Olen jo muutaman vuoden ajan kärsinyt masennuksesta, mutta tajusin itse sen viime keväänä. Kaikki on pidempään tuntunut tylsältä, pidin itseäni täysin arvottomana, läskinä ja saamattomana. Meinasin erota aviomiehestäni viime syksynä. Olin aina kiukkuinen töissä ja kotona. Keväällä elämä tuntui todella raskaalta, kaikki itketti enkä jaksanut mitään. Tjusin itse hakea apua ja sainkin sitä työterv. lääkäriltä. Todettiin keskivaikea depressio ja aloitettettiin Cipramil lääkitys. Lääkitys toi alkuun ikäviä sivuvaikutuksia mm.päänsärkyä, vapinaa ja pahoinvointia. Huomasin noin 2 viikon kuluttua että vointini alkoi parantua. Nyt osaan jo arvostaa itseäni, tiedän olevani hyvä työtekijä jne. Osaan taas nauraa, en kiukuttele ja rähjää turhasta. On hyvä olla!
Haluan sanoa että rohkeasti vaan hakemaan apua, niin kyllä elämä taas voittaa!
Avun saanut
3
695
Vastaukset
- robert de niro
huumehumalassa taitaa olla hauskaa...lopeta .
pillerit lobotomisoi aivosi - toinen
Olen samaa mieltä siitä että turhaa on kärsiä masennuksesta, ja odottaa että se loppuis joskus.Sitä ei jaksa kukaan pitkään sitä tuskaa ja ahdistusta.Kun apua on saatavilla,stä pitää hakea,lääkkeet helpottavat oireita terapia.Elämä rupeaa näyttämään valoisammalta,miksi siis kärsiä.Täällähän ollaan vai kerran.
- tarkastaja
Avun saanut-nimimerkki taas on tunnettu psykiatri ,joka taas propagoi ,jotta saisi rahaa pillerikaupalleen.
Sama nimimerkki on tuohunnut palstoilla mm. nimimerkkien Stalin,Rahaa psykiatriaan,Tabletti auttaa,Pilleri on jumala,Huumeet on ok,Ei kai psykiatria tapa...,jne.alla.
Koitas lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2835847Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373406Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212112Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol791644- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804