Tietääköhän kukaan onko se hurmaava noin viisikymppinen mieshenkilö Iisalmen kirjastossa sinkku vai onko jo varattu jollekin? Uskaltaisinkohan ehdottaa treffejä?
Kirjastonmies
34
909
Vastaukset
- Vastausta pukkaa
Valitettavasti sinulla ei ole tsäänssejä, koska hän on ollut varattuna jo tosi monta vuotta.
- suoppaatnähätuas
Oot ihan oikeesa, sai muuten lopultkkiin naesen koukkuun..Eee muuten kestä kovin pitkään tuo homma ihan niinn ku ei ennenkään oo kestänyt. Kuavut onihan vuan tavottena ihanuyy ku ennenii, onhan tuo nähty, Harmi kun joku taas pettyy
- Ihastunut naikkonen
Tarkoitatko juuri siellä musiikkipuolella olevaa vai jotain muuta? ei ole ainakaan sormusta merkkinä.
- nahastunut
Siellä lukusalin puolella istuu pävittäin sekä vapaita, että varattuja.
Sieltä voit valita mieleises! - Oot sinäki..
Joo, on varattu. Sorry.
- Treffaillaanko
Minkä ikäinen olet kelpaisinkohan minä? Minä käyn usein kirjastossa.
- Ihastunut naikkonen
Tarkoitan sitä miestä joka on siellä töissä,ainakin niin luulen. Ja pitää minun nähdä ensin se josta olen kiinnostunut,kukapa sen tietää?
- Kiitos mutta ei
Oletko sinä se yksi 47 vuotias nainen, joka yrittää kuulemma saada parisuhteeseen lähes jokaista miestä Iisalmessa, jokainen on ihastuksen kohde jolla on riittävän suuret tulot ja lihaksia? Joskus kuulemma sinulle kelpaa varatutkin, eli mikä siinä rikkoessa parisuhteita. Lipevän ja "mukavan" naisen ulkokuoren alta paljastuu karsea todellisuus. Sinusta ei meinaa päästä millään irti, ellei hommaa operaattorilta blokkausta ja lähestymiskieltoa poliisilta.
- Sivusta seurannut
Tiettävästi on vanhempi vai onko niitä monta? Yli viiskymppinen lontiolemus tavaramerkkinä. Raha kuulemma kelpaa ja kaipaa kyytiä jatkuvasti. Isot poijjaat on kertonu eikä taida olla taudit ihan vieraita.
- Se on brunette
Sivusta seurannut kirjoitti:
Tiettävästi on vanhempi vai onko niitä monta? Yli viiskymppinen lontiolemus tavaramerkkinä. Raha kuulemma kelpaa ja kaipaa kyytiä jatkuvasti. Isot poijjaat on kertonu eikä taida olla taudit ihan vieraita.
Ei ole lonti, mutta mielenjuoksultaan kylläkin! Opiskelee neiti valkoiseksi ja valmistuu siihen maaliskuussa lähiöhoitajaksi. Mikäli olisin SOTE:n työnantaja niin en missään nimessä menisi sitä palkkaamaan. Sillä runetilla on myös pahoja narsismin oireita, jotka paljastuu vasta sen jälkeen kun on saanut miehen koukkuunsa. Tämä nainen on kellauttanut ainakin jo pelkästään Iisalmessa koukkuunsa jotakuinkin 10 miestä ja jokainen on joutunut taistelemaan kunnolla, että on päässyt siitä eroon!! On kuulunut myös juttua, että "hoitelisi" koukkuunsa välillä miehiä myös Kiuruveden suunnalla. Vihoviimeinen virhe on päästää se saman katon alle!
- Sltan
Elä viiti. Hioda ensin hiivat ja muut karmeat vuadot.
- Kaatojen ennätys
Sinuna tai naisina yleensä pysyttelisin mahdöollisimman kaukana siitä miehestä. Jos vähänkin meinaat maineesta välittää.
- kysymyksiä1
Meneekö maine tuon miehen kanssa vai mitä meinaat?
- äly hoi älä jätä
antti hoi,tämän ketjun voisit jo poistaa, ei ole enää hyvä juttu
- Ja ahaa jne
"äly hoi älä jätä"
"antti" kirjoitetaan isolla A.lla AAAAAAA ON ISO, A
Tämä on pikku a, aaaaaaaaa
Tämä on iso H,HHHHHHHH
Ja tämä pikku h, hhhhhhhhhh niinku, Ha haa
Jotenka, Antti älä poista tätä ketjua, tämä ketju on hyvä
- Kyllä uskaltaa
Kyllä uskaltaa ehdottaa treffejä. Rohkeasti vaan juttusille. Jos varattu niin se on vain hidaste. Vanhasta pääsee nopeasti eroon kun vain lähtee menemään.
- Ihastunut naikkonen
Tarkoitatko, että minulla voisi olla mahista.Olen kyllä aika edustava itsekin.
- Bimpolle
Ihastunut naikkonen kirjoitti:
Tarkoitatko, että minulla voisi olla mahista.Olen kyllä aika edustava itsekin.
Olet näköjään just se nainen joka on Iisalmessa hajoittanut monen perheellisen hyvän elämän ja tehnyt sen jälkeen miesten elämästä yhtä helvettiä!!!! Eikö hävetä yhtään, sulla on todella alhainen moraali!!! Painu kotka sinne missä ei näy mitään muuta kuin ruskeeta!!!
- jfhhas
Bimpolle kirjoitti:
Olet näköjään just se nainen joka on Iisalmessa hajoittanut monen perheellisen hyvän elämän ja tehnyt sen jälkeen miesten elämästä yhtä helvettiä!!!! Eikö hävetä yhtään, sulla on todella alhainen moraali!!! Painu kotka sinne missä ei näy mitään muuta kuin ruskeeta!!!
eiköhän tämä ole oikein hyvä provo ja yleensä ottaen, on miehessäkin vikaa, jos varattuna lähtee tämän parjatun syöjättären mukaan. Ei vakaassa suhteessa olevat sorru kaikenmaailman hepsankeikkojen mukaan
- juksi kera
jfhhas kirjoitti:
eiköhän tämä ole oikein hyvä provo ja yleensä ottaen, on miehessäkin vikaa, jos varattuna lähtee tämän parjatun syöjättären mukaan. Ei vakaassa suhteessa olevat sorru kaikenmaailman hepsankeikkojen mukaan
jaMA ola huva romo, jiemesä ola lika tjaman kansalasi mukako
- On meleko kova
niin tästä että melkoinen tekijä kuullostaa olevana ja suap tyytyväeseks niin miehet ku naiesetii. kiitosta on suanna ertahoilta yleensshii kun on ite assiesta kyse
- savon ukkeli
ootko naikkonen rautavaaralta ?
- Ihastunut naikkonen
Kiuruvedeltä, mutta nykyään asun Iisalmessa
- kuhan nyt kysyn
ootkoon joku amis ja käätkö koskaan kuohussa laalamassa sen aekusen naesen, jos niin sitten taijan tiettee kuka oot, oot tosi hyvännäkönen van mitteepä mahtaa olla mielessäs kun sen tiet
- unohtumaton ilta
joo,siellähän oli sellaset juhlat kun sai tämä juhlija pöydällä laulaen esiintyä muista poiketen, jos myö oes tehtynä se niin ulos olisivat laittanneet, muistan hyvin sen illan, mutta kouhoja mitkä kouhoja, lontijärki on oman lajinsa järki ja siihenhän ei kuulu oikia järki
- Kalat katosi
Ka elekee kehata katteilla jos jollae onnistaa
- Peruslomalainen
Kävisikö tällanen Peruslomalaisiin kuuluva jäsen, joka aikoo laittaa asiat järjestykseen Iisalmen politiikassa? Voisit sitten ylpeänä esitellä neljän vuoden päästä mitenkä hyvällä mallilla Iisalmen kaupunki on Peruslomalaisen oman miehen ansiosta. Pääsen varmuudella Peruslomalaisten listoilta myös ensi eduskuntavaaleissa kansanedustajaksi ja heti ministeriksi, joten pääset sitten ministerin vaimoksi reissaamaan ympärimuailmoo!
- ihastunut naikkonen
Moi, nyt löysin sen ihanan "kirjastonmiehen" ja oleme edenneet jo aika pitkälle.Kiitos tälle palstalle , taisin löytää elämäni miehen täältä eikä hän ole töissä siellä kirjastossa vaan ihan muualla, oli väärä olettamus,nyt on korajattu muillekin. Olen tosi onnellinen nyt ja jospa vastakin sitä saan olla tämän ihanan miehen kanssa. Kiitos kaikille vastauksista ja muusta palautteesta, jota tänne on tullut. terveisin ihastunut naikkonen, joka päättä tämän keskustelun osaltaan. Tämä on olut minulle hyvä foorumi! Onnellinen, onnellinen, ...
- Mistäköhän arvasin
Hyvä trolli!
- Loppu elämä yksin
Varokaa miehet!! Tämä on selvästi se naikkonen, joka keplottelee miehiä ja kun viimeinen hyöty on imetty ja miehen elämä dominoitu piloille niin se lähtee lipettiin!!
Se siipeili minun kanssa noin puoli vuotta ja oltiin suunnittelemassa yhtä jos toista, mutta sitten sanoi että minun pitäisi mennä tekemään vasektomia, että voitaisiin köyriä ilman ehkäisyä. No, minä kävin sen mieliksi siinä. Eipä aikaakaan niin jo seuraavalla viikolla häipyi eikä ole sen jälkeen näkynyt!!
Nyt kukaan nainen ei minua kelpuuta, koska aina kun tulee lapsista puhe niin se stoppaa siihen. Tuon katalan kieron naikkosen jälkeen tutustuin yhteen miellyttävään naiseen ja yritettiin tehdä sitten yhteistä lasta, mutta ei millään onnistunut. Mentiin sitten lääkäriin ja lääkäri sanoi, että minulle on tehty vasektomia enkä näin ollen voi enää saada lapsia!! Mistä hitosta minä tiesin, että vasektomialla on tuollainen vaikutus, ettei sen jälkeen voi enää saada lapsia prkl!! Tuollaisiin kataluuksiin joutuu tuon naikkosen kanssa, ei riitä että kuppaa pelkästään taloudellisesti. - pienenä poikana..
Ettei vaan olis..
http://www.youtube.com/watch?v=iWstnZZ2qJQ - lissu7
tää nainen on varmaan se maksissa töissä oleva vaalea,jolle kelpaa varatut miehet nuolee niitä kapakassa,vaikka itse varattu
- Mitä ilmeisimmin
Olen tullut samaan tulokseen!
- aoressaeeiholoka
"LIssu?" kirjoitti että se on maksissa töissä, mutta lissu? ei kai niitä työpaikan asioita tarttis täällä somessa lissutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251