Mitä viedä päiväkodin ohjaajalleni?

nykynuori

Elikkäs olin tammikuun alusta Työharjoittelussa päiväkodissa, Aion sopia tässä 2kk aikana vierailun sinne. Työpaikka ohjaajani oli todella mukava joten, Jotenki tahdon häntä muistaa ihanista viikoista. Lapsille tottakai vien karkkia mutta mitä viedä naispuoliselle hoitajalle (noin.25v).

Opiskelija budjetilla en voi viedä kuuta taivaalta mutta olen valmis santsaamaan sen parikymppiä.

Ehdotuksia otetaan vastaan ! :)

10

3903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitis

Nai silmät päästä.Penskoille ei karkkia tulee reikiä hampaisiin.

• sirpakka

Älä ainakaan vie niitä karkkeja, äläkä lapsille mitään syötävää. Lapset eivät saa itsekkään tuoda esim- synttäreillä päiväkotiin kakkuja tai muutakaan makeaa.Vie vaikka tarroja tai jotain askartelumateriaalia. Hoitajalle kahvipaketti, viinipullo,keksejä kahvitauolle,suklaata,elokuvalippuja. Siinä muutama ehdotus.

• Sl-Par

Onko tuo makeakielto kaikissa paikoissa nykyään?

• Työharjoittelija.
        Sl-Par kirjoitti:

Onko tuo makeakielto kaikissa paikoissa nykyään?

Ei todellakaan ole kaikissa paikoissa.

• Wilma-Liisa

Kukkia, cd-levy musiikkia, kirja, villasukat jne. Kaikki kelpaa:)

• hhhhhhh1

viiniä pullo

• päikyn täti

jotain herkkuja kahvipöytään ja musiikkia/satukirja lapsille.myös väritys/tehtäväkirja mistä voi kopioida on kiva,saa sitten siitä tehtäviä ottaa :).ite en ehkä veis alkoa...mut kukin tyylillään :)

• Työharjoittelija

Itsellänikin on samanlainen ``ongelma``, kuukauden olin työharjoittelussa ja nyt pitäisi keksiä mitä viedä työpaikka ohjaajalleni. :)

• ope itse

No jos hän on kahvi-ihminen, vie jotain ihanaa makukahvia. Niitä myydään kauniissa paketeissa. Jos tee-ihminen, vie joku kaunis teepakkaus. Jos makuri, vie esim Geisha-sydänrasia tai belgialaista suklaata. Jos esteetikko, vie joku kevätkukka, niitä on nyt kaikkia ihania kaupat pullollaan. Jos hän on romantikko, vie kynttilä ja kauniita servettejä. Jos hän on shoppailija ja viihtyy kaupungilla, vie lahjakortti johonkin kivaan kahvilaan. Sitten kaupoista löytyy ihania saippuapulloja, esim käsisaippuaa. Ei siis mitään perus, vaan niitä Wanhan Markin tms, jotka on kauniissa pullossa. Kaupoissa on myös kivoilla teksteillä tiskirättejä ja siihen vaikka joku ekotiskiaine (jos on ekoihminen). Jos työpaikalla on tapana yhdessä kahvitella, leivo kakku, pullia tai piirakka. Ei siihen tarvita 20e, vähempikin riittää. Yksinkertainen, kaunis ja saajalleen sopiva lahja on paras. Ja mielellään sellainen, mikä kuluu pois, eikä jää nurkkiin pyörimään.Alkoholia en veisi kun kyse on työasioista. Viiniä voi viedä kun mennään kylään.

• Todella hyviä ehdotuksia, Kiitos !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      170
      3635
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3084
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe