Istutin karhunvatukan kasvihuoneeseen ja vähän mansikkaa.Hiukan ovat kituneet,mut nyt ovat lähteneet kasvaan.Kuinka selviävät talven yli,kun huone on talvella kylmillään ja suojaavaa
lumikerrosta luonnollisesti ei ole?Täytyykö
jotenkin peitellä?
kasvihuone
3
400
Vastaukset
- kyllä
on pakko peittää jollakin, esim. huovalla. Mutta miksi istuttaa karhunvatukkaa kasvihuoneeseen kun siitä on saatavissa kylmänkestäviäkin lajikkeita? kuten siperialainen karhunvatukka-kestää Oulussakin-ja kotimaisiakin lajikkeita-www.omenapuu.com.
- Karhunvatukka
Tämä on mallia siperia.Idea oli lähinnä siinä,et
suomen kesä,kun on lyhyt,saisi kautta hieman pidennettyä.Siis marjat ehtisivät kypsyä.
Jaa,et täytyis peittää.Täytyy kehitellä jotain. - aivan
Karhunvatukka kirjoitti:
Tämä on mallia siperia.Idea oli lähinnä siinä,et
suomen kesä,kun on lyhyt,saisi kautta hieman pidennettyä.Siis marjat ehtisivät kypsyä.
Jaa,et täytyis peittää.Täytyy kehitellä jotain.mutta pointti oli se että Suomen kesän sopivia ulkonakin kestäviä karhunvadelmalajikkeita on saatavilla, ei siis tarvetta kasvihuoneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349