Mies on keksinyt, etta pitaisi lahtea kolmeksi paivaksi ihan ulkomaille ja jattaa 17-vuotias kahden nuoremman vahdiksi. Voiko nain tehda? 17-vuotias on melkein 18, lukiossa ja vastuuntuntoinen, jarkeva ja luotettava. Mies tykkaa, etta parjaisivat. 17-vuotias on kuulemma suostunut ihan vapaaehtoiseti. Itse naen morkoja seinilla, jos jotakin sattuu. Naapureita tai sukulaisia ei ole lahistolla, joten heihin ei voi turvautua, jos tulee ongelmia. Hirvittaa, etta jos jotakin menee vikaan ja viranomaiset joutuvat puuttumaan ja saavat selville, etta vanhemmat ovat ulkomailla. Mies ei halua ymmartaa nakokulmaani ollenkaan ja jankkaa vain, etta: 'luottaa lapsiimme' ja toteaa, etta onhan heilla kannykat. En pelkaa mitaan juhlia tai kuokkavieraita, vaan sita, etta sattuisi joku onnettomuus ja 17-vuotiaan pitaisi sita yksinaan selvitella. Jalkelaisten keskenaan jattaminen ei tunnu oikealta, mutta mies pitaa kaiketi hysteerisena kanaemona. Menenko ja huolehdin kokoajan onko kotona kaikki kunnossa, vai jaanko kotiin ja saan miehen ivailun niskaani?
Minka ikaisina lapset voi jattaa keskenaan?
4
159
Vastaukset
- ............
Ottakaa lapset mukaan.
- Ellille
Eräs äiti palkkasi lastenhoitajaksi 16-vuotiaan, kun itsellään oli menoja yön yli. Lapset olivat alle kouluikäisiä ja pienin ihan vauva. Ja hoitajakaan ei ollut mikään "naapurintyttö" vaan ihan yritystoiminnan kautta palkattu työntekijä.
Eli voi lapset jättää isommalle sisarukselle ihan hyvin, jos on vastuullinen. Parempi tietysti, jos joku aikuinen kävisi päivittäin vilkaisemassa tilannetta.- ---joo, kyllä----
Eräs äiti ei välttämättä ajatellut asiaa ihan loppuun. Enkä itse jättäisi vauva-ikäistä 16 kesäisen vastuulle koko vuorokaudeksi.
Mutta jos ap:n pienemmät lapset ovat jo 10 v tai yli, niin siitä vaan maailmalle. Kyllä sellaisista 17v osaa jo huolta pitää. - böö1985
---joo, kyllä---- kirjoitti:
Eräs äiti ei välttämättä ajatellut asiaa ihan loppuun. Enkä itse jättäisi vauva-ikäistä 16 kesäisen vastuulle koko vuorokaudeksi.
Mutta jos ap:n pienemmät lapset ovat jo 10 v tai yli, niin siitä vaan maailmalle. Kyllä sellaisista 17v osaa jo huolta pitää.hah!!! ite vahdin 15vuotiaana kesän mun vauva-ikästä siskoa ku porukat olivat töissä!! ja hyvin meni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768