Mistä mahtaa johtua, kun asun yksiössä jossa on parkettilattia joka on laitettu vanhan muovimaton päälle. Se muovimatto on sieltä kohtia mistä sen näkee muuttunut kellertäväksi. Minulla on ollut oireita ns. huonosta sisäilmasta. Kämpän ilmanvaihto on mielestäni heikko ja tänne muutettuani viime kesänä haistoin oudon hajun johon olen nyt ehkä tottunut.
Lueskelin netistä tästä 2-etyyliheksanoli jota voi vapautua muovimatoista jos saavat kosteutta. Voisiko maton kellastuminen viitata kosteusvaurioon ja 2-etyyliheksanoliin sisäilmassa tai jopa homevaurioihin?
Olen oireillut koko ajan esim. lievällä nenä, limakalvo, nenäverenvuoto, silmäoireet, kutina, Nokksopaukamat yms.
Betonikerrostalo kellarikerros ns. maataso ja muovimatto.
???
1
186
Vastaukset
- jaksellaan
On mahdollista että parketin alle on päässyt vettä/kosteutta.
Sama homma vaivaa laminaatteja, esim kun lasi/koiran vesikuppi kaatuu,pestään ihan liian märällä yms. ne nesteet menee sinne alle ja muhii siellä.
Järkevintä olisi ensin tilata jokin taho,joka pystyy zekkaamaan kosteuden ja homeen yms. ennenkuin alkaa repimään mitään.
Kannattaa nuo kortit oikeasti käydä läpi, sillä terveys on se mikä meidät pitää täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830