Vastustamatonbeatles -nimimerkin kirjoitustaito

Dhommi´´

Aivan pakko avata ketju tästä. Tyyppi kirjoittaa omituisia lauseita - siis ei vain sisällöllisesti. Kaikki sitaatit tässä viestissä ovat yhdestä ainoasta mainitun pellen viestistä, ei siis laaja-alainen koonta.

"George on nostettu suureen arvoon Beatlesin luomisvoiman takana."

Tarkoittaa, että suureen arvoon nostaminen olisi tapahtunut sellaisen (fyysisen) objektin kuin 'Beatlesin luomisvoima' takana. Tyyliin siis 'jätkä hakattiin saunan takana'.

"Hän oli kuitenkin vihainen esiö She's leaving homen osalta - Paul antoi sen toiselle."

Olla vihainen She's Leaving Homen osalta? Ontuu. Asian voi sanoa paremmin, kuten 'Paulin päätyminen toisen ammattimuusikon apuun osaamattomuuden hetkellä suututti yleensä Beatlesin jousia säveltänyttä Martinia.

"Itse kappale vaati kuitenkin enemmän - kuultuaan soiton sitä alettiin muokkaamaan."

Lause ei tarkoita mitään. Viittaussuhde viestii vakavasta kirjoitustaidon häiriöstä.

"Jos ajattelee, mitä Beatlesin tukihenkilöt tekivät ilman Beatlesia, insinööreille pitää antaa isompi arvo kuin Martinille."

Lauseen merkitys on kyseenalainen, jos sattuu ajattelemaan, niin on annettava arvoa enempi ja jolle kulle.. Huhhuh, mitä soopaa.

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghkydf678e567lv hkö

      UGH! Hovisi on puhunut.

    • Musadiggari

      "Asian voi sanoa paremmin, kuten 'Paulin päätyminen toisen ammattimuusikon apuun osaamattomuuden hetkellä suututti yleensä Beatlesin jousia säveltänyttä Martinia."

      Verrattuna "Eleanor Rigbyn" Bernard Herrmann -tyyliin "She's Leaving Homen" sovitus on todellakin mauton harppuineen (muistanko oikein?) kaikkineen. Toisaalta myös itse kappale on väkinäinen yritys tehdä "Eleanor Rigbylle" jatko-osa samalla konseptilla. Ei onnistunut. Ei toiminut. Kappale laahaa ja heikentää ratkaisevasti Sgt. Pepper'sin A-puolta joka muutenkin on epätasainen.

    • Mentaalitapaus D.

      Itseään ylivertaisena musiikki-ihmisenä ja kirjoittajana pitävä Dhommi muistaa aina välillä palata toiseen mieliaiheeseensa eli ihmisten haukkumiseen. Dhommi löytää aina muista kirjoittajista jotain vikaa, mutta ei koskaan itsestään. Kehuu itseään sangen vuolaasti. Pakkomielteitä ja narsismia, sanoisi lääkäri Dhommin käytöksestä.

    • Dhommi´´

      Höpö höpö, jos kirjoittelee sellaista mitä Rannan kundi, vastustamatonbeatle ja 17 14, niin totta kai ansaitsee haukkuja.

      Rannan kundi: "Klasari on sekoilua"

      Vastustamatonbeatle: "Klasari sortuu kikkailuun"

      17 14: "Rock on musiikin lopullinen ja tärkein muoto"

      BUAHAHAHHAHAHAH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe