Elikkäs olin tammikuun alusta Työharjoittelussa päiväkodissa, Aion sopia tässä 2kk aikana vierailun sinne. Työpaikka ohjaajani oli todella mukava joten, Jotenki tahdon häntä muistaa ihanista viikoista. Lapsille tottakai vien karkkia mutta mitä viedä naispuoliselle hoitajalle (noin.25v).
Opiskelija budjetilla en voi viedä kuuta taivaalta mutta olen valmis santsaamaan sen parikymppiä.
Ehdotuksia otetaan vastaan ! :)
Mitä viedä päiväkodin ohjaajalleni?
10
3556
Vastaukset
- äitis
Nai silmät päästä.Penskoille ei karkkia tulee reikiä hampaisiin.
- sirpakka
Älä ainakaan vie niitä karkkeja, äläkä lapsille mitään syötävää. Lapset eivät saa itsekkään tuoda esim- synttäreillä päiväkotiin kakkuja tai muutakaan makeaa.Vie vaikka tarroja tai jotain askartelumateriaalia. Hoitajalle kahvipaketti, viinipullo,keksejä kahvitauolle,suklaata,elokuvalippuja. Siinä muutama ehdotus.
- Sl-Par
Onko tuo makeakielto kaikissa paikoissa nykyään?
- Työharjoittelija.
Sl-Par kirjoitti:
Onko tuo makeakielto kaikissa paikoissa nykyään?
Ei todellakaan ole kaikissa paikoissa.
- Wilma-Liisa
Kukkia, cd-levy musiikkia, kirja, villasukat jne. Kaikki kelpaa:)
- hhhhhhh1
viiniä pullo
- päikyn täti
jotain herkkuja kahvipöytään ja musiikkia/satukirja lapsille.myös väritys/tehtäväkirja mistä voi kopioida on kiva,saa sitten siitä tehtäviä ottaa :).ite en ehkä veis alkoa...mut kukin tyylillään :)
- Työharjoittelija
Itsellänikin on samanlainen ``ongelma``, kuukauden olin työharjoittelussa ja nyt pitäisi keksiä mitä viedä työpaikka ohjaajalleni. :)
- ope itse
No jos hän on kahvi-ihminen, vie jotain ihanaa makukahvia. Niitä myydään kauniissa paketeissa. Jos tee-ihminen, vie joku kaunis teepakkaus. Jos makuri, vie esim Geisha-sydänrasia tai belgialaista suklaata. Jos esteetikko, vie joku kevätkukka, niitä on nyt kaikkia ihania kaupat pullollaan. Jos hän on romantikko, vie kynttilä ja kauniita servettejä. Jos hän on shoppailija ja viihtyy kaupungilla, vie lahjakortti johonkin kivaan kahvilaan. Sitten kaupoista löytyy ihania saippuapulloja, esim käsisaippuaa. Ei siis mitään perus, vaan niitä Wanhan Markin tms, jotka on kauniissa pullossa. Kaupoissa on myös kivoilla teksteillä tiskirättejä ja siihen vaikka joku ekotiskiaine (jos on ekoihminen). Jos työpaikalla on tapana yhdessä kahvitella, leivo kakku, pullia tai piirakka. Ei siihen tarvita 20e, vähempikin riittää. Yksinkertainen, kaunis ja saajalleen sopiva lahja on paras. Ja mielellään sellainen, mikä kuluu pois, eikä jää nurkkiin pyörimään.Alkoholia en veisi kun kyse on työasioista. Viiniä voi viedä kun mennään kylään.
Todella hyviä ehdotuksia, Kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269