vanhpien tehdä muuta kuin tyyä itsemurhaan ja merkit ovat hyvin vakavat jo tampereella varsinkin en halua tässä kirjoituksessa kertoa kaikkea mitä tiedän lähiaikoina tulevan tapahtumaan ikävää että joidenkin s.hoitajien yms ja tuuri lääkäreiden vuoksi asiat ajeetaan avoimeen konfliktiin hei muut ahdistuksen vuoksi hoitoon hakeutuneet henkilöt 80-90 taitteessa.ottakaa kantaa ja on a-klinikka säätiö täynnä niin selkäragattomia henkilöitä että yhtäkkiä tekevättakin käännön nuorisolle aikanaan aloitetetusta ahdistuksen hoidosta.toivon että muut samaan kohteluun törmänneet ottavat kantaa ei meidän tarvi majoja rakennella moroon koska meolemme ahdistus potilaita edelleen emme narkomaaneja siinä on iso ero suurin osa armeijansa hoitanut ja tiputtu tähän rakoob 90 laman aikana toinon että asialle voidaan tehdä muutakin kuin tappa turhaan itsemme henk.kohtaisesti olen ajatukseni takana vaikkaminut tullaan sub-potilaiden ja oikeus l.vhl.n a-klinikkasäätiön toimesta tappamaan terv p.k

      • PETE DIA

        MITÄ TÄSTÄ VIELÄ TULEE NS JÄÄKIEKKO TERMISTÖÄ LAINATAKSENI


      • pk113
        PETE DIA kirjoitti:

        MITÄ TÄSTÄ VIELÄ TULEE NS JÄÄKIEKKO TERMISTÖÄ LAINATAKSENI

        PETRI KUUSISTO VALMIS OMALLA NIMELLÄÄN ONHA NOI SUBUTEXSITKIN


    • masis pois

      Bentsot, varsinkin Xanor on jotain aivan mahtavaa alkoholin kanssa! Oikeasti ensimmäinen olutkin tuntuu niiden kanssa niin hyvältä ja vie ahdistuksen pois. Riittää jos on jo aamulla lääkkeen ottanut puoliintumisajan vuoksi mutta voi sen oluen kanssa ottaa myös buustaamaan oloa. Diapam ja Xanor parhaat oluen kanssa rentouttavat ja täysin ahdituksen pois vievät bentsot.

      • P.K13

        muuten samaa mieltä mutta alkoholin sotkemin yleesä minkään lääkeenoton kanssa on mielestäni n.30 lyhellä oppimäärällä omaa tymyyttä EI YHTÄAIKAA P.K JOS HALUAT ALKOHOLIA NIIHIN SOTKEA TOIVON ETTET PILAA MUIDEN MAINETTA.PÄÄTÖS JA VASTUU SINUN KTTS.PAKKAUSSELOSTE


    • p.k13

      kummasti noi viestit häviää vaikka omalla nimellä P.K ON TULOSSA JA PUH NROLLLA JA OSOITTEELLA VALMIS VASTUUN OTTOON ,MUTTA TÄÄLLÄKIN VEDETÄÄN SINNE TOISEEN SUUNTAA ELI MITÄ HYÖTYÄ TÄSTÄ SITTEN NO SEURAAVA KANNANOTTO TAPAHTUU KADULLA ANARKIA VAROITUS

    • namihuumeita

      Bentsot ovat kivoja lääkkeitä. Mielelläänhän niitä napsisi. Ongelmana vain on, että monilla näitä "haluavilla" on myös tapana nauttia alkoholia. Bentsot yhdistettynä alkoholiin on kiva cocktail. Plus, että kokemus osoittaa, että bentsoja aletaan napsia yhä isompia annoksia ja toleranssi kasvaa, koska bentsoja vain on niin kiva napsia.

      Jos haluaisit apua sosiaalisten tilanteiden pelkoon, voisit syödä vaikkapa ketiapiinia. Okei, eka pilleri on tyrmäys, mutta äkkiä se tasoittuu.

    • niccolas

      ^ Kyllä, syön päivittäin 5mg x 4-5 kpl Diapamia päivässä ja aina kun otan alkoholia olo paranee huimasti. Olen paljon avoimempi, ulospäin suuntautuneempi eikä ahdistuksesta ole tietoakaan, voisi sanoa että olen alkoholin ja bentsojen alaisena paljon mielenkiintoisempi ja rennompi ihminen. Ainoa miinus ehkä että alkoholia menee yhden illan aikana paljon enemmän nyt Diapam lääkityksen aikana kuin ennen sitä. Jotenkin jaksaa juoda enemmän eikä sammu kuten ennen. Muisti toisaalta saattaa mennä monesti mutta hyödyt ovat sen verran suuremmat joten ei haittaa :)

    • Minä voisin tehdä sen kansalaisaloitteen jos olisin hieman rohkeampi ja toimintakykyisempi kuin nyt. Sen lisäksi että se auttaa ahdistukseen niin se myös tuntuu auttavan kipuihin ja kolotuksiin.

    • fsahwdk

      No ei bentsot kyllä masentunutta tosiaankaan auta, masentaa ja ahdistaa vaan lisää, paitsi alkoholin kanssa joo mutta muuten ei todellakaan

      • Hui hui huumeita

        Bentsot ovat depressantteja, mutta masennukseen liittyy usein voimakasta ahdistusta tai tuskaisuutta, jota bentsoilla voi lievittää varsinkin masennuslääkityksen/muun hoidon aluksi. Bentsoista Xanor (alpratsolaami) voi myös lievittää masennusoireita nopeasti.

        Herää kysymys, mitä haittaa siitä on, jos pahasti oireileva ihminen on koukussa häntä auttavaan lääkkeeseen. Ei mitään, jos lääkkeitä käytetään määräyksen mukaan asiallisesti. Väärinkäytöllä tekee vain hallaa itselleen, koska aiheuttaa tilanteen, jossa lääke ei enää auta siten kuin sen pitäisi, ja jäljelle jää vain riippuvuus.


    • drogas

      ^ Itse söin Alproxia reseptin mukaisesti päivittäin 8 vuotta ja aina kun ahdistus lisääntyi lääkäri lisäsi annosta. Enhän mä tajunnut että itse lääkehän se mua masensi ja ahdisti niin pirusti. Helvetillisen vieroituksen jälkeen olo alkoi parantua ja ahdistus poistui. Vittumaisia pillereitä.

    • MINÄITSEEIPHOUSUT

      KAIKISTA PAHINTA ON NA.SSA JA AA.SSA RUVETA TEKEEN RY BISNESTÄ KUTEN MARKO KAINULAINEN JA TIMOA V WEST SIDE EI VITTU KUIN VOI SEOTA NIINKU MARKKU OLLIKAINEN JA IHALANEN JARI TAI OLLA JOKU LEGIONS-HACK APINA SILLANTIE JA RAJALA TAUNO JA TIMO RAHASTAVAT TOISTEN KURJUUDELLA MUTTA H-D ON KIVA KUN TOLVASEN KARI AUTTAA PEKKA ISÄNSÄ JA MUUN OIK.SUKUNSA KANSSA RAY RAHOITUSTA JA SIT SIELTÄ HANNA KOUVA ENT.LUOKKALA VIEL VASAROI NO KYTTIEN SUKUA KOO NA JA AA JA HPONJUOTTAJA EINEMÄKI JA TOISEN PEKAN TEHOHOIDOT..HUH HUH..OTTAKAA SELVÄÄ PASKANJAUHAT

    • Benzooxazepaami

      Minulla on ollut bentsoja 18 vuotiaasta. Kaiken maailman helvetin lääkkeitä on yritetty, mutta bentsot ovat ainoat mitkä auttavat. Bentsoille ei ole olemassa korvaavaa lääkettä.

    • legalizze

      LEGALIZE!

    • kaikkipaskaksijapalaan

      joo älkää subuteksipäät ja juopot jotka sekoittelette kaikkea sotkeko petri kuusiston lääkitystä varsinkaan enää kun hänen sisuskalut tuhottiin viemärinpuhdistusaineella kylmäkoskella mako kainulaisen lempäälä vanhanliiton ,krisin toimesta,ja vankilahenkilökunnan ja kari tolvasen ja piiriin rikusillantien ja sari huosianm,aan ja a-klikan pekkojen ja pikku henryn toimesta tuskin tuo yksin syöpänsä kanssa täältä tellukselta lähte...
      asdfghjk

    • Anonyymi

      Vitu räkis voisit vaikka odee noihi benzoihis😑

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe